banner881
banner887
banner883
06 Mart 2019 Çarşamba 16:42
Hürriyet’e yasak, AKP’ye serbest! Bina aynı bina...
banner728
Adalet ve Kalkınma Partisi İzmit İlçe Başkanlığı tarafından CHP İzmit Belediye Başkan adayı Fatma Kaplan Hürriyet’in Dolphin AVM binasının karşısındaki binaya yaptırdığı giydirmeye malumunuz bir itiraz oldu ve bu İzmit İlçe Seçim Kurulu tarafından kabul gördü, afişin indirilmesine karar verildi. CHP’liler ise bu karara karşı İl Seçim Kurulu’na itirazda bulundu.

AKP İzmit İlçe Teşkilatı’nın itiraz gerekçesi; burada Baro binasının bulunduğu, yani binanın bir kurum olarak görüldüğü yönündeydi.

Oysa AKP, daha önce Hürriyet’in afişinin seçim takvimine aykırı olduğu gerekçesiyle itirazda bulunarak afişin üzerini kapattırmıştı. 1 Mart’ta seçim yasağı kalkınca da afiş asılmıştı. Yani o dönem itiraz edilirken Baro binası gerekçe dahi gösterilmemişti.

Peki, burası gerçekten bir kurum binası olarak mı görülüyor? Eğer öyle ise bu binanın ajanslara, özel şirketlere kiralanmasına bu zamana kadar neden bir itiraz gelmedi? Ya da şöyle sorayım; AKP, aynı binaya daha önce parti logosu ile Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın fotoğrafını, “Vakit Türkiye Vakti” sloganı ile giydirirken Baro binası tahliye edilmiş, sonra tekrar yerine mi konulmuştu?

O dönem CHP, bu binayla ilgili bir itirazda da bulunmamış üstelik. İtiraz olmuş ancak iddialara göre binayı kiralayan, sözleşmesi süren bir özel şirket tarafından. O da afişin kaldırılmasına yetmemiş.

Burada aşikar olan bir durum var ki AKP, Hürriyet’in bu binayı kiralamasını bir gol olarak gördü ve bu golü çıkarmak için de iktidar gücünü kullandı.

Ancak bu ülke bir hukuk devleti ve her siyasi parti, yasalar önünde eşit şartlara sahip. Anayasa bunu söylüyor. Siyasi etik, vicdan bunu söylüyor.

İşte 24 Haziran 2018 seçimlerinde aynı binaya yapılan AKP giydirmesinin fotoğrafı…

Bakalım AKP’liler, bu fotoğrafa ne diyecek?





 
Son Güncelleme: 07.03.2019 08:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Adnan 2019-03-08 06:45:44

İyiler kazanacak!!! Bu Son fasıldır onlarda biliyor geminin şu aldığını. Fatma hanım farkını farkettiler her çirkefliği yapıyorlar. Az kaldı azzzz

Avatar
Freedom41 2019-03-07 23:38:57

31 Mart dogumgunu olacak. Hurriyetine tekrar kavusacak Izmitim...

Avatar
Haluk 2019-03-07 22:00:27

Ben bekliyorum, bilbortları bile kullandırtmasalar şaşırmam. Çünkü her yerin sahibi kendilerini görüyorlar.

Avatar
Muhsin 2019-03-07 16:40:37

Fatma hanım bileğinin hakkıyla geliyor gümbür gümbür geliyor israf kul hakkı yemek hiç bir dönemde bu kadar ayyuka çıkmamıştı rekor kırdılar

Avatar
Hasan Kaya 2019-03-07 13:11:19

Yasaklara uyulmalı sonuç böyle olunca ortalık ayağa kaldırılmamalı herkes kendine yakışanı yapar

Avatar
Arda 2019-03-07 11:51:42

Bi kural varsa uyulmalı. Sibel GÖNÜL geliyor #HizmeGönülİşidir

Avatar
BAKİ TEHALLÜK KÜÇÜK 2019-03-07 11:08:04

SEÇİMİ AFİŞLER KAZANMAYACAK..İNSANLAR KAZANACAK.

