banner929
banner887
26 Şubat 2019 Salı 15:06
Hürriyet’in mahallesi Paşa’da Gönül, şov yaptı!
banner919

AKP İzmit Belediye Başkan Adayı Sibel Gönül, CHP İzmit Belediye Başkan Adayı Fatma Kaplan Hürriyet’in mahallesindeydi. Programda davul ve zurnalarla karşılanan Gönül ile Paşa’nın sevilen ismi olan ve İzmit Belediye Meclis Üyesi listesine giren Erol Çalışkan birlikte şov yaptı.

Mehmet Ali Paşa Mahallesinde bulunan Paşa Düğün Salonu’nda gerçekleştirilen programda Gönül için büyük coşku yaşandı. Gerçekleştirilen programa, AKP Kocaeli Milletvekili Mehmet Akif Yılmaz, AKP İzmit İlçe Başkanı Av. Ali Güney, Kadın Kolları Başkanı Betül Yazıcı, Gençlik Kolları Başkanı Aykut Çağlayan ve çok sayıda Mehmet Ali Paşalı vatandaş katılım sağladı.

SALONA ASANSÖRLE İNDİLER

Mehmet Ali Paşa Düğün Salonunda gerçekleştirilen program için salona asansör ile gelen AKP İzmit Belediye Başkan Adayı Sibel Gönül’e İzmit İlçe Başkanı Ali Güney eşlik etti. Paşalıların yoğun katılım gösterdiği programda Gönül, davul ve zurnalar ile karşılandı.

HODRİ MEYDAN ATKI TAKTI

CHP’nin İzmit belediye Başkan Adayı Fatma Kaplan Hürriyet’in Mahallesi olarak bilinen Mehmet Ali Paşa'da Sibel Gönül’ü büyük bir coşkuyla karşılayan paşalılar, salonu tıka basa doldurdular. Salonu dolduran gençler sürekli sloganlar atarak, konuşmaları kestiler. Coşkunun yüksek olduğu programda, Paşalıların ilgisi Gönül'ü memnun etti. Programa Kocaelispor taraftar grubu Hodri Meydan'ın başkanı Enver Güler'de katıldı. Hodri Meydan gurubunun başkanı Enver Güler Gönül'e Kocoelispor atkısı taktı.

EROL ÇALIŞKAN'A BÜYÜK DESTEK

31 Mart yerel seçimleri için AKP’den İzmit Belediye Meclis üyesi listesine giren Mehmet Ali Paşa Mahallesi'nin sevilen ismi Erol Çalışkan, Paşalılar tarafından büyük destek gördü. Konuşmasını yapmak için kürsüye çıkan Gönül, yaptığı konuşmasının ardından, Çalışkan'ı sahneye çağırarak elini havaya kaldırdı. Erol Çalışkan'ın sahneye çıkmasıyla birlikte salonda şölen havası yaşandı.

Son Güncelleme: 26.02.2019 17:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hakan Aydın 2019-03-04 00:25:50

Lak lak yapmayı bırakın akpliler. Ekonomiyi çökertenlere oy verecek kadar enayi mi bu insanlar sanıyorsunuz?

Avatar
BARTEZ 2019-03-03 15:17:21

Fatma Hürriyet KAPLAN....
GERİSİ YALAN DOLAN...
Biz SAYIN KAPLAN'I ADAYLIK SÜRECİNDEN ÖNCEDE HEP YANIMIZDA GÖRDÜK.
Diğer Adayı hiç görmedim.
İzmit'in çocuğu HÜRRİYETİNİN YANINDA.

Avatar
Sarı 2019-02-28 20:58:09

Fatma hürriyet kaplan açık ara fark ile gelicek yakışır

Avatar
Esnaf 2019-02-28 00:21:43

Kaç dönemdir iktidar tarafından yönetilen izmit esnafına bu güne kadar ne yapıldı hangi hizmet yapıldı bitti artık

Avatar
Hodri Meydan 2019-02-27 13:41:49

Yalaka Enver...
Sen bizi temsil etmiyorsun. Atkıyı kirletme

Avatar
Milliyet 2019-02-27 10:38:47

PAŞA , Tekirdağ'dan muhacır gelen HÜRRİYET GAZTESİNİN Mahallesimiymiş?

Avatar
izmit 2019-02-27 10:22:15

Paşayı temsil hakkı verilen arkadaş ile paşanın ne olduğu vurgulanmakta ve bu bölgede yaşayan herkese hakarettir.

