banner922
banner887
15 Nisan 2019 Pazartesi 15:33
Hürriyet, Doğan’dan görevi devraldı
banner919

YSK’ya yapılan itirazların reddedilmesinin ardından resmen İzmit Belediye Başkanı olan Fatma Kaplan Hürriyet Belsa’ya gelerek görevi Nevzat Doğan’dan devraldı.


Yerel seçimlerin ardından İzmit Belediyesi’ni kazanan ve sonuçların resmi olarak açıklanması için yaklaşık 15 gün bekleyen Fatma Kaplan Hürriyet görevi bugün Belsa’ya gelerek devraldı. Nevzat Doğan’dan görevi devralan Fatma Kaplan Hürriyet beraberindeki partililer ve vatandaşlarla Belsa’ya gelirken, Nevzat Doğan, Hürriyet’i makamda karşıladı. Görevi Hürriyet’e devreden Nevzat Doğan, Fatma Kaplan Hürriyet’e görevinde başarılar dilerken, Fatma Kaplan Hürriyet Nevzat Doğan’ı Belsa’nın kapısından uğurladı. Daha sonrasında makam koltuğuna oturan Hