banner1046
banner1117
05 Ağustos 2020 Çarşamba 18:35
İnce’den Kılıçdaroğlu’na gönderme

Muharrem İnce, "Değişime imza veren Milletvekillerini, Belediye Başkanlarını, Kurultay Delegelerini dışla sonra dostlarınla hayal kur. Bölücü olan kim?" ifadelerini kullandı.

CHP’den dört dönem milletvekilliği yapan ve son yapılan Cumhurbaşkanlığı seçiminde CHP’nin adayı olarak giren Muharrem İnce, kuracağı yeni partiyle gündemde.

Sosyal medya hesabından açıklamalarda bulunan İnce, “Değişime imza veren Milletvekillerini, Belediye Başkanlarını, Kurultay Delegelerini dışla sonra dostlarınla hayal kur. Bölücü olan kim?” ifadelerini kullandı.

Son Güncelleme: 05.08.2020 23:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Teşhis Tedavi Hekimi @Yücel 2020-08-06 11:31:38

Bu şahıs CHPLİ değil, Çürük İP'Lİ değil, HDPKK'LI değil ama kankalar...RTE ve AKP düşmanlığı kanına işlemiş Müzmin Bronşit vaka....Asıl partisi 6 Oklu Saadet fakat iktidar gelme şansı SIFIR olduğu için "Düşmanımın Düşmanı DOSTUMDUR" taktiği oynuyor.

Avatar
Tek Adam Keemal @Bünyamin 2020-08-06 11:18:26

Hadi gülüm sen dağlara,yaylara, meralara çık dolaş bir güzel teneffüs yap, OKSİJEN depola...Temiz hava bol GIDA sana iyi gelir.Tez zamanda düzelirsin....Nutuk da okuyalım mı?

Avatar
Evreşe Yolları Dar 2020-08-06 11:13:28

İnce giyerim ince pembe yakışır gence, İnsan bir hoş oluyor sevdiğini görünce...

Avatar
vatandaş 2020-08-06 08:56:55

bölücünün babası tek adam diktatör kemal dir

Avatar
Yücel @Bünyamin 2020-08-06 06:35:53

tek adama hizmet senin gibilerin fıtratında var. Tapıyorsun Kılıçdaroğlu'na parti içi muhalefet yapanı bile vatan haini ilan edip dışlıyorsun. Bu zihniyet ne demokrasi getirir ne de iktidar. Asıl vatan haini, bu devletin düşmanı Muharrem İNCE değil, kendi görüşü hariç hiç bir görüşü kabul etmeyen faşist zihniyete sahip sizlersiniz. Merak etmeyin Asıl güzel günler daha yeni başlıyor

Misafir Avatar
Teşhis Tedavi Hekimi 2020-08-06 11:31:38 @Yücel

Bu şahıs CHPLİ değil, Çürük İP'Lİ değil, HDPKK'LI değil ama kankalar...RTE ve AKP düşmanlığı kanına işlemiş Müzmin Bronşit vaka....Asıl partisi 6 Oklu Saadet fakat iktidar gelme şansı SIFIR olduğu için "Düşmanımın Düşmanı DOSTUMDUR" taktiği oynuyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bünyamin 2020-08-05 20:11:18

muharrem ince de tıpkı süleyman soylu numan kurtulmuş gibi karakterler aynı. tayyip erdoğanı eleştir bağır çağır. açın yutubu süleyman soylu numan kurtulmuş tayyipe neler söylüyor neler. sonra sen git tayip erdoğana biat et boyun eğ. gel vatandaş geeeel hisseliharkalar kumpanyası burada. süleyman soylu numan kurtulmuş muharrem ince. üçü bir arada. amaç Milli ittifakı bozup millete savaş açmış tek adama hizmet etmek kulu kölesi olmak. Azi Milletimiz ne hainler gördü. onun için her zaman ssöylüyorum. atatürk'ün Gençliğe hitabesini çok dikkatli okuyun. orada Türkiyenin dışarda ve içerdeki düşmanlarını tarif ediyor. çok iyi okuyunuz Atatürk'ümüzün Gençliğe Hitabesini aziz vatandaşlarımız.

Misafir Avatar
Yücel 2020-08-06 06:35:53 @Bünyamin

tek adama hizmet senin gibilerin fıtratında var. Tapıyorsun Kılıçdaroğlu'na parti içi muhalefet yapanı bile vatan haini ilan edip dışlıyorsun. Bu zihniyet ne demokrasi getirir ne de iktidar. Asıl vatan haini, bu devletin düşmanı Muharrem İNCE değil, kendi görüşü hariç hiç bir görüşü kabul etmeyen faşist zihniyete sahip sizlersiniz. Merak etmeyin Asıl güzel günler daha yeni başlıyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bünyamin 2020-08-05 19:30:16

tayyip erdoğan Millet ittifakını dağıtıpyapacağı baskın seçimle ülkenin yönetimini Milletten alıp Türkiye düşmanlarının emrindeki tek adam rejimine destek veren herkes Türkiye düşmanıdır Aziz Milletimize düşmandır.. Türkiyenin sahibi bu toprakların sahibi MİLLETTİR. Millete savaş açanın Milli iradeye savaş açanın yanında olan herkes haindir bölücüdür.

Misafir Avatar
Tek Adam Keemal 2020-08-06 11:18:26 @Bünyamin

Hadi gülüm sen dağlara,yaylara, meralara çık dolaş bir güzel teneffüs yap, OKSİJEN depola...Temiz hava bol GIDA sana iyi gelir.Tez zamanda düzelirsin....Nutuk da okuyalım mı?

Beğenmedim! (0)

banner1212

banner1048

banner354

banner599

banner820