banner830
17 Nisan 2019 Çarşamba 12:51
“İzmit’i gülümsettik”
banner728

31 Mart yerel seçimlerin ardından İzmit Belediye Başkanlık koltuğuna oturan CHP’li Fatma Kaplan Hürriyet’e ilk ziyaret bugün yapıldı. Ziyarette konuşan Hürriyet, “Asıl işimiz şimdi başlıyor” ifadelerini kullandı.

“İZMİT’İMİZE HAYIRLI OLSUN”

CHP İzmit İlçe Başkanı Hakan Çakar ve yönetimi tarafından İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet’e hayırlı olsun ziyareti gerçekleştirildi. Ziyarette konuşan CHP İzmit İlçe Başkanı Hakan Çakar, “Güzel bir süreç geçirdik, mutluyuz. İzmit’imize hayırlı olsun. İnsanlar şimdiden gülmeye başladı. İnşallah bundan sonra gülmeye ve güldürmeye devam edeceğiz. Hayırlı olsun” dedi.


 

“GURURLUYUM”

Çakar’ın ardından konuşan İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, “Yoğun bir süreç geçirdik. Bizi mutlu eden şey müthiş bir uyumla çalışmamızdır. Uyum ve birliğimiz bize kazandırdı. Bütün örgütümüze ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Müthiş bir gönüllü kadromuz da vardı. En güzel başarı İzmit’i gülümsetmek oldu. Birçok insan bizi gördüğünde mutlu olduk diyorlar. Ben de mutluyum, gururluyum” şeklinde konuştu.

“BİRÇOK ŞEY MÜMKÜN”

Hürriyet, “İlk baştan beri ilçe örgütüm gerçekten inandı. İlçe örgütüm beni hiç kırmadı. Herkesin başkanı olacağız. Kimseyi ötekileştirmeden hareket edeceğiz. Örgütümüzde aynı anlayışla hareket edecektir. Her kesime hizmet etmek hepimizin şiarı olacak. Örgütümüze çok çok teşekkür ediyorum. Emeğinize, yüreğinize sağlık. Asıl işimiz şimdi başlıyor. İyi niyetle, samimiyetle birçok şey mümkün ve bunu İnşallah başaracağız” diyerek konuşmasına son verdi.

Son Güncelleme: 17.04.2019 15:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yavruşehir @Akça 2019-04-18 11:26:20

Büyükşehirin önünden hiçbiriniz geçemiyor, 12- 01 hah hah haaaaaa.

Avatar
Gebze 2019-04-17 23:03:35

BUNDAN SONRA CİDDİ CİDDİ ÇALIŞMAK LAZIM İLK ÖNCE EKİP KURMAK ÇOK ÖNEMLİ HER ZAMANIN ADAMI OLAN KİŞİLER AYIKLANMALI BÖYLE İNSANLARDAN YARAR DEĞİL ZARAR GELİR KİŞİNİN KİMİN VASITASIYLA İŞE GİRDİĞİNE BAKILIP YENİDEN GÖREVLENDİRMEYE GİDİLMELİ

Avatar
23 Nisan 2019-04-17 19:35:35

Fatma hanımcım 23 nisanda AKP yi temsilen Sibel gönülü koltuğa oturt. Kursaklarında kaldı herşey. Millet güldü bunlar ağlıyor 23 nisanda bir koltukla onları da guldurelim

Avatar
Akça 2019-04-17 16:29:36

Ulan akpliler sinirden kıskançlıktan nasıl kuduruyorsunuz belli değil.. bitti artık o defter kapandı, o devir sona erdi.. Artık Demokrasi zamanı.. Yavaş yavaş akp de bitecek az kaldı.. Millet gözünü açtı artık.. Şimdi Belediyenin önünden sağa sola bakmadan geçin gidin hahahahaaa

Misafir Avatar
Yavruşehir 2019-04-18 11:26:20 @Akça

Büyükşehirin önünden hiçbiriniz geçemiyor, 12- 01 hah hah haaaaaa.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kartepeli sadi 2019-04-17 16:04:31

brakın laf salatalığını önce birkere hdp n oyları karşılığında verilen vaatler yerine gelsin icraatlar sonrada olur vakit kalırsa

Avatar
Yusuf Baydar 2019-04-17 15:44:35

17 yıldır yol göstericin Reisten fayda görmedin yani. Aklını kiraya verirken nerdeydin aktrol.

