banner920
banner887
26 Şubat 2019 Salı 15:13
İzmit Belediyesinden AKP standına elektrik!
banner919
AKP, İzmit Belediye Başkan adayı Sibel Gönül için Belsa Plaza önüne tekerlekli stant kurdu. Hoparlörlerle AKP’nin seçim şarkılarının çalındığı stantta, seçim broşürlerinin dağıtıldığı stantta, bir de vatandaşlara çay ikramında bulunuluyor. AKP standının belediye önünde sesli propaganda yapması bir yana dursun, AKP’li İzmit Belediyesi, devletin imkanlarını bu stant için kullanıyor. Vatandaşların gözleri önünde, standın gereksinimi olan elektrik, İzmit Belediye binasından uzatılan kablo ile bu standa aktarılıyor.

CHP de geçmişte bu yanlışa düşmüş, CHP’li eski belediye başkanı Hikmet Erenkaya, devletin malını kullandırmaktan yargılanmış ve ceza almıştı. İzmit Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan da Erenkaya ile aynı yanlışa düştü! CHP’lilerin olası şikayetinde Doğan’ın da başı yanabilir.





Son Güncelleme: 27.02.2019 08:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
tankut 2019-02-27 13:33:15

senelerdir yurtdışında çalış 100 binlerce dolar gönder sonrası bu.beddua etmiyorum çünki bunların inandığına inanmıyorum

Avatar
levent @İZMİTLİ VATANDAŞ 2019-02-27 08:50:38

eşekleri vatandaşlığa almazlar eşek.. bi kere o aziz değil azize.. madem o kadar için yanmış adını yaz gt nden korkma

Avatar
Dalgıç 2019-02-27 07:59:25

Eeeeee neymiş...Gelende şimdiden çalmaya başlamış gidende zaten çalmış milletin hakkını. HAKKIM HARAM OLSUN, ÇALANIN ÇOLUĞUNDAN ÇOCUĞUNDAN ÇIKSIN İNŞALLAH.

Avatar
İzmitin yerlisi 2019-02-27 06:30:35

Ee çok normal seçimlerde her yerde seçim bürosu açıp seçimden sonra mahallelerde bir tane akp teşkilatı boşa kalmıyor insanların kahrınimi cekicez diyorlar kapatıp gidiyorlar biz kendimizi zeki bir toplum görüyoruz ama hiçte değiliz nedenmi ülkenin cumhur başkanı defalarca kandiriliyorsa bir genç çıkıp çiftlik bank diye parayı topladiysa atın çöpe gitsin başta yöneten kandirilip duruyor ve çoğunluk bu kişiyi destekliyor demekki ümitsiz bir vakayiz toplum olarak sunuda not düşeyim sokaktaki garibana 1 lira vermeyenler yüklü calanlari destekleyenler o olmayan garipler öyle bir cokecekki olanlara ozaman ben size ne yaptım diye sorucaksiniz ama boşuna adaleti onlar yaratacak en son !

Avatar
Keno 2019-02-27 05:46:40

Kıçınızida yirtsaniz size oy artık değişim zamani

Avatar
OTP 2019-02-27 01:02:27

Ya sayın gazete, işiniz gücünüz milleti kışkırtmak. İzmitin belediyesi herkese yardım eder. Benim şarzım bitse bana da yardım eder. Neden çünkü belediye.. Göz göre göre soğuk havada oh mis insanların içini çayla ısıtmışlar. Bir bardak da sen al da bi için ısınsın

Avatar
İZMİTLİ VATANDAŞ 2019-02-27 00:29:38

SİBEL AZİZ GÖNÜL NEVZAT DOGAN ALLAH SİZİ İKİ CİHANDA CAYIR CAYIR YAKSIN HAKKIM VARSA HARAM ZEHİR ZIKKIM OLSUN....

Misafir Avatar
levent 2019-02-27 08:50:38 @İZMİTLİ VATANDAŞ

eşekleri vatandaşlığa almazlar eşek.. bi kere o aziz değil azize.. madem o kadar için yanmış adını yaz gt nden korkma

Beğenmedim! (1)
Avatar
Çoşkun @Devletini seven 2019-02-26 23:21:27

salla aktrol salla

Avatar
Devletini seven 2019-02-26 22:32:17

CHP döneminde de oldu belediyenin telefonunu seçim bürosuna çekmişlerdi Rahmetli Salattin çömertte kaldı adam tazminatsız işnden oldu kahrından öldü.sakın personel hiç bir yere imza atmayın sonra size çıkar.sahip te çıkan olmaz.

Misafir Avatar
Çoşkun 2019-02-26 23:21:27 @Devletini seven

salla aktrol salla

Beğenmedim! (0)
Avatar
İzmitli 2019-02-26 19:37:30

He he sizin algınıza görende sanırki bas bas probanda yapıyorlar orda bi ikram var hangisi olsa müracaat etse hepsine bu olanak sağlanır algınızı yesinler çokta millet tınladı haberinizi

Avatar
Vatandaş 2019-02-26 17:24:10

Haramzadeler hırsızlar yetim hakkı yiyenler ateşlere gelin ocaklarınıza bombalar düşsün sahtekarlar hem ALLA ALLAH hem YALLAH YALLAH utanmazlar arlanmazlar o yokmu o yukardaki memleketi bu hale getirdi birde müslümanlıktan bahseder

Avatar
Izmitli 2019-02-26 17:09:55

Kaçak elektrik milletin hakkını yemek adaletsizlik bunlarda e buda normal bunlar için farketmez uzmitte ampul kondak edecek zaten???

Avatar
Cumhuriyet 2019-02-26 16:38:05

Kablo çekmişler millete içecek dağıtıyorlar vatandaş da gayet memnun.Şimdi önemli olan bu haberin insanlarımızın ne kadar umurunda olduğunu düşünüyorum aklı başında insanların vereceği tepki ortada ama birde şu dağıtılan içeceğe bile muhtaç insanlar var ve sayıları azımsanamayacak kadar.Bu hale düşürdüler işte memleketi geri planda hırsızlık,haram yeme önemli değil önemli olan halkında payına birşeyler ayırmaları ve böylece halkın çenesini kapamaları,sorgulamalarına imkan vermemeleri sorgulayanı ise umursamayıp haramla beslediği kesimlere hedef göstermeleri.Sen daha çok kafanı taşlara vuracaksın Sevgili Ülkem daha çok çekeceğin var senin...

Avatar
Bahadır ERENOS 2019-02-26 16:32:52

tayyip erdoğanın "terörist" dediği HDP'yi ziyaret eden AKPlilerin bulunduğu anlarda Ağrı-Doğubeyazıt'ta 6 askerimiz şehit olmuştur. Şehitlerimize Allahtan rahmet diliyorum. akpli yöneticiler-adaylar, sözde mhpli, CIA ajanı devlet bahçeli taraftarları olan sözde yöneticiler, adaylar mesajlarını burda asla yazamayacaklar. Çünkü şehit haberleri artık oy getirmiyor, şehit cenazeleri haberlere çıkmıyor, şehit kanından oy çıkmıyor değilmi. Türkiye düşmanları, bölücü vatan hainleri.

Avatar
cesur 2019-02-26 16:09:00

onlara bir şey olmaz hakim savcı hepsi onlardan adelet onların elinde benim hakkım zehir zikkim olsun Allah belânızı versin

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328