banner881
banner887
banner883
08 Mart 2019 Cuma 13:01
Hürriyet’i, belediyeden çıkarmak istediler!
banner728

CHP İzmit Belediye Başkan adayı Fatma Kaplan Hürriyet, 8 Mart Dünya Kadınlar günü kapsamında İzmit Belediyesinde kadın personele çiçek dağıtmak istedi. İzmit Belediyesinde bulunan zabıtalar ise buna izin vermedi. Belediyeye giren Hürriyet, tek tek kadın personel ile tokalaştı, günlerini kutlayarak çiçek takdim etti. Ancak Hürriyet’in belediyeye girmesi nedeniyle büyük bir kriz yaşandı. İlk katı gezen Hürriyet’in önünü ikinci katta zabıta ekipleri kesti. Zabıta ekipleri, “Burada siyaset yapamazsınız” diyerek Hürriyet ve ekibinin önünü kesti. Buna rağmen geri adım atmayan Hürriyet, zabıtaları yararak üçüncü kata çıktı. Zabıtalara talimatı kim verdi merak ediliyor. Belediyenin bisiklet dağıtım törenine ve kimi programlarına AKP'nin adayı Sibel Gönül'ü davet eden İzmit Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan, bu duruma ne diyecek merak ediliyor. 











Son Güncelleme: 08.03.2019 16:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Serdengeçti 2019-03-15 09:17:34

Fatma kaplan bence Havayı alır. Etrafındaki fırıldaklar hepsi eski kurnazlar... Bitane genç izmit çocuğu yok.

Avatar
Hatice 2019-03-12 10:40:18

Zeten seçimle siyasetle geldi bakanlar Sibel hanım yaparsa Fatma hanımda yapar. Akpnin ayrımcılık yok dediği bumu sokakta toplumdada aynı olduk bunlar gibiler sayesinde iki kutup oluşturuldu. Ve seçime gunler kala kızıştırotorlar sakin olalım biran önce. Tebrikler bu girişim içim Fatma hanım

Avatar
Trenden inen Ak partili:)) 2019-03-10 10:54:14

Verin Oyunuzu Fatma Hanıma..Bu iktidar olmanın şımarıklığı zirve yapmış insanları Sibel gönül gibilerine günahımı bile vermem

Avatar
Fırat @Kartal kaya 2019-03-09 09:51:53

Kaçmak; senin gibi, kendi yapamadığını başkasına umut bağlayarak ondan yapmasını istemek düşüncesinde olan korkaklara yakışacak eylemdir. Birilerinden medet umacağına belsaya git kendin kaçır. Merkezin arka kapısı olduğunu bilecek kadar sık gidiyorsan o kapıyı kimin kilitlettiğini de bilirsin...

Avatar
İzmit li Zincirler 2019-03-09 01:57:16

Zincirler kırıldı, olay bitmiştir. Yeni başkan belli oldu.

Avatar
Okuyucu 2019-03-08 23:38:51

Ortada üretim yok, tanıtım yok diyen şahıslar.
Üretim vardı SEKA. Babalar gibi koca ülkeye yeterdi ama kapatıldı. Hemde AKP döneminde.

Ortada proje yok diyen şahıslar, sizin adayınızında projeleri daha göremedik. En son 1 dergide vekillik dönemini 2 dönem Ankarada geçirdiğini dile getirmiş. Kendi ağzıyla. Bazı Akpliler diyorya Sibel hanım İzmite uğramadı kendide doğruladı. Neyse konu o değil. Herşey yol, köprü, bina, park değil. VİCDAN, TEBESSÜM, HUZUR, SEVGİ VE BOL SAYGI hepsinden mühim. Ayrıca proje tanıtımını merak ediyorsan tanıtım günü gider dinlersiniz. Yolun bahtın oyların bol olsun inşAllah Fatma Kaplan Hürriyet. Allah yardımcın olsun. İnşAllah seni 31 Mart gecesi RABBİMin izniyle başkan yapacağız, inanıyorum Allah bu mutluluğu bize yaşatacak.

Avatar
Ali Kiren 2019-03-08 21:52:55

Ben Demokrat Parti'li bir vatandaş olarak bir adaya böyle davranılmasını hoş görme+dim.

