banner984
banner980
banner1003
15 Ekim 2019 Salı 12:20
İbrahim Efe’nin işine son verildi!

İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, mesai saatlerine uymadığı gerekçesiyle disipline verilen, Türkiye Muhtarlar Derneği Kocaeli Şube Başkanı ve Tavşantepe Mahallesi Muhtarı İbrahim Efe’nin İzmit Belediyesi’ndeki işine son verdi. İşten çıkarma kararının gerekçeleriyle birlikte İbrahim Efe’ye tebliğ edildiği öğrenildi.

Son Güncelleme: 15.10.2019 14:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Reis 2019-10-22 14:34:33

Erkek aslan o herhalde erkek aslanlar sabahtan akşama kadar yatar dişi aslan avlanır erkek te gelir hazıra konar boş beleş hayat ne güzel

Avatar
aslan @hacı murat 2019-10-16 21:01:31

olabilir. biz aslanlığına bakmıyoruz.

Avatar
İzmitin Çocuğu 2019-10-16 08:57:52

Hakkımızı helal etmiyoruz sizlere. Kim bir krş haksız kazanç sağladıysa ve kim buna destek oluyorsa Allah hepsinin belasını versin. İzmitin çocukları ensenizde bundan sonra

Avatar
Fatih 2019-10-16 08:00:29

CHP demek: zulüm demek, gözyaşı demek, müslümanlıktan uzak batı özentisiyle batılı da olamamış garabet bir insan demek.CHP demek örümcek kafalı insan kitlesi demek, CHP demek sosyal adaletten,hak'tan,hukuk'tan bahsedip, hiçbirini yerine getirmemek demek. Adamlar aslına rücu etti,kimse kızmasın OYLARI VERİRKEN DÜŞÜNECEKTİNİZ!

Avatar
recai yedirmez @Haydar 2019-10-16 03:21:56

Anlaşılan milletin parasını beraber soyuyordunuz yaptığın yaygaraya bakılırsa ucu sana dokunmuş

Avatar
hacı murat 2019-10-16 01:22:59

siz ibrahim efeyi ne kadar tanıyonuzda yorum yapıyonuz aslan gibi delikanlıdır

Misafir Avatar
aslan 2019-10-16 21:01:31 @hacı murat

olabilir. biz aslanlığına bakmıyoruz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
İzmitli 41 2019-10-15 22:24:18

Fatma başkanın bir anda Avrupaya gitmesinin sebebi belli oldu. Demek İbrahim Efe işten çıkarılacaktı.

Avatar
Haydar 2019-10-15 19:42:31

bu CHPliler yalan konuşuyor is gelmeden mahas almak kendileri cok iyi bilir adam kadırmayin

Avatar
Haydar 2019-10-15 19:36:16

ben bir izmitli soruyorum hürriyet kaplana isine son verdiğin kişi HDP olsaydı yahut CHPli olsaydı böyle yaparmıydiniz sizler tororus sevicilercisiniz ada m kadırmayin

Misafir Avatar
recai yedirmez 2019-10-16 03:21:56 @Haydar

Anlaşılan milletin parasını beraber soyuyordunuz yaptığın yaygaraya bakılırsa ucu sana dokunmuş

Beğenmedim! (0)
Avatar
Servet 2019-10-15 19:10:15

Bu zat için uzunzaman önce bankamatik memuru diye duymuştum bunun gibi cokta isim oldugunu soyluyorlar oarti binasindaki caycinin bile belediye personeli gözüktüğü nu filan da söylemişlerdi varsa böyle birşey aldıklarında tahsil edilsin

Avatar
Vedat 2019-10-15 17:23:40

Belediyeden aldiği butun paralari iade davasi acilmalidir halkin parasini carcur eden kim varsa islerine son verilsin

Avatar
Bariscil 2019-10-15 16:23:11

Insan kaynaklari müdürlüğüne dikkat!!! oradaki bilgileri alip başkalarına sızdıran personele dikkat!!! İbrahim EFE 'ye insan kaynaklarından kıyak yapanlara dikkat.Acilen soruşturma açın takipçisiyiz konunun.Başkan hanım insan kaynaklaŕını gözden geçirin.

Avatar
Bariscil 2019-10-15 16:18:11

Insan kaynaklari müdürlüğüne dikkat!!! oradaki bilgileri alip başkalarına sızdıran personele dikkat!!! İbrahim EFE 'ye insan kaynaklarından kıyak yapanlara dikkat.Acilen soruşturma açın takipçisiyiz konunun.Başkan hanım insan kaynaklaŕını gözden geçirin.

Avatar
İZMİTLİ 2019-10-15 14:31:47

Çalıştığı ama işe gelmediği süre zarfında aldığı maaşlar haram zıkkım olsun kendi adıma. Biz asgari ücretle ev geçindirmeye çalışalım.Bunlar keyif sürsün yok böyle bir dünya.

Avatar
emekli 2019-10-15 12:46:31

bizim ödediğimiz vergilerle maaş alıp işini yapmayanlar kim olursa olsun kovulması gerekir.

Avatar
rıza 2019-10-15 12:24:40

çalıştığı ama işe gelmediği dönemde aldığı maaşlar için dava açılsın

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482