banner1046
08 Aralık 2019 Pazar 16:49
İnce, Hürriyet’e meydan okudu
İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet’in Fethiye köyünde yaptığı incelemeler sırasında camiye ayakkabı ile girdiğini iddia eden AKP İzmit Belediye Meclis Üyesi Şener İnce, Hürriyet’in, mahalle muhtarı ve vatandaşların; bu iddiayı yalanlaması, oranın cami değil, ardiye olarak kullanılan bir alan olduğu, seçim zamanı buraya sandık da kurulduğunun ortaya çıkması sonrası özür dilememişti. İftiraya maruz kalan Hürriyet’in üzerine yönelen oklar, bir anda bu olayın asılsız olduğunun ortaya çıkmasıyla Şener İnce’nin üzerine dönmüştü. Ancak İnce, bugün bir açıklama yayımlayarak Hürriyet’e meydan okudu. İnce, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şunları söyledi:

“KAMUOYUNUN DIKKATINE!!!

Yapmış olduğumuz paylaşım neticesinde iki gündür gündem olan İzmit Belediye Başkanı Fatma Hanım’ın Cami’ye ayakkabı ile girme konusu hakkında tarafıma yapılan eleştiri, hakaret ve suçlamalara cevap vermem zaruri olmuştur.

Herkesçe malum olan hadiseye şahsım Meclis Üyesi sıfatımdan ziyade bir Din Görevlisi, bir Müslüman olarak karşılık verme ihtiyacı duydum ve İzmit Belediyesi Muhtar Koordinatörü Süleyman Şen’in paylaşımına istinaden buradaki vaziyete karşı görüşlerimi bildirdim ve halen bu görüşlerimin arkasındayım.

Şimdi sormak istiyorum:

Bu fotoğrafları ‘CAMİ ZİYARETİ’ adı altında resmi sosyal medya hesaplarınızdan paylaşan sizlersiniz, gelen tepkilerden sonra bu fotoğrafları neden kaldırdınız?

Yıllarca Cami olarak kullanılmış, hala iç tefrişatıyla Cami ve Mescit görünümünden başka bir şekilde tasvir edilemeyecek, mihrabıyla, halısıyla, dubardaki ayeti kerimesiyle, ayakkabılığıyla, yıllarca secdegah olmuş bu mekan Cami hükmündedir bunu hiç düşünemediniz mi?

Köy Camii’nde de yaptığınız ziyaret fotoğrafları da işi kurtarma adına paylaştınız ve bu sebeple gördük ki Cami’ye de baş örtünüz olmadan girdiğiniz görülmektedir, Allah’ın evine tesettürsüz bir şekilde girmeye hiç haya etmediniz mi?

Seçimlerden önce köy ziyaretlerinde ahıra dahi girerken başınızdan eksik etmediğiniz başörtüsünü, seçimlerden sonra Camide dahi örtmekten neden erindiniz?

Beni telefonla aradığınızda ‘Sayın Başkan siz bana sitem edeceğinize sizi Mescit hüviyetinde bir yere ayakkabı ile sokan, sizleri fotoğraflayıp servis edenlere kızın, sizi yönlendiren çalışma arkadaşlarınıza sitem edin’ dediğimi de kamuoyunun bilmesini isterim?

Tüm bu yaşananlardan sonra insanın aklına şu soru gelmiyor değil ‘Yoksa sizlerin asıl amacı bu gündemi sıkışıp kaldığınız Cedit meselesinden kurtulmak için kullanmak mı?’
 

Sizden ahlak öğrenecek değiliz! Dini mekânlara ve materyallere sizin hassasiyetiniz sizi, bizim hassasiyetimiz bizi bağlar.

Biz bu hassasiyetle, sizleri daha dikkatli olmaya davet etmekten öteye geçip hakaret etmedik, siz ise maalesef basın açıklamalarınızda kişilik haklarımıza saldırarak ‘İmansız, Ahlaksız, Cahil, Kepaze’ gibi yakışıksız sözlerle ahlak seviyenizi ortaya koydunuz. Bu davranışınız neticesinde bizlerinde Hukuk yoluyla size hesap soracağımızı bilmenizi isterim.

Bütün bunların üzerine bize ahlak dersi veren Fatma Hanım’ın zamanında TBMM’de peş peşe kabine girip seri şekilde oy kullanan Ak Partili erkek vekillerin fotoğrafından ‘3 erkek vekil bir kabinde ne yapıyor?’ şeklinde gayri ahlaki sonuçlar çıkarabildiğini gördük ayrıca, ‘Sapı anana, kökü babana g.’ gibi paylaşımlar yapan sizlerden ahlak öğrenecek değiliz!

Şimdi bütün bu gerçekler ortadayken çıkıp bana ‘Bedel ödeteceğinizi’ söylüyorsunuz.

