banner920
26 Ocak 2019 Cumartesi 09:51
Hürriyet’ten  AKP’ye  büyük gol!
banner944

31 Mart yerel seçimleri öncesinde siyasi partilerin yarışı sürüyor. En yoğun tartışmalara sahne olan bölge ise İzmit. CHP’li Fatma Kaplan Hürriyet ile AKP’li Sibel Gönül arasında kıran kırana bir yarış var. Adaylar kamuoyu yaratmak ve güçlü görünmek için ellerinden geleni yapıyor. Bunun son örneği, D-100 karayolu ile eski Gölcük yolunun kesişme noktası olan, Perşembe Pazarı alanına, Kocaeli Adliyesi’ne ve Dolphin Alışveriş Merkezi’ne cephesi bulunan binada rastlandı. AKP İl Başkanlığı’na 20 metre mesafede olan ve Kocaeli Barosu’nın da yer aldığı binanın dış cephesini Fatma Kaplan Hürriyet kiraladı. 31 Mart’a kadar kiralanan binanın dış cephesine dün akşam devasa bir pankart asıldı. Fatma Kaplan Hürriyet’in fotoğrafının ve seçim sloganlarının yer aldığı pankart, AKP’ye büyük bir gol oldu. AKP İl Başkanlığı’na gitmek isteyen, yolu İzmit kent merkezinden geçen, D-100 Karayolu’nu transit olarak kullanan hemen herkes CHP’nin sloganları ve Fatma Kaplan Hürriyet’in gülen yüzüyle karşılaşacak.

Son Güncelleme: 26.01.2019 18:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İzmitli- Akp'nin Sonu 1 2019-01-31 22:14:33

Ak Partide Tam Rantın Ortasında Olan Bir Aday Çıkarttılar!

Sanki rantın,yağmanın ve siyasetin dışındaymış gibi kripto bir aday çıkarttı Ak Parti,bu aday ismi şimdiye kadar Gölcükte pek bilinmeyen,tanınmayan biri,çarşı esnafı dahi tanımıyor...

Çünkü senaryoda öyle olmalıydı,kenarda beklemeliydi tıpkı İl Başkanında olduğu gibi...

Günü gelince sahneye yeni temiz,rantta bulaşmamış bir isim gibi halka lanse edilecek...

Geçmişte yapılan rant vurgunları,yolsuzluklar vs. üzerleri örtülecekti,Halkta bu yemi yutacak!

Öylede oldu Ak Partinin kurt senaristleri kripto hücreleri istedikleri isimleri aday göstermekte başarılı oldular,Reislerini bile kandırdılar her zamanki gibi.

Zaten hep kandırıldım diyor oda!

Birde işi milliyetçiliğe döken Kocaeliye,Gölcüke dışarıdan gelen insanlara kendilerine Ensarlık yapmış,iş aş,ev bark vermiş,zaman içinde kız vererek evlendirmiş akrabağlık bağları kurmuş,onları ev,bark sahibi olmalarına vesile olmuş Karadeniz insanlarını aday göstermemekte ısrarcı bir--

Avatar
Ersoy Kandemir @Zenci musa 2019-01-27 01:08:09

Sen tarihte TÜRK MİLLETİNE hizmet etmiş bir kahramanın adını kendi adım diye yazayacak kadar AŞAĞILIK BİRİSİN,millete yalan söyleyen kendi adını yazamayacak kadar korkak biri olduğunu düşünürüm,davranış kalıbın da tam provakatif,sana ve senin gibi kaç kişi varsa da dümdüz küfrettiğimi bilesiniz!

Avatar
Ersoy Kandemir @Zenci musa 2019-01-27 01:03:12

Sizlerin savunduğu partinin neden 11i tekrardan aday gösterilmedi!Ben Büyükşehir belediye başkanlığı adayıyım söylesene savunduğun insanlara bu şahıs sizlerle canlı yayında tartışmak istiyor SİZLERİN YAPTIKLARINI DİYE,hem bak ben afişte aşmadım,hayda bre!

Avatar
Çoşkun @Zenci musa 2019-01-26 22:58:47

ysk da öle diyo. oyları çalacaz akpye yazacaz diyo. konuş bakiim akp provakatörü.

Avatar
Çoşkun @Zenci musa 2019-01-26 21:58:32

sinirlenince daha bi güzel oluyon

Avatar
Zenci musa 2019-01-26 21:40:27

YSK ya göre açık alanda afiş asılması 18 Şubatta başlıyor. Sorsan bunlar hep hukuka riayet ederler. Üstelik bu aday hukukçu. Afişi soktursen mağduriyet edebiyatı yapacaklar. Biz gölü sandıkta atacağız.

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2019-01-27 01:03:12 @Zenci musa

Sizlerin savunduğu partinin neden 11i tekrardan aday gösterilmedi!Ben Büyükşehir belediye başkanlığı adayıyım söylesene savunduğun insanlara bu şahıs sizlerle canlı yayında tartışmak istiyor SİZLERİN YAPTIKLARINI DİYE,hem bak ben afişte aşmadım,hayda bre!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Çoşkun 2019-01-26 22:58:47 @Zenci musa

ysk da öle diyo. oyları çalacaz akpye yazacaz diyo. konuş bakiim akp provakatörü.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Zenci Musa 2019-01-26 19:55:17

Bu akşama kadar en azgın ve en ateşli biçimde savunduğum hatta kurulduğu günden beri oy verdiğim Ak Parti, bu akşam gittiğim pazarda gördüğüm fiyatların sonrasında bitmiştir benim için. Fatma'ya oy vermem ama bundan sonra kusura kalmasın reise de bir tek oy çıkmaz benden. Verirsem elim kırılsın ayol.

Avatar
Cumhuriyet 2019-01-26 19:39:54

Açık ve net ifade etmek gerekirse.Meclis çatısı altında,çalışkan,üretken;etkin muhalefet yapan sayılı vekillerden biriydi umarım devamını İzmit Belediye başkanı olarak getirecektir.Zenci Musa gibi eksik zekalı bir insan profili yok sadece bu ülkede.Gerçekleri gören,parti militanı olmayan,birşeylerden haberdar sağ duyulu vatandaşlarda var bu ülkede.Herhangi bir partinin üyesi değilim ve organik bağımda yok hiçbir siyasetçiyi tanımıyorum ve tanımak istememde ama hakkında çalışmalarından dolayı Bilgi Sahibi olduklarım var onlardan biride Sayın Hanımefendidir oyumda onadır ve bu bir savaş değil,seçim yarışıdır.

Avatar
ne bu şimdi? 2019-01-26 18:57:34

Kala kala bunu mu haber yaptınız? Bi dünya sorun varken

Avatar
Hasan Karacan @Zenci musa 2019-01-26 18:48:56

Delikanlı ola, gerçek ismini yazarak yorum yap. Yazamıyorsun, savunduğunu zannettiğin şeylerden utanç duyuyorsun demektir. Sahte isim kullanana bizde bir şey derler ama yazmayacağım.

Avatar
Halide Sayan @Zenci musa 2019-01-26 18:47:39

Zenci kılıklı Musa, öyle ayyy, ayollll falan konuşmalar içerisinde olursan insanlar ne düşünür bir düşün bakalım.

Avatar
Bir bilen 2019-01-26 18:30:42

Meral akşener de genel seçimler öncesi ak parti binasının karşısına dev resmini koydurmuştu ama sonu hüsran oldu. Bu işler posterle afişle olmuyor G-ENÇ adam.

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-01-26 17:56:21

Allah sizi yetiştirenlerden razı olsun sayın Kaplan.İnsanın yüzünüzü görünce morali düzeliyor,hep güleryüzü ile toplumun moralini yüksek tutmak herkesin başarabildiği birşey değildir.Saygılarımla

Avatar
Sercan DEMİRCAN 2019-01-26 17:11:10

Fatma ablaya başkanlık yakışacak İzmit hürriyetine kavuşacak kimseye ayrıştırma dan hizmet sağlanacak hiçbir partili ötekileştirilmeyecek fikrinden dolayı hor görülmeyecek
#martınsonubahar

Avatar
Erdem yaşar 2019-01-26 17:11:07

Hak yerini bulur elbet izmit'in yüzü gülecek.hürriyete tam destek ... Belediyedeki çalışan Akp lilerin maskesini gün gelince hepimiz göreceğiz.

Avatar
İzmitli 2019-01-26 16:59:41

Canberk beyaz siz busefer bol bol hava alacaksınız hemde temiz hava değil kirli hava unutma

Avatar
Zenci musa 2019-01-26 15:52:03

Adımı kullanarak yorum yapan sahtekar. Ben chp nin feristahi gelse ızmitte kazanamaz diyorum.

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2019-01-27 01:08:09 @Zenci musa

Sen tarihte TÜRK MİLLETİNE hizmet etmiş bir kahramanın adını kendi adım diye yazayacak kadar AŞAĞILIK BİRİSİN,millete yalan söyleyen kendi adını yazamayacak kadar korkak biri olduğunu düşünürüm,davranış kalıbın da tam provakatif,sana ve senin gibi kaç kişi varsa da dümdüz küfrettiğimi bilesiniz!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Çoşkun 2019-01-26 21:58:32 @Zenci musa

sinirlenince daha bi güzel oluyon

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Hasan Karacan 2019-01-26 18:48:56 @Zenci musa

Delikanlı ola, gerçek ismini yazarak yorum yap. Yazamıyorsun, savunduğunu zannettiğin şeylerden utanç duyuyorsun demektir. Sahte isim kullanana bizde bir şey derler ama yazmayacağım.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Zenci Musaya Cevap 2019-01-26 15:32:07

Kardeş fikrin zikrin senin olsun her habere yorum yapmak nedir işsiz misin yoksa bu tarlalarda olan süne zararlıları vardır onlar gibi bişey mısın bu kadar boş konuşacağına git fikrin safın belli ise belli olduğu taraf için biraz birşeyler yap herkes Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı bu nedir üçüncü dünya savaşına mı girecek bu ülke de bu kadar insanları provoke ediyorsun

Avatar
Zenci Musa 2019-01-26 14:24:55

Her ne kadar yaptığım yorumlarla safım belli olsa da bu secimi Fatma Hanım kazanır gibi geliyor.

Avatar
hasan börülce 2019-01-26 13:22:10

İzmit İyi Parti'de değil mi?

Avatar
fizan4141 2019-01-26 12:14:21

kıskananlar catlasın ablama yakışır

Avatar
Zenci musa 2019-01-26 11:54:20

Ayyy ne kadar önemli. Simdi gidip oy vereceğim.

Misafir Avatar
Halide Sayan 2019-01-26 18:47:39 @Zenci musa

Zenci kılıklı Musa, öyle ayyy, ayollll falan konuşmalar içerisinde olursan insanlar ne düşünür bir düşün bakalım.

Beğenmedim! (0)
Avatar
canberg beyaz 2019-01-26 11:52:44

akparti olarak biz maç bitiminden sonra konuşuruz 3 puanı biz alıcağız yani...

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328