Avatar
Cahilliğin dik alası... @Yusuf Mert taşkıt 2019-03-07 10:56:25

10 yılı aşkın bir süredir yerinde duran Baro binasını, orada yoktu diyecek kadar cahil olup, bir de cahilce suçlama yapıyorsunuz ya, komedisiniz komedi...

Avatar
Okan 2019-03-07 10:42:32

Son çırpınış demişsiniz, gerçekten çekemiyorsunuz. Gümbür gümbür geliyoruz. Gönüllere girdik gireceğiz. Sibel Gönül Başkan

Avatar
Ömer 2019-03-07 10:41:36

Bi yasak varsa buna uyulmalı

Avatar
Yusuf Mert taşkıt 2019-03-07 10:41:10

Ya bırakın bu işleri, harbi diyorum seviyesiz siyaset yapıyorsunuz araştırın görün cahil gibi konuşmayın reis in fotoğrafı olduğu zaman orda baro yoktu, ve bir ücret karşılığında afiş aşılıyor du , şimdi ise baro var ve baronun anlaşması da siyasi seçimler zamanında sormasinda öncesinde , bu duvara hiçbir afiş aşılamayacak diye şart koşmuş ve bunu resmi olarak sosyal medya hesapları da paylaşmıştir. Hürriyet kim oluyorda baronun yasak olduğu dediği halde oraya afiş asiyor bunu tartışmak lazım görünen köy kılavuz istemez martın sonu bahar değil martın sonu 1 nisan unutmayin #izmitsibelgönülübekliyor....

Misafir Avatar
Cahilliğin dik alası... 2019-03-07 10:56:25 @Yusuf Mert taşkıt

10 yılı aşkın bir süredir yerinde duran Baro binasını, orada yoktu diyecek kadar cahil olup, bir de cahilce suçlama yapıyorsunuz ya, komedisiniz komedi...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Çeto 2019-03-07 10:40:47

Sibel Gönül İzmit’e gümbür gümgür geliyor

Avatar
Kimse değil 2019-03-07 10:40:09

En azından Ak Parti seçim yasağı kalktıktan sonra astı pankartını CeHaPe zihniyeti seçim yasağı takmadan astı ve bu durama Ak partilier sessiz kalmadı hakkını aradı.

Avatar
KALBIMIZDESINATAM 2019-03-06 23:55:32

SON ÇIRPINIŞLARI ONDAN SALDIRIYORLAR... FATMA ABLAM YANINDAYIZ KORKMA

Avatar
İbrahim 2019-03-06 23:40:55

Şimdiye kadar akp oy verdim bu seçimde CHP oy verecem

Avatar
ESKİ AK PARTİLİ 2019-03-06 21:18:55

istediğiniz kadar hürriyeti yasaklayın bütün oylar chp ye çatlayın patlayın

Avatar
Ahmet 2019-03-06 19:54:59

Bunlara Çok şey söylenirde sabrediyor insan !!

Avatar
Ramiz Şeker 2019-03-06 19:27:56

AKP siyasetde can çekiştiğini anladı her tarafa şuursuzca saldırıyor her saldırıları kendi ayaklarına sıktıkları kurşun olarak geri dönüyor. Haydi onlar siyasetçi ya her kararı onların emri yönünde kullanan Hakimler Savcılar Seçim kurulları bakalım arkalarını dayadıkları AkPOrti gidince nasıl paçayı kurtaracaklar.

Avatar
Cumhuriyet 2019-03-06 19:11:13

Aaaa beka amcayı mı koymuşlar şimdi de..

Avatar
Ozgur 2019-03-06 18:42:04

Akp nn adaleti buraya kadar..kalkinmasida tanzim e kadar galiba sonuda secime kadar

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-03-06 18:08:46

Bu aralar kendine Müslümanlık olayında artış varmış gören var mı bu arkadaşlardan!

Avatar
Vatandaş 2019-03-06 17:41:32

Bu mu sizin adaletiniz

Avatar
Orhan gazi 2019-03-06 17:11:52

Boyle bir sey varsa bunun adi diktatorluktur.

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328