Unutmayın Fatma Hanım, biz zamanında üniversitelere başörtüsü nedeniyle alınmayanların, sakallı diye işten atılanların arasından geldik. Türkiye’nin bu karanlık günleri geride bıraktığını düşündüğümüz anda mecliste partinizin temsilcisi bir milletvekili çıkıyor, ‘Haddini bildirin bu kadına’ diyor. İzmit’te siz ortaya çıkıyor, ‘Bedel ödeyeceksin’ diyorsunuz. Unuttuğunuz tek şey, biz dün olduğu gibi bugün de hak yolunda bedel ödemeye hazırız.

Korku imparatorluğu kurarak, çevrenize kimi toplarsanız toplayın, kaç kişiyle saldırırsanız saldırın, biz doğru bildiğimizden şaşmayacağız.

Ne köy halkımıza, ne de muhtarımıza bir ithamda bulunmamışken kurnazca onlara hakaret etmiş yaygarası kopararak asıl halkı kin ve nefrete sevk eden sizlersiniz.

Hodri Meydan

İçinde bulunduğunuz suçluluk psikoloji ile tüm ekibinizle beraber şahsıma başlattığınız linç kampanyasından korkmuyorum, halkımızın ve konuyu objektif değerlendiren herkesin yanımızda olduğunu biliyorum ve sizlere meydan okuyorum.

Haydi gelin, herhangi bir İlkokulda 1. Sınıf Öğrencilerine bu fotoğrafların ne olduğunu soralım? Ardiye ve Yatakhane seçeneği çıkarsa ben siyaseti bırakıp sizden ve İzmit halkından kamuoyu önünde özür dilemeye hazırım.

Ama çocuklar dahi bu fotoğraflara Cami derlerse siz özür dileyip Siyaseti bırakacak mısınız?”

Son Güncelleme: 08.12.2019 21:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vefa 2019-12-15 10:10:55

Kesinlikle Sn ince haklı. Suçluluk psikolojisi ile Fatma hnm kendini yırtıyor

Avatar
Sera 2019-12-11 15:54:47

Fatma kaplan hatalıdır nokta.

Avatar
Harbi & Dobra @Numan 2019-12-10 11:07:59

Sen kimden öğreniyorsun;Netanyahu,Moşe Dayan, Benjamin D'israeli.....?

Avatar
100 Numara @Keloğlan 2019-12-10 11:05:13

Helaları beleş yaptı yaa. !

Avatar
Adabı Muaşeret @İnsan seven 2019-12-09 13:23:28

İstanbula gelen gavur Hristiyan turist kadınları cami ziyaretlerine girerken başlarını örtüyorlar da bizim müslüman Fadime neden örtmüyor?

Avatar
Keloğlan 2019-12-09 09:16:43

Fatma hanım başkan olduğu günden beri bir tane bile toplumun çoğunluğunu ilgilendiren bir konuda varlık gösteremedi. Cumhuriyet balosu, konser, vals, tango, çok laf az iş, temizlik konularında beceriksizlik, Cedit mahallesinde destek vermeme, büyükşehir belediyesine kafa tutma... Bir tane bile Nevzata yaklaşabildiği çalışması yok. Şimdi de bunların üstünü örtmek, gündemi değiştirmek için fırsat yakaladığını sanıyor. Hani gülümseyecektik.

Misafir Avatar
100 Numara 2019-12-10 11:05:13 @Keloğlan

Helaları beleş yaptı yaa. !

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yaser 2019-12-09 09:07:46

Sayın ince goygoy ve açık arama yarışını bırakıp hizmet yapma vatandaşa kolaylık sağlama arayışına girmeniz gerekir.ayıp ayıp.

Avatar
İZMİTLİ 2019-12-09 08:48:02

BU NE PİŞKİNLİK ? ÇIKIP ÖZÜR DİLEYECEĞİN YERDE BİR DE ROMAN YAZIYORSUN.

Avatar
Bu kadar 2019-12-08 23:45:18

Şener İNCE bardağa bir de butaraftan bak ;KONDA'nın yaptığı bir araştırmaya göre son 10 yılda kendisini dindar muhafazakar olarak adlandıranlar gençlerin oranı yüzde 28'den yüzde 15'e geriledi. Araştırma gençlerin inanç seviyesi ve örtünme oranlarının ülke geneline göre daha düşük olduğunu ortaya koyuyor.

Avatar
Cumhuriyet 2019-12-08 23:30:55

Klasik bir akape tiplemesi.Bu Siyasal İslamcıların geçmişlerine baktığımızda İslam dinini sadece bir zenginleşme aracı olarak kullanmalarının yanında;iftira,dezanformasyon,kirli bilgi projelerinde de kullanırlar.Bu olayda da önemli olan İslami hasassiyetler değil,rakibime nasıl kara çalar,iftira atarımdır.Akape bu işi fetöden öğrenmiştir fakat onun kadar başarılı değildir.Bu zavallı meczuba gelince akapenin yarattığı kişiliksiz,şahsiyetsiz siyasetçi tipi.Özür dilemesi gerektiği yerde yine insanlık dışı bir çıkış sergilemiş,yavuz hırsız ev sahibini bastırmaya çalışmıştır.Yazık insan biraz yaşından başından utanır.Koskoca adamın yaptığına bak sözü bu adamın açıklamalarına güzel bir örnektir..Pardon adam yazdım!!!

