banner887
banner896
banner898
05 Mart 2019 Salı 16:37
Hürriyet'in dev afişine indirme kararı!
banner728

CHP İzmit Belediye Başkan adayı Fatma Kaplan Hürriyet’in Dolphin AVM karşısında yer alan, Kocaeli Barosu’nun da bulunduğu binanın cephesine yapılan dev giydirmesi, İlçe Seçim Kurulu’nun aldığı karar ile indiriliyor. Hürriyet, kendilerine herhangi bir gerekçe sunulmadığını dile getirerek İl Seçim Kurulu’na itirazda bulunacaklarını kaydetti. Dev afiş, daha önce de seçim takvimine uygun olmadığı gerekçesiyle brandayla kapatılmıştı. 1 Mart’ta seçim yasağının kalkması ile ise bu afiş, tekrar açılmıştı.

Son Güncelleme: 05.03.2019 20:23
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2019-03-06 11:07:28

ak partilyim sandığa gitmiyorummm

Avatar
Kadın 2019-03-06 09:16:36

Gerçek degildir heralde...eyvahlar olsun eyvahlar olsun....demokrasi bu mudur?demokrasi birgün herkese lazım olacak.....

Avatar
Mak muh 2019-03-06 08:53:32

Bunun alehlerine olacağının oy kaybettireceklerini farkina varamiyacak kadar gözleri dönmüş.
Güle güle gönül, güle güle ako

Avatar
somsali @Ali 2019-03-06 08:10:23

cok komiksin..

Avatar
Eski ak partili 2019-03-05 22:45:31

ak partide demek işler rayında gitmiyor kar ve sabun gibi hergün eriyorlar beter olun

Avatar
Ali 2019-03-05 22:06:53

Bir Ak partili olarak utandim. Yazik yaa. Oyum CHP ye. Sirf bu yuzden.

Misafir Avatar
somsali 2019-03-06 08:10:23 @Ali

cok komiksin..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ali 2019-03-05 22:05:39

Ya Ak partili olarak utandim. Oyum CHP ye.

Avatar
Okuyucu 2019-03-05 21:09:28

O zaman akpli adayların da afişleri kaldırılsın. Sadece CHP İyi Partinin değil. İktidar Muhalefet kim varsa. Parti bayrakları, arabaları, afişleri kaldırılsın. Demokrasi eşitlik bunu getirir.

Allah yolunu bahtını açık etsin FATMA Kaplan. Allah oylarını bol nasip etsin sana. Allah yardımcınız olsun Fatma Kaplan ve dürüst siyaseetçilr. İnşAllah 1 Nisan sabahı Fatma Kaplanı Belsa da başkanlık koltuğuna uğurlayacağz Allahın izniyle...

Avatar
Ersoy Kandemir Akp’ye 2019-03-05 20:36:08

Yerli tohumdan,çöp fabrikasından,ÖTV’den,dış borçlardan,altın rezervlerimizden,doların 5,3tl olmasından,trafik kazalarından,kanserlerden,milletin fakirleşmesinden,MAL VARLIKLARINIZDAN niye bahsetmezsiniz Posterden,poşetten,patlıcandan bahsettiğiniz kadar,söyleyin de MİLLET DE GÖRSÜN GERÇEKLERİ!!!

Avatar
Toprak 2019-03-05 19:10:28

İl seçim kurulu başkanı veya ilçe seçim kurulu başkanı AKP adayi bayanın afişini indirme kararını verebilecek kadar delikanlimidir acaba

Avatar
Cumhuriyet 2019-03-05 18:58:18

İşte buna demokrasi diyorlar.Daha da sapıtacaklar ama sonlarını bir güzel hazırlıyorlar muhalefete tavsiyem itiraz dahi etmesinler..

Avatar
Çeçenler.... 2019-03-05 18:47:17

Bunlar öldürtecek kendilerini. Yazıyorum buraya. Bu hükümet köpekleri vurdutacak kendilerini bize

Avatar
Şevki Düzeltir 2019-03-05 18:37:40

O parti rekabeti sevmez rakibe yapılan her türlü pislik, Kalleşlik onların kitabında mübahtır

Avatar
Hasan 2019-03-05 18:24:41

Afişin kaldırılma kararı tam bir rezalet o bina da oturanlar izin verdiyse kaldırma kararı nasıl alınıyor akp in işi gücü afiş e taktı o zaman akp in tüm binalardaki afişleride kalkmalı akp İzmiti kaybetti belli oldu yoksa afişin kaldırılması için neden uğraşsın çünkü duyduğum kadarı ile anketlerde CHP adayı Fatma hürriyet kazanıyor

Avatar
Şinasi 2019-03-05 17:48:51

yüksek seçim kurulu, il-ilçe seçim kurulları işlevlerini tamamen kaybetti akpnin kölesi olmuş, anayasa babayasa kanun tanımıyor tayyip erdoğanın çıkarları akpnin çıkarları doğrultusunda emirle-talimatla karar veriyor.

Avatar
Nöztürk 2019-03-05 17:33:54

Heryerde akplileri görmek zorundamıyız..heryerde onların resimleri diğer adayların afişleri bile yok..sonra adaletten bahsediyorlar..seçim şartları hiç eşit değil

banner892

banner893

banner894

banner820

banner482

banner889

banner890

banner891

banner895

banner879

banner328