Avatar
Süleymancılar 2019-02-27 10:01:02

Erol çalışkan mevlana 2012 ve 2013 yıllarında mevlana kültürmerkezi sorumlusu iken buharlaşan 200 .000 tl ile ilişkisi olan admıydaı ben biraz kuş beyinliyimde adama iftira olmasın.ayrıca mehmetalipaşa vakfının buharlaşan kasası ile ilişkisi varmıydı dediğim gibi erol çalışkan......bilen yazsın

Avatar
can @Tamam Oldu 2019-02-27 09:46:00

gerçekleri söylediğin için 50 yaşındayım ama ellerinden öprim cesur yürekli hemşerim

Avatar
Paşalı 2019-02-27 07:59:32

Gelse ne olacak oy yok bu seçimde ne akp ye ne mhp ye domates biber patlıcan nohut bulgur cacıkk

Avatar
İzmiTli 2019-02-27 07:48:51

İzmit belediye başkanlığı diğer ilçelere bakılışta en çekişmeli olacak yer olarak görünüyor. Kim kazanırsa kazansın İzmit hep kazansın :)

Avatar
Bilgili 2019-02-27 07:30:31

Toolama insanlarla pasada sov yapiyor ondan sonra onlara pasali diyorsun hadibe ordan hadi

Avatar
İzmitli 2019-02-27 06:47:07

Bu sefer akp değil onu biliyorum artık bu rant oyunu bozulsun olmayanın olandan hakkını geri alma zamanı belediyede çalışıyor gözüküp orda burda arabayla gezip takılmak maaş alma dönemine son olsun o çiftlik kapansın artık şakşakla takım tutar gibi olmaz bu iş ve Sibel Gönül hanım siz 2 dönem milletvekilliginde hiç birşey yapmamissinizki belediyede yapicaksiniz nerden torpiliniz varsa oraya geri gidin bu izmiti yerinde saymasina göz yummayiz ben MHP secmenindende destekliceni sanmıyorum çünkü KOCAELİNİN hiç bir bölgesinden MHP adayı çıkarılması herkes şikayetçi sepeti koluna herkes yoluna !

Avatar
Paşalı 2019-02-27 05:14:32

Torbacıların mafyaların ne gönül belediyeceliği olurmuş. Düzgün adam seçemedin mi paşadan. Paşa bumu ya.

Avatar
Vatandaş 2019-02-27 00:50:46

Gereken isim FATMA HÜRRİYET KAPLAN

Avatar
Tamam Oldu 2019-02-27 00:21:36

Sibel sende Kandıra Belediyesi nde ruhsat işleri md olan kardeşini İzmit Belediyesi ne alacak mısın? Nevzat öyle yaptı ya ondan sordum

Misafir Avatar
can 2019-02-27 09:46:00 @Tamam Oldu

gerçekleri söylediğin için 50 yaşındayım ama ellerinden öprim cesur yürekli hemşerim

Beğenmedim! (0)
Avatar
Devletini seven 2019-02-26 22:51:25

Ne demişti peygamberimiz. Bayandan yönetici olmaz.ne oldu kurbanlar.çevirmişsiniz başkanın etrafını ben sahte sofiyim.her yere gelirim sizi gidi boş şakşakçılar.kocaeli için hiç mücadele etmemiş. Hala şak şak.Aferim müslümanlar bize.şak.şak.

Avatar
Paşa 2019-02-26 20:37:42

Mitinglere açılışlara adam toplma işinden artık vazgeçilmeli

Avatar
Yunus Emre 2019-02-26 17:28:11

Gönlümüzün Mimarı Sibel GÖNÜL
Gönül Belediyeciliğinin en güzel örneklerinden

Avatar
Cumhuriyet 2019-02-26 17:26:29

2 dönem Milletvekilliği yapan Azize Sibel Gönül
KANUN TEKLİFİ 1 Adet
SORU ÖNERGESİ 0 Adet
ARAŞTIRMA ÖNERGESİ 1 Adet
GENEL KURUL KONUŞMASI 24 Adet

4 yıldır Milletvekilliği yapan Fatma Kaplan Hürriyet
KANUN TEKLİFİ 25 Adet
SORU ÖNERGESİ 97 Adet
ARAŞTIRMA ÖNERGESİ 22 Adet
GENEL KURUL KONUŞMASI 160 Adet.