Avatar
Çarsı 2019-03-08 21:05:09

Sizler hayal kurmaya devAm en iyi adat sefa bile 8000 fark yedi evine gitti hürriyet ankaraya hemen 1 Nisan’da devam chp Kocaeli bitti boş hayalleri unutun

Avatar
Fehmi uygun 2019-03-08 20:58:38

yöneticilik vasfı hiç mi hiç yok zaten nevzat doğanın o anca valilikte kalem defterdarlıkta sf vergi dairesnde vergi memuru olacak kapasidede i adam..ben yaptım oldu ne demek..bi de peşinde yöneticiliğin y sini bile bilmeyen ayse demirtaş ilkokul mezunu sanırsın havası oxford u bitırmiş..ve onun yalakaları ..halka oy vermek zorundaymiş gibi davrananlar..REİSİM bunları gör..ak parti yönetgileri sizlerde suçlusunuz.

Avatar
Ssbri tekin 2019-03-08 20:01:05

AH NEVZAT AH HEM DE NE AH İZMİT TE YAPTIKLARINLA CHP NIN ÖNÜNÜ AÇTIN..MİLLET OY VERİYOSA VERDİYSESDE REİS İÇİN VERDİ KAZANDIN..AMA İZMİT TE AK PARTİYİ BİTİRDİN BE NEVZAT..SENDEN Bİ CACIK OLMAZDI ZATEN BEN SENİ 25 YILDAN BERİ TANIYORUM.BİTİRDİN İZMİTİ VERDİN CHP YE

Avatar
Kartal kaya 2019-03-08 19:37:06

Zabitanin ne günahı var zabitanın başındaki zata bakın belsaya girmek isteyenleri yiyecekmis gibi bakiyor(zb.Müd. Nihat kaymaktan bahsediyorum)ama onunda günleri sayılı fatma hanım belediye başkanı olduğu zaman herhalde zabıta merkezinde bulunan arka kapıdan kaçar

Misafir Avatar
Fırat 2019-03-09 09:51:53 @Kartal kaya

Kaçmak; senin gibi, kendi yapamadığını başkasına umut bağlayarak ondan yapmasını istemek düşüncesinde olan korkaklara yakışacak eylemdir. Birilerinden medet umacağına belsaya git kendin kaçır. Merkezin arka kapısı olduğunu bilecek kadar sık gidiyorsan o kapıyı kimin kilitlettiğini de bilirsin...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cumhuriyet 2019-03-08 19:07:16

Allah Allah akapenin binası değil akapenin malı değil,kamunun binası adı üstünde kamunun!!!Ali kıran baş kesen misiniz?Zabıta emir kulu birşey diyemem,zabıtaya söz söyleyen arkadaşlarada empati duygularının olmasını temenni ederim,bunların başındakiler problemli ve hadsiz.Şimdiden görülüyor aslında akape de kalırsa o belediyenin hali.Azıcık tahammül ve vicdan beyler orası kimsenin babasının malı değil...

Avatar
İzmitli 2019-03-08 18:59:59

8 mart dünya kadınlar gününde bende bir kadının önüne engel çıkarmak ..
Uakıştımı size nevzat bey.Belediye başkanlık makamları kişilerinin hırs ve egoladini tatmin edeceği yerler değildir...

Avatar
Hatice 2019-03-08 18:29:14

Ak partiye oy verdik ama bundan sonra bunlara oy yok.Bunlara oy vermek demek gunahlarina ortak olmak demektir.

Avatar
Abdulsamed @Murat 2019-03-08 17:07:40

Amin İnşAllah Dularımız ortak kardeşim. Fatma Kaplan Hürriyet.

Avatar
zabıta 2019-03-08 17:06:07

her iddasına varım bu antizabıta rumuzlu arkadaş zabıta olamamıştır kesinlikle.. şimdi laf atıyor.

Avatar
Murat 2019-03-08 16:55:39

İzmitin yeni başkanı hayırlı olsun!!!

Misafir Avatar
Abdulsamed 2019-03-08 17:07:40 @Murat

Amin İnşAllah Dularımız ortak kardeşim. Fatma Kaplan Hürriyet.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ayşecik 2019-03-08 16:41:37

Nevzat Doğan ve Sibel Gönül ikilisi siyaset yapılmaması gereken kültür, sanat ve konser faaliyetlerinde dahi siyaset yapıp karanfil dağıtıyorsa Fatma Hanım İzmit Belediye neden karanfil dağıtmasın onun en doğal hakkı.....
İzmit Belediyesi bütün İzmirlilerin direkt. Kimsenin babasının çiftliği değil

Avatar
Belediyeci 2019-03-08 16:22:21

Sibel hanımı alıp park bahçelerde ve belediyede gezdirip konuşma yaptıran o cesur yürek Fatma hanımı görünce neden bu kadar korkup kriz geçiriyor korkunun ecele hiç bir faydası yok ecele çare bulan hiçbir doktorda yok bilesin....

