banner881
banner887
banner883
18 Nisan 2019 Perşembe 10:14
İki başkan yardımcısı daha belirlendi
banner728

Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt, Faruk Denli ve İbrahim Çırpan’ın ardından birlikte görev yapacağı iki başkan yardımcısını daha belirledi. Mevcut başkan yardımcısı olan Levent Yılmaz ile birlikte Körfez Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü görevini yürüten Osman Yurt’un atamaları gerçekleştirildi.

OSMAN YURT ÖZGEÇMİŞ

1965 İzmit doğumlu olan Osman Yurt, Anadolu Üniversitesi İktisat Fakültesi İktisat Bölümü mezunu. Uzun yıllardır Körfez Belediyesi’nde görev yapan Yurt, Fen İşleri Koordinatörlüğü, Yazı İşleri Müdürlüğü, Temizlik İşleri Müdürlüğü ve son olarak İnsan Kaynakları Müdürlüğü görevini yürüttü. Çeşitli Sivil Toplum Kuruluşlarında da görevlerde bulunan Yurt, evli ve 2 çocuk babası.

LEVENT YILMAZ

1980 Sakarya doğumlu olan Levent Yılmaz, Kocaeli Üniversitesi İnşaat Mühendisliği Fakültesi mezunu. Yılmaz, Derince Belediyesi ve Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nde görev yaptıktan sonra 2017 yılında Körfez Belediye Başkan Yardımcısı görevine getirildi. Evli olan Yılmaz, sivil toplum kuruluşlarında da çeşitli görevlerde bulundu.

Son Güncelleme: 18.04.2019 11:44
Anahtar Kelimeler:
Körfez Belediyesi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TEŞKİLAT 2019-04-19 04:00:53

Akp körfez teşkilatı ne iş yapıyorsun sen körfezin altına dinamit koyuyolar uyumayın. Bu ekip bitik ekip. Hepsi baranı bitiren ekip. Selosu faruğu leventi osmanı.ulan bööööö geldi artık sizden. Yeter bırakın gidin artık. Şener söğüt seninde yapcağın iş bu kadar olur.

Avatar
Mert 2019-04-19 03:43:04

selahafddin müzeye git be kardeşim faruk sende hastaneye. Yeter be kardeşim. İbo sende yancılığa devam et. Ne işsiniz siz ya. Körfezi bitirdiniz bir tane seveniniz yok. Şener söğüt sende ne boş adammışsın yaptığın işe bak. Getirdiğin adamlara bak. Yazık verdiğimiz oylara. İçine ettiniz yine.

Avatar
Körfezli 2019-04-18 13:54:58

Bunlardan Bir Halt Olmaz Ha öteki, Ha beriki Liyakat Çok önemli

Avatar
Yazık 2019-04-18 13:07:30

Kardeşim biz niye oy verdik Akp ye ? Eski kadroyu tekrar milletin başına tebelleş edin diye mi ? Bu körfezde başka adam kalmadı mı sizin amacınız ne ? Tayyip Erdoğanın adını lekelemeye doymadınız mı ? İstemiyor halk bu kadroyu, doğru düzgün hakkında olumsuz yorumlar yapılmayan yeni yüzler getirin atayın.Her tür olumsuz habere, olumsuz yoruma, kendi kendinize müstehak oluyorsunuz...Yazık günah verdiğim oya.

Avatar
Levent Yılmaz??? 2019-04-18 11:30:13

Bildiğimize ve duyduğumuza göre Ismail Baran Faruk Denlinin yetkilerini alıp levent yılmaza vermişti.
Yine bildiğimiz ve duydugumuz kadarıyla sener söğüt ve Faruk denli iyi anlaşan iki yol arkadaşı!
Soru şu:
Ismail baranın faruk denliyi pasifize etmek için getirdiği levent yilmaz bu kadroda kendine nasıl yer buldu?
İnananın körfez teskilatları ve partiye gönul vermiş vatandaşlar şaşkın!!!!!

Avatar
??? 2019-04-18 11:20:39

Selahattin Kabadayıoğlu o belediyede olduğu sürece Körfezde huzurdan,icraattan ve hizmetten söz edilemez.Yunus bey döneminde var!Yunus pehlivan gitti!
İsmail Baran döneminde var!
Oda gitti!
Şuan da da var!
???
Allah oncelikle Taşköprülülerin sonrada korfez halkının yardımcısı olsun.

Avatar
Değişen bir şey yok!!!!!! 2019-04-18 10:44:20

Demekki İsnail Baranın yönetim anlayışı körfezde kaldığı yerden devam edecek???
Selahattin Kabadayıoğlu yerinde?
Faruk Denli Yerinde?
Leven Yılmaz Yerinde?
Isa Taş yerinde?
Sait Çalık yerinde?
Ismail Baranın vatandaşa tepeden bakan müdürleri zaten yerinde?
Sadece ismail Baran ve Emrah Coban gitmiş oldu.
Düzen aynı...

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328