banner881
banner887
banner883
10 Mart 2019 Pazar 09:58
İYİ Parti binasına DEV afiş!
banner728

İzmit eski Perşembe Pazarı alanının karşısında, AKP il binasının yanında yer alan İYİ Parti İl ve İzmit İlçe Başkanlığı’nın bulunduğu Birleşim İş Merkezi’nin, alana bakan kısmına dev bir seçim afişi asıldı. Millet ittifakının İYİ Partili Büyükşehir Belediye Başkan adayı Dr. Serdar Kaman ile CHP’li İzmit Belediye Başkan adayı Av. Fatma Kaplan Hürriyet’in fotoğraflarının bulunduğu, Hürriyet’in fotoğrafının üzerine “Martın sonu bahar”, Kaman’ın fotoğrafının üzerinde “Hep birlikte iyi olalım” sloganının yer aldığı afiş, binayı boydan boya kapladı.




Son Güncelleme: 10.03.2019 11:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Arkadaş @Donkişot 2019-03-10 20:13:16

Eğleniyorsun değil mi :) :) mama telaşı sanırım kabına mama koyan sahiplerini kaybedeceksin..

Avatar
Donkişot 2019-03-10 19:00:27

Seçimden sonra kim boş konuşuyor hep birlikte göreceğiz :) Ben yine burada olacağım sizleri de beklerim :) Türkçesi bozuk hala inat ediyorsun and diye bir kelime yok doğrusu ant. Öğren artık türkçeyi :)

Misafir Avatar
Arkadaş 2019-03-10 20:13:16 @Donkişot

Eğleniyorsun değil mi :) :) mama telaşı sanırım kabına mama koyan sahiplerini kaybedeceksin..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Milli And @Donkişot 2019-03-10 18:11:19

Ben o kadar Türküm ki Misak-ı Millinin diğer adının Milli And olacağını bilecek kadar Türküm ve bu ülkenin vatandaşıyım cahilsin anladık ama laf söyleyeceğim diye konuşmamak gerek.Anlamadıysan Misak-ı Millinin diğer adına bak bay cahil..

Avatar
Cumhuriyet @Donkişot 2019-03-10 18:08:02

Donkişot ayrı yazılır senin akıbet iyi heralde ki buradan müneccimlik taslıyorsun akmilitan,suyunuz güzel ısındı herşeyin bir zamanı var nede olsa para ile değil sırayla birde bu yaptığınız trollük işinden ne kadar kazanıyorsunuz yok bilgisayat başından sosyal medyada boş konuşmak zevkli mi onun için sordum..

Avatar
Donkişot 2019-03-10 17:17:00

Sen önce Ant nasıl yazılır onu öğren. Türkçen çok zayıf. Ülkeye yeni mi geldin :) Bozuk türkçeli rumuzunu değiştirme seçimden sonra tekrar görüşelim :)

Misafir Avatar
Milli And 2019-03-10 18:11:19 @Donkişot

Ben o kadar Türküm ki Misak-ı Millinin diğer adının Milli And olacağını bilecek kadar Türküm ve bu ülkenin vatandaşıyım cahilsin anladık ama laf söyleyeceğim diye konuşmamak gerek.Anlamadıysan Misak-ı Millinin diğer adına bak bay cahil..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cumhuriyet 2019-03-10 18:08:02 @Donkişot

Donkişot ayrı yazılır senin akıbet iyi heralde ki buradan müneccimlik taslıyorsun akmilitan,suyunuz güzel ısındı herşeyin bir zamanı var nede olsa para ile değil sırayla birde bu yaptığınız trollük işinden ne kadar kazanıyorsunuz yok bilgisayat başından sosyal medyada boş konuşmak zevkli mi onun için sordum..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Milli And @Donkişot 2019-03-10 14:29:47

Donkişotu herkes kahraman sanar fakat donkişot kafasında hayali bir düşman yaratıp yel değirmenlerine savaş açmış sanço panço kendisini defaatle uyarmış ama yol değirmenlerine saldırısını bırakmamıştır bir nevi akıl hastasıdır yani.Takma ismin cuk oturmuş kısacası..

Avatar
Adnan 2019-03-10 13:14:41

Süper.

Avatar
Donkişot 2019-03-10 11:46:01

Kaybedenler klübü dev afişi :) jest güzel akıbet kötü

Misafir Avatar
Milli And 2019-03-10 14:29:47 @Donkişot

Donkişotu herkes kahraman sanar fakat donkişot kafasında hayali bir düşman yaratıp yel değirmenlerine savaş açmış sanço panço kendisini defaatle uyarmış ama yol değirmenlerine saldırısını bırakmamıştır bir nevi akıl hastasıdır yani.Takma ismin cuk oturmuş kısacası..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ayşe Nur 2019-03-10 11:21:46

Kocaeli Büyükşehire Serdar KAMAN, İzmite Fatma Kaplan HÜRRİYET geliyor

Avatar
GAZİ. 2019-03-10 10:54:19

Allah yar ve yardımcınız olsun.Unutmayınki millet mazlumların yanındadır.

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328