Avatar
Mehmet DEMİR 2019-04-17 14:50:10

Değerli katılımcılar sizden ricam yüz yüze geldiğinizde konuşamayacağınız lafları klavye başında yazmamanız. Fikriniz varsa yazıp bizlerle paylaşın, yol gösterici olun, teşvik ve taktir edici olun bir şey kaybetmediğimiz göreceksiniz aksi durumda sizler ve bizler zaman kaybedenlerden olacağız.

Avatar
Istemihan. 2019-04-17 14:28:28

Kahkahadan da öldük burda.
Bakalım icraatlardan ne zaman konuşulnaya başlanacak??

Avatar
Kubilay Coşkan @İbo 2019-04-17 13:29:02

İbo lan; adaşının projeleri vardı. Monoray, raybüs, teleferik, Kristal Kongre Merkezi, E-5 Körfez - Eşme arası komple battı çıktı, Nevzat'ın sözü vardı, Yahyakaptan'a kapalı pazar alanı. Al sana proje. Yapılmadıktan sonra proje üreten çok olur. Şimdi geriden izle ve gör Chp İzmit'te neler yapacak.

Avatar
Hayati Yazan @İbo 2019-04-17 13:21:45

Lan ibo var ya bütün işiniz bir sodaya bakar. Ne hazımsızmışsınız be kardeşim. İç bir soda iyi gelecek sana.

Avatar
Musa Çağıran @İbo 2019-04-17 13:20:42

Laf cambazı dedin de, söz verdiği 13 adet projesi askıda giden İbo ile bisiklet, dandik laptop dağıtmaktan başka iş yapmadan giden Nevzat aklıma geldiler. Nasıl, afiyetteler mi acaba? Yahyakaptan için geçen seçim öncesi kapalı pazar sözü verip seçimin ertesi haftası para yok diyen ve damadını başkan yardımcısı olarak işe alan Nevzat. Öz amcaoğlu Antikkapı'yı dolandırıp ağır cezada yargılanan İbo.

Avatar
Çoşkun @İbo 2019-04-17 13:15:20

bağır daha çok bağır. booş. Rantı yiyemiyceksiniz İzmiti soyamıycaksınız bağııır

Avatar
izmitli @İbo 2019-04-17 13:03:58

AHAHAHHA.. NE KOMİKSİN SEN YAA..

Avatar
İbo 2019-04-17 12:59:07

Hizmet bekliyoruz hizmet.birakin bu klişe lâfları. Projelerden bahset.ne yapacaksınız izmite. İzmite geldiniz gülümseyin gibi saçma lâf cambazliklari ile olmuyor bu işler

Misafir Avatar
Kubilay Coşkan 2019-04-17 13:29:02 @İbo

İbo lan; adaşının projeleri vardı. Monoray, raybüs, teleferik, Kristal Kongre Merkezi, E-5 Körfez - Eşme arası komple battı çıktı, Nevzat'ın sözü vardı, Yahyakaptan'a kapalı pazar alanı. Al sana proje. Yapılmadıktan sonra proje üreten çok olur. Şimdi geriden izle ve gör Chp İzmit'te neler yapacak.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Hayati Yazan 2019-04-17 13:21:45 @İbo

Lan ibo var ya bütün işiniz bir sodaya bakar. Ne hazımsızmışsınız be kardeşim. İç bir soda iyi gelecek sana.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Musa Çağıran 2019-04-17 13:20:42 @İbo

Laf cambazı dedin de, söz verdiği 13 adet projesi askıda giden İbo ile bisiklet, dandik laptop dağıtmaktan başka iş yapmadan giden Nevzat aklıma geldiler. Nasıl, afiyetteler mi acaba? Yahyakaptan için geçen seçim öncesi kapalı pazar sözü verip seçimin ertesi haftası para yok diyen ve damadını başkan yardımcısı olarak işe alan Nevzat. Öz amcaoğlu Antikkapı'yı dolandırıp ağır cezada yargılanan İbo.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Çoşkun 2019-04-17 13:15:20 @İbo

bağır daha çok bağır. booş. Rantı yiyemiyceksiniz İzmiti soyamıycaksınız bağııır

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
izmitli 2019-04-17 13:03:58 @İbo

AHAHAHHA.. NE KOMİKSİN SEN YAA..

Beğenmedim! (1)

banner354

banner820

banner482

banner599

banner846

banner328