Avatar
Bahadır ERENOS @Smith 2019-03-08 16:17:02

Kim olduğunu açıkça yaz. Tanıyalım seni kahramanı TANIŞALIM

Avatar
#EYT li 2019-03-08 16:11:10

Arkadaşlar zabıtaya emir veren önemli işçi zabıta ne suçu var biraz sakin hürriyet hanım halleder kırmadan dökmeden yeni başkanımız inşAllah .Başkan Fatma hürriyet kaplan.#EYT

Avatar
Şow Kurtarmaz! 2019-03-08 16:00:28

Ortada proje yok, üretim yok, meclis üyeleri evrakta sahtecilikten hükümlü, dolayısı ile yapılacak tek şey sürekli şov ve polemik. Pankart polemiği yetmedi sanırım.

Avatar
Smith 2019-03-08 15:12:38

Zabıta’ya laf atan ahmaklar
O emri Fatma hanımda verse başka biride verse emri uygulamak zorundalar
Tuvalete gidemeseniz zabıta dan bulacaksınız gerizekalı embesiller

Misafir Avatar
Bahadır ERENOS 2019-03-08 16:17:02 @Smith

Kim olduğunu açıkça yaz. Tanıyalım seni kahramanı TANIŞALIM

Beğenmedim! (1)
Avatar
izmit li 2019-03-08 15:10:00

Sibel Gönül Hanım efendinin esnaf ziyaretlerinde zabıta eşlik etmesi talimatın nereden geldiğini göstermektedir.

Avatar
İzmitli Komando a.o 2019-03-08 14:56:05

1 nisan günü yeni belediye başkanı Fatma kaplan Hürriyet,i belsa ya sokmayan kimse zorla atarım dışarıya. ben gelmeden binayı boşaltın.

Avatar
Nazmi Yüksel 2019-03-08 14:52:25

Acaba aynı zabıta memurları Sibel Gönül orayı ziyaret ettiğinde aynı tepkiyi verebilecekler mi? Sormak bile komik peruk takıp bir gül de bize verin derler. Samimiyetsizler. Her gün meydanlarda Akp belediyelerinde hoşgörü var diyenler acaba buna ne diyecek!!!!

Avatar
Milli And @AAydın 2019-03-08 14:24:05

Sen uzaydan mı getirildin dünyaya,senin idrak yollarında bir sorun mu var yoksa?Devlet gücünü arkasına alıp antidemokratik seçim usullerini kim izliyor kardeşim cehape zihniyetimi adı üstünde dünya kadınlar günü orası da vergiler ile ayakta duran bir kamu binası Hürriyet Kaplan değil sende girip her bayan çalışanın gününü kutlayabilirsin.

Avatar
okuyucu 2019-03-08 14:22:52

Fatma Kaplan İNŞALLAAAHHH SEÇİLDİĞİ ZAMAN Fatma Kaplanın etrafını ilk kuşatacak kişiler bugün dayılık yapıyor. Siyasetin, Devlet memurunun geldiği son durum. YAZIKKK..

Allah yolunu, bahtını, Oylarını bol etsin Fatma Hanım. Allahın izniyle inşAllah seni İZMİT BAŞKAN YAPACAK İNŞALLAH... Allah yardımcın olsun...

Avatar
Antizabıta 2019-03-08 14:20:57

Şu dünyada zabıtadan nefret ettiğim kadar başka bişeyden nefret etmiyorum 1 ay sonra Fatma hanım diye elpençe gezerler ama peşinde pişkin pişkin

Avatar
Adnan 2019-03-08 13:25:29

Zabıta birilerinin uşaklığını yapıyor. Görevini yapmıyor ki. Ancak seçimden sonra özür dilerler

Avatar
AAydın 2019-03-08 13:17:32

Henüz seçilmeden parti propagandası yapmak için belediye hizmet birimlerine gelenler seçildikten sonra nasıl tarafsız hizmet vereceğini söyleyebilirler?

Misafir Avatar
Milli And 2019-03-08 14:24:05 @AAydın

Sen uzaydan mı getirildin dünyaya,senin idrak yollarında bir sorun mu var yoksa?Devlet gücünü arkasına alıp antidemokratik seçim usullerini kim izliyor kardeşim cehape zihniyetimi adı üstünde dünya kadınlar günü orası da vergiler ile ayakta duran bir kamu binası Hürriyet Kaplan değil sende girip her bayan çalışanın gününü kutlayabilirsin.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Mustafa Kadıköy 2019-03-08 13:16:27

Bir süre sonra o terbiyesizlerin başkanı olduğunda ve hiçbirine dokunulmadığında umarım ki utanma duyguları var ise utanırlar.

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328