banner920
banner887
20 Mayıs 2019 Pazartesi 11:22
İl başkanı kim olacak?  AKP eski  isimlere  dönüyor!
banner919

Adalet ve Kalkınma Partisi'nde 31 Mart sonrasında Kocaceli il başkanı Abdullah Eryarsoy istifa ettirilmişti. İzmit Belediyesi'nin kaybedilmesinde sorumlu görülen Eryarsoy'un görevden alınması sonrasında yeni isim arayışı başladı. AKP Genel Merkez yöneticileri kentimize gelerek bir dizi istişarede bulundu. Bu istişareler sonucunda Mehmet Ellibeş, Halit Çokan, Ali Korkmaz, Berna Abiş ve Şahin Talus Ankara'ya davet edildi. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'la görüşen 5 isim de başkanlık için uygun bulunmadı. Bunun üzerine AKP kentimize yeniden heyet gönderdi. yaklaşık 1 haftadır kentimizde temaslarda bulunan heyet bir 5 kişilik liste daha oluşturdu. Bu listede eski belediye başkanları Halil Vehbi Yenice, Abdullah Köktürk, eski il başkanı Mahmet Civelek, eski milletvekili Mehmet Ali Okur ve eski yönetici Zihni Yılmaz'ın olduğu öğrenildi. AKP'nin Kocaeli'de yeni bir siyasetçi yetiştirememesi, il başkanlığı için eski isimlere yüzünü dönmesi şaşkınlık yarattı.

Son Güncelleme: 20.05.2019 12:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ali 2019-05-22 08:58:41

Ali KORKMAZ AKP li değil ki CHP li dir.Bilnet okulunu etkinliklerine bakın sol görüşlü sanatçılar etkinlikleri yapıyor.Bazı sol görüşlü vatandaşlar da Okulu kendilerine yakın olduğunu düşünerek çocuklarını kayt ettiriyor. iyi siyaset hem iktidardan hem muhalefetten yararlan

Avatar
Payidar 2019-05-21 21:20:45

En iyi tercih Mehmet ELLİBEŞ tir...Sonra ah,vah para etmez.

Avatar
Cemil 2019-05-21 09:14:19

InşAllah sibel olurda orayı da batirir

Avatar
ne güldüm neee 2019-05-21 04:33:38

civelekmi ahahahahahahahahahahahahahahahahha

Avatar
Partili 2019-05-21 01:53:47

İl başkanını belirleme görevi fikri ışığa verilsin 2 günde en uygun adayı oraya koyar.
Sev yada sevme fikri ışık çok başarılı bir İl Başkanlığı ve başarılı bakanlık yapmıştır,ve seçimlerde Kocaeli’de ayağını basmadığı yer kalmadı.
Beni tanımaz etmez kendisiyle bir muhabbetimde yok ama partili olarak analizim budur. Hatta nokta...

Avatar
Canan Bahadır 2019-05-20 22:18:45

Güler yüzlü..samimi..doğal..halk gibi düşünen.. halk gibi olan insan gibi insan olmalı...Merhametli vicdan sahibi ve egosuz...Yaradandan korkan adil adaletli biri olmalı...Abi olmalı ..Kardeş olmalı ...ama yandaş sadece çevresini koruyan olmamalı...Vatanım Memleketim Bayrağım ve Halkım demeli....

Avatar
Mert 2019-05-20 22:14:19

AKP kurucularından Nihat gürdall olsun

Avatar
İZMİTLİ 2019-05-20 21:58:22

Ali KORKMAZ olmalı yoksa Kocaeli,nin merkezi İzmit dağılır . Bir daha,ki seçimde Kocaeli Büyükşehir,de gider. AKP,de siyaset tarihinde yazılarda kalır.

Avatar
Abdullah m. 2019-05-20 21:52:01

Bende liyakatli ehliyetli ferasetli bir isim arıyorsan H.NumanTonka olmalıdır.

Avatar
Ozgur 2019-05-20 19:39:45

Ulan koca akp bi ilçe başkanı bulamıyor yuhh be ismi geçen hepsi de yolsuzluk tan damgalı

Avatar