banner830
banner887
banner883
08 Şubat 2019 Cuma 22:48
İnce’den genel merkeze tepki!
banner728

CHP Çiftlikköy İlçe Belediye Başkan Adayı Nedim Güler’in seçim irtibat bürosunun açılışına katılan Muharrem İnce, burada konuşma yaptı. İnce, partililerin CHP’ye küsmemesi gerektiğini söyledi. CHP Genel Merkezi’nin birçok yanlış yaptığını söyleyen İnce, “Bakın önce şuradan başlayalım; beni aday yapmadılar başka partiye giderim, yok öyle bir şey. Ben hiçbir yere gitmem, siz de gitmeyeceksiniz, küsmeyeceksiniz, yüksünmeyeceksiniz, devam edeceksiniz. Küsersen Cumhuriyet kaybeder. Öbür türlüsü de en fazla sen kaybedersin” dedi.

“BEN BUNLARI BİLİYORUM, HİÇ KONUŞMUYORUM”

Seçimi kazanmak için çalışmaları gerektiğini dile getiren İnce, “CHP Genel Merkezi’nin yaptığı yanlışlıklar Ağrı Dağı’nı aştı. Ben bunları biliyorum, hiç konuşmuyorum. Ben bir oy fazla almaya çalışıyorum. Belediye meclis üyeliklerini, MYK uhdesine almaya karışırsan yanlış yaparsın. ‘Bunları yapmayın’ diyorum ama aile içindeki tartışmaları da sokağa taşımayalım. Şimdi işimize bakalım biz. Biz bu seçimleri kazanmaya bakalım. Gece- gündüz demeden her bir yere gitmeye çalışıyorum. 31 Mart akşamına kadar hangi arkadaşım davet ederse gücümün yettiğince, günde 4 saat uyku bir insana yeter zaten. Dün gece saat 01.00’de geldik Manisa’dan. Yarın Ankara’nın ilçelerindeyiz, Kalecik, Elmadağ’dayız. Yarın oralardayız. Devam edeceğiz” diye konuştu.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cumhuriyet @Fasa Fiso,haybeden İşler 2019-02-09 13:37:14

En azından senin gibi cahil cühela boş adamlar yetişmeyecek

Avatar
Fasa Fiso,haybeden İşler @Cumhuriyet 2019-02-09 11:17:58

Andınız okununca ne olacak,ne kazanacak millet, topluma ne faydası var?..Çocukları Türküm,doğruyum,çalışkanım diye bağırtın sabah sabah aynı çocuk 15 yaşına gelince yalan söylemeyi şiar edinsin 20'sine gelmeden suç işlemeye başlasın." Küçüklerimi korumak, büyüklerimi saymak" hiç gerçekleşmesin.Marş söyleyerek gençliğin karakteri mi oluşur, karakteri mi düzelir? Ağzından küfür, hakaret yalan düşmeyenler de aynı andınız ile yetişti, büyüdü.Sonuç fiyasko.Cezaevlerini dolduranlar da en az ilk okul mezunu, aynı tezgahtan geçtiler.

Misafir Avatar
Cumhuriyet 2019-02-09 13:37:14 @Fasa Fiso,haybeden İşler

En azından senin gibi cahil cühela boş adamlar yetişmeyecek

Beğenmedim! (2)
Avatar
NEZİROĞLU 2019-02-09 02:30:30

Ah Maarrem ah, seni de işine gelmeyenler gibi harcadılar. Memleketinden dahi oy toplatmadılar.

Avatar
Cumhuriyet @Trkn 2019-02-09 00:10:42

Trkn dostum daha 2 gün oldu andımız tekrar okunsun diye verilen soru önergesine chp ve iyi partinin evet,akp ve hdpnin hayır deyişi.Bakın eleştiri yapacaksanız somut deliller ile hareket edin.Bence chp genel başkanı yetersiz ve yönlendirilmeye açık bir adam ve Bahçeliden sonra akapenin krikosu olduğunu düşünüyorum çünkü belirlediği adaylar ile somut deliller var ama gidip CHPye terör partisi oy verene hain dersen ben sana chp li bir sürü senden daha fazla hayırı dokunmuş bu memlekete adamları sayarım içlerinde Şehitlerde olan.Ezbere konuşmamak lazım hiçbir parti ile iltisakım yok ama bu kadarı da olmaz...

Misafir Avatar
Fasa Fiso,haybeden İşler 2019-02-09 11:17:58 @Cumhuriyet

Andınız okununca ne olacak,ne kazanacak millet, topluma ne faydası var?..Çocukları Türküm,doğruyum,çalışkanım diye bağırtın sabah sabah aynı çocuk 15 yaşına gelince yalan söylemeyi şiar edinsin 20'sine gelmeden suç işlemeye başlasın." Küçüklerimi korumak, büyüklerimi saymak" hiç gerçekleşmesin.Marş söyleyerek gençliğin karakteri mi oluşur, karakteri mi düzelir? Ağzından küfür, hakaret yalan düşmeyenler de aynı andınız ile yetişti, büyüdü.Sonuç fiyasko.Cezaevlerini dolduranlar da en az ilk okul mezunu, aynı tezgahtan geçtiler.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Trkn 2019-02-08 23:37:33

Parti elden gitti. CHP Hdp oldu. Bu da gazel okuyor.

Misafir Avatar
Cumhuriyet 2019-02-09 00:10:42 @Trkn

Trkn dostum daha 2 gün oldu andımız tekrar okunsun diye verilen soru önergesine chp ve iyi partinin evet,akp ve hdpnin hayır deyişi.Bakın eleştiri yapacaksanız somut deliller ile hareket edin.Bence chp genel başkanı yetersiz ve yönlendirilmeye açık bir adam ve Bahçeliden sonra akapenin krikosu olduğunu düşünüyorum çünkü belirlediği adaylar ile somut deliller var ama gidip CHPye terör partisi oy verene hain dersen ben sana chp li bir sürü senden daha fazla hayırı dokunmuş bu memlekete adamları sayarım içlerinde Şehitlerde olan.Ezbere konuşmamak lazım hiçbir parti ile iltisakım yok ama bu kadarı da olmaz...

Beğenmedim! (1)

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328