banner929
banner887
20 Mayıs 2019 Pazartesi 16:27
İYİ Parti’li başkandan AKP’ye:  “Tarih sizi yolsuzluklarınızla yazacak!”
banner919

İYİ Parti Derince İlçe Başkanı Selman Gürpınar yaptığı açıklama ile AKP’ye yüklendi. Gürpınar yaptığı açıklamada, “Tarih sizi yolsuzluk ve saltanatınızla anacak” dedi. O açıklamada şu ifadeler yer aldı: “Osmanlı demek sadece Fatih, Kanuni, Yavuz demek değildir. Osmanlı, 7 iklimde hüküm sürmüş bir imparatorluktu. İnsanların dinine ve diline karışmadığı gibi, laik yönetim anlayışı ile tarihe mal olmuş bir örnektir.

Dünyanın gelişimine ayak uyduramayan Osmanlı Hanedanı, tarihin hem şanlı hem de kara sayfalarında yer alan maziye sahiptir.

Osmanlı demek sadece Fatih, Kanuni, Yavuz demek değildir. Osmanlı aynı zamanda taht kavgalarına kurban verilen çocuk şehzadelerdir, ağaların paşaların oyunlarına kurban edilen alicenap devlet adamlarıdır. Osmanlı, reaya tarafından linçe uğramış Sultan Genç Osman’dır.

Bugün Osmanlıyı iyisiyle kötüsüyle her yönüyle sahiplenen bir milletiz.

Biliriz ki Sultan Abdülhamit Han da biziz, Enver Paşa da biz. Bu hanedan yok olurken milleti sahipsiz bırakmayan Mustafa Kemaliz biz.

Siz, ne Osmanlısınız ne de Mustafa Kemal. Tarih Osmanlıyı her yönüyle yazarken sizi sadece YOLSUZLUK VE SALTANATINIZLA yazacak.

Ak Parti tarihin sayfalarında kara bir leke olarak kalacaktır.”

Son Güncelleme: 21.05.2019 08:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
20 TANE Nick'li @Çoşkun 2019-05-21 11:03:44

SENİN ADININ coşkun OLMADIĞINI EN iyi BABAN BİLİYOR, GİT SOR İSTERSEN......

Avatar
ÜMİT 2019-05-21 01:05:48

Türgev
Tügva
......
.......
Hangi yolsuzluk BIRADER
Saymakla bitmez

Avatar
Başiskeleli 2019-05-20 23:36:33

Koçum benim, Birileri Kralın çıplaklığını söylemeli... Ağzına sağlık. Dürüst siyasetcileri tenzi ederek, Kendin pisir kendin ye dönemine dur demeli artık Reis. Reisin arkasına sığınarak Yağma yapanlar hesap vermeli, denetlenmeli Kurumlar !

Avatar
ekrem 2019-05-20 22:56:12

Yakisikli kardeş.sen de devrimci gecinen solcular gibi demogoji yapip,kıt bir tarih bilginle ukalali yapmissin.Ülkuculuk chp ye payanda olmaktir diye bir ideal ben okumadim duymadim.Tayyip bey ülküculerden daha ülkücü ,muhafazakarlardan daha muhafazakar ve tam bir Türkiye aşigidir.

Avatar
atatürkçü 2019-05-20 22:44:45

adamsın başkan şimdihüttiyete yükleniyorlar amaçları bir an önce kabullensin tüm hesapları kapatsın yok öyle yağma önce tüm pislikleri tüm çaldıkları çıkacak ortaya şerefsizlikle mal edindikleri bu halkın parasını iç ettikleri kanıtlanana kadar devam

Avatar
Cumhuriyet @Yüzdeelli 2019-05-20 19:57:57

Zübük kitabını okumadığın yada filmini izlemediğin çok belli.İçinde bulunduğumuz durum seni rahatsız etmiyorsa;Gaflet,delalet yada ihanet içindesin mevlam senin ve senin gibileri ıslah etsin bu kafa ile sizin sonunuz çok kötü olacak çünkü ne vatan ne millet ne din bütün mukaddes değerlerimizi sizin gibi silik tiplerin hiç umurunda değil.Sakarya da İnönü de cepheden kaçan dedelerinizin misyonu ile hareket ediyorsunuz kaybeden taraftasınız farkında değilsiniz.

Avatar
Çoşkun @Yüzdeelli 2019-05-20 18:58:09

adını yazmaktan korkan akp provakatörü köpek yalan söylüyorsun. Sözünü etiğin lonulara muhatap olanlar senin saldırmak istediğin parti yöneticileri tarafından bizzat savcılığa şahıslar teslim edildi. Türkiye Cumhuriyeti tarihinde senin peşinden koşyuğun partinmin en tepesinden sen dahil en aşağısına kadar yolsuzluk, hırsızlık, ahlaksızlık akp tarafınmdan yapılmıştır.

Misafir Avatar
20 TANE Nick'li 2019-05-21 11:03:44 @Çoşkun

SENİN ADININ coşkun OLMADIĞINI EN iyi BABAN BİLİYOR, GİT SOR İSTERSEN......

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yüzdeelli 2019-05-20 18:38:05

En az yolsuzluk Ak Parti zamanında oldu. Senin yaşın genç, hatırlamazsın belki. Bu ülkede 90'lı yıllarda iskigate, civangate skandalları olmuştu. Her sabah bir skandalla gözümüzü açıyorduk. 28 Şubat'ta emekli generaller devlet bankalarını boşalttılar. Adamlar trilyonluk servet yaptı. Halen hesabı sorulmadı. Şimdi kalkmış Ak Partiye çamur atıyorsun. Hadi ordan be! Zübük!

Misafir Avatar
Cumhuriyet 2019-05-20 19:57:57 @Yüzdeelli

Zübük kitabını okumadığın yada filmini izlemediğin çok belli.İçinde bulunduğumuz durum seni rahatsız etmiyorsa;Gaflet,delalet yada ihanet içindesin mevlam senin ve senin gibileri ıslah etsin bu kafa ile sizin sonunuz çok kötü olacak çünkü ne vatan ne millet ne din bütün mukaddes değerlerimizi sizin gibi silik tiplerin hiç umurunda değil.Sakarya da İnönü de cepheden kaçan dedelerinizin misyonu ile hareket ediyorsunuz kaybeden taraftasınız farkında değilsiniz.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Çoşkun 2019-05-20 18:58:09 @Yüzdeelli

adını yazmaktan korkan akp provakatörü köpek yalan söylüyorsun. Sözünü etiğin lonulara muhatap olanlar senin saldırmak istediğin parti yöneticileri tarafından bizzat savcılığa şahıslar teslim edildi. Türkiye Cumhuriyeti tarihinde senin peşinden koşyuğun partinmin en tepesinden sen dahil en aşağısına kadar yolsuzluk, hırsızlık, ahlaksızlık akp tarafınmdan yapılmıştır.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Arkadaş 2019-05-20 18:08:59

Sadece onlar ile anılsalar yine iyi,onların yanına;İşkence,cinayet,hak gaspı,tecavüz,istismar,peşkeşi de ekleseydiniz keşke

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328