banner1046
banner1117
21 Eylül 2020 Pazartesi 22:10
İYİ Parti’nin emektarı İzmit Belediyesi’nde

CHP ve İYİ Parti’nin Millet İttifakı’yla seçimlere girerek İzmit Belediyesi’ni kazanmalarıyla birlikte İYİ Partililer belediye kadrolarına girmeye devam ediyor. İYİ Parti Kocaeli İl Başkan Yardımcısı Aysel Çakırer’in İzmit Belediyesi Basın Yayın Birimi'nde işe başladığı öğrenildi. İYİ Parti İzmit İlçe Yöneticisi Tuğba Kahyaoğlu da geçtiğimiz aylarda İzmit Belediyesi Basın Yayın Birimi’nde işe başlamıştı. İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, İYİ Parti’nin hatırını kollayarak partinin emektar isimlerine belediye kadrolarında sık sık yer veriyor. Bilindiği üzere Aysel Çakırer geçtiğimiz yıllarda İYİ Partiye ait Yeniçağ Gazetesi’nin Kocaeli temsilciliğini üstlenmişti. Basın yayın birimini de güçlendirmeye çalışan Başkan Hürriyet’in ekibine kimlerle güçlendirmeye devam edeceği de merak konusu oldu.

Son Güncelleme: 22.09.2020 10:07
Anahtar Kelimeler:
İzmit Belediyesiİyi Parti
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Özkan M 2020-09-23 09:38:18

Adamın varsa yürürsün yoksa asla iyi partiden CHP ye zor yani düşün iyi partilinin ama CHP de çalışıyorsun

Avatar
Mustafa 2020-09-22 14:39:03

-İyi parti kaç yaşında?
-Aysel hn kaç yaşında?
-Ne zaman emektar oldu da bu işi hak etti?
-"İyi parti emektarı" denince "Chp'li emektarlar" "-Helal olsun hak etti" mi diyecekler?

Avatar
mücahid @Atmaca 2020-09-22 09:22:40

liyakatten adamcılıktan dem vuran büyükşehir değildi fatma hanımdı.

Avatar
ks 2020-09-22 08:43:26

CHP'ye oy moy yok...

Avatar
Mustafa Kemal 2020-09-22 08:16:31

İyi parti kurulalı ne kadar oldu ki emektar olmuş.

Avatar
CHP EMEKTARI 2020-09-22 01:57:09

CHP'DE GECE GÜNDÜZ EMEK VERENLERİ GÖRMEZFEN GELEN FATMA HANIM.MAKAM ŞÖFÖRÜ'NÜN KIZ KARDEŞİNİDE İŞE ALDI.GECE GÜNDÜZ EMEK VERENLER DIŞLANIYOR ÖNÜMÜZDE SEÇİMLER VAR ELBETTE BUNUN HESABI SANDIKTA SORULUR FATMA HANIM.

Avatar
Pâşaĺı 2020-09-22 00:23:31

Fatma başkan iyi parti ye geçti heralde?

Avatar
..... 2020-09-21 23:55:21

Derince belediyesinin basın yayınıda yalaka lokmanla çok güçlü

Avatar
Atmaca 2020-09-21 23:47:37

Büyüksehir basın yayına alınanları da yazsanız

Misafir Avatar
mücahid 2020-09-22 09:22:40 @Atmaca

liyakatten adamcılıktan dem vuran büyükşehir değildi fatma hanımdı.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Atmaca 2020-09-21 23:46:54

Buyuksehir basın yayına alınanları neden yazmıyoruz

Avatar