Avatar
Çoban SÜLO 2019-12-08 23:28:18

70 yaşındaki adam teknolojiden anlamaz muhtar masası diye facebook hesabı açmış. Ne görse çekip direk paylaşıyor. Belediye ciddiyet işidir. Ekip işidir. Mahalle Muhtarı sanıyor kendisini heralde hala. Fatma hanımın ekibi biran önce değiştirmesi gerekiyor. Ekip fatma hanımı resmen hataya zorluyor

Avatar
İnsan seven 2019-12-08 21:04:24

Camiye baş açık girse ne olur gitmese ne olur namazmı kılıyorki.

Misafir Avatar
Adabı Muaşeret 2019-12-09 13:23:28 @İnsan seven

İstanbula gelen gavur Hristiyan turist kadınları cami ziyaretlerine girerken başlarını örtüyorlar da bizim müslüman Fadime neden örtmüyor?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ömer 2019-12-08 20:02:04

Akpyi hiç sevmem ama çok güzel tokat niteliğinde cevap vermişsiniz Şener başkan.

Avatar
Halk 2019-12-08 19:42:15

Yazıyorum yazıyorum sosyal medyada Şener ince çıkmıyor korktu mu acaba hahahaha FATMA BAŞKAN İZMİTİN NAMUSUDUR. Sizin gibi it sürelerine yedirmeyeceğiz ŞENER İNCE

Avatar
Tufan 2019-12-08 18:59:41

Hala dini siyasete aley ediyor, yok baş örtüsü yok biz sakallı müslümanlar gibi ucuz sömürülere utanmadan devam ediyorsun.korku imparatorluğu kuranlar sizsiniz.medyanızla , tatillerinizle, en tepeden en alta kadar muhalif olan herkesi haın olan edip hesap sorma tehdidinde bulunanda sizsiniz.ama bunlar tehtid, şantaj, yalan, yalan, hırsızlık, zulüm, haksızlık, ihanet, yetım hakkı, mazlumun kanı ile kurduğunuz sahte ve zulüm düzeniniz çöküyor. Bunu sizde çok ıyı biliyor o yüzden böyle ahlaksızca saldırıyorsunuz.ne yaparsanız yapın kımse sizden korkmuyor ...çünkü insanların elimde kaybedecek neleri varsa çaldınız. O yüzden siz düşünün.

Avatar
Sefer engin 2019-12-08 18:28:58

Fatma Başkanı seçimi kazandığı ilk günden beridir karalamak isteyen kesim var. Amaçları hizmeti engellemekten de öte..
Yalnız değilsin başkanım. Bunun gibi din istismarcılarına yer yok

Avatar
Sadullah torlak 2019-12-08 18:16:55

Sayın ince yaptığın ayıptır yakismadi senin gibi birine namussuzluk sayende akp nin adida kirleniyor hak etmiyorsun akp de olmayı istifamı ver defol git yüzsüz birde meydan okuyor çapsız herif

Avatar
Süleyman Şen Farkı 2019-12-08 17:50:01

70 yaşındaki adam teknolojiden anlamaz muhtar masası diye facebook hesabı açmış. Ne görse çekip direk paylaşıyor. Belediye ciddiyet işidir. Ekip işidir. Mahalle Muhtarı sanıyor kendisini heralde hala. Fatma hanımın ekibi biran önce değiştirmesi gerekiyor. Ekip fatma hanımı resmen hataya zorluyor

Avatar
CHP ' örgütüne Sesleniyorum 2019-12-08 17:44:31

Ben CHP'liyim. Fatma hanımın da camiye ayakkabı ilr girdiler iftirasına tamamen karşı durup yapılan ıftirayı da kınıyorum. ANCAK FATMA HANIMIN EKIBI COK SIKINTILI. CAMI ZIYARETI DIYE FOTOGRAFI PAYLAŞAN KENDI EKIBI. SOKAKTA YAŞAYAN VATANDAS CAMI ZIYARETI ALTINA BU FOTOĞRAFI GORURUSE ELBETTE FARKLI DÜŞÜNÜR. PROFESYONEL MAAS ALAN EKIP BU HATAYI YAPAMAZ. YAPARSA FITSATCI ORTAYA CIKAR. AYRICA IBADET YAPILSIN YAPILMASIN CALISMA ICIN BILE GIRMIS OLSA ASIL CAMI ICINDE IKEN BASINI KAPATMASI GEREKIRDI.

Avatar
Yelmer 2019-12-08 17:09:50

Hocam Allah CC her zaman dogrularin yanindadir

Avatar
Numan 2019-12-08 17:04:52

Müslümanlara iftira atan senin gibi ahlaksız, din sömürücülerinden Dinimiz İslamı öğrenecek değiliz.

Misafir Avatar
Harbi & Dobra 2019-12-10 11:07:59 @Numan

Sen kimden öğreniyorsun;Netanyahu,Moşe Dayan, Benjamin D'israeli.....?

Beğenmedim! (0)

banner1048

banner354

banner1152

banner599

banner820