Bu seçim aslında biat edip genel başkanın ağzına bakanla.Milletvekiliğini hakkını vererek yapan ve devamlı Mecliste ve sokakta etkin olan bir siyasetçinin halk tarafından tercihi olacak.Kısacası bu seçim aslında İzmit halkının dürüstlüğünün,hak gözetmesinin sınavıda olacak.İstatistikler ortada çalışan ortada hakkını veren ortada kimin İzmit için umut vadettiği ortada,hiç partizanlık yapmadan gerçekleri görmek lazım...

Avatar
Sevcan 2019-02-26 17:18:04

Paşa Hürriyetine çoktan kavuştu.Bunlar dar alanda kısa paslaşmalar.Biz o şovu alâ sını geçen hafta yaptık.Emek çalmakta üstlerine yok...

Avatar
Okan 2019-02-26 17:17:22

Gönül, gönüllere gire gire geliyor

Avatar
Serdar 2019-02-26 17:06:46

Satılık yorum yapılır dumenciler sizi :))) gönül hanım Hürriyet başkanımızı taklit eder izinden gelir anca bu sefer avucunuzu yalayacaksınız.

Avatar
Ömer @Arda 2019-02-26 16:59:14

evet rantçıya, hıırsza, hizmet etmek siz akpli Türkiye-Millet düşmanlarının işidir.

Avatar
Ömer 2019-02-26 16:57:59

rantçı, hırsız gönüller dünyada-cehennemde berabersiniz. Allahın kanunu. faiz ye, ülkeyi insanları Allah deyip soy malı götür.

Avatar
Emirhan 2019-02-26 16:54:45

Allahın izniyle 31 mart günüde tüm izmitte şov yapıcak. Gönüllerin mimarı Sibel Gönül

Avatar
Serdal 2019-02-26 16:52:41

Nasıl bir show :) Hurriyet hanım in gorselligi halk ti..Gönul banim asansörden el sallıyor sana salliyor gazete barış :))

Avatar
Seher Salçık 2019-02-26 16:30:53

Şaşırmaya gerek yok. hürriyet mehmetali paşada mümin kozanı hiçe sayarsa olacağı budur daha hürriyetin iyi günleri yaptığı listeyle mutar bile olamaz

Avatar
Arda 2019-02-26 16:26:03

hizmet GÖNÜL işidir!

Misafir Avatar
Ömer 2019-02-26 16:59:14 @Arda

evet rantçıya, hıırsza, hizmet etmek siz akpli Türkiye-Millet düşmanlarının işidir.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Sinan @Cem 2019-02-26 16:22:59

Hangi gönüllere taht kurdu? Rantçı gönüllere, Faizci gönüllere, Soyguncu Hırsız gönüllere, İkiz kardeşiniz fetocu gönüllere

Avatar
Dost 2019-02-26 16:12:49

Şov yaptığı halkı pek göremedik

Avatar
Cem 2019-02-26 16:02:24

Gönül Gönüllere Taht Kurdu.

Misafir Avatar
Sinan 2019-02-26 16:22:59 @Cem

Hangi gönüllere taht kurdu? Rantçı gönüllere, Faizci gönüllere, Soyguncu Hırsız gönüllere, İkiz kardeşiniz fetocu gönüllere

Beğenmedim! (2)
Avatar
Mehmet Ali @Abdullah 2019-02-26 15:35:18

Rant rant rant sen herşeye kadirsin. Vatan millet sakarya din iman hepsi çıkar menfaat için. ıspanak 50 lira olsun, soğan 50 lira olsun, türkiye kocaeli izmit yansın batsın umrumda değil. rant olsun bana mama olsun yeterki

Avatar
Mert Sofular 2019-02-26 15:34:15

Gönül bomba gibi geliyor...

Avatar
Abdullah 2019-02-26 15:17:01

Bir Gönül gelir, yüzbinlerce Gönül olur.

Misafir Avatar
Mehmet Ali 2019-02-26 15:35:18 @Abdullah

Rant rant rant sen herşeye kadirsin. Vatan millet sakarya din iman hepsi çıkar menfaat için. ıspanak 50 lira olsun, soğan 50 lira olsun, türkiye kocaeli izmit yansın batsın umrumda değil. rant olsun bana mama olsun yeterki

Beğenmedim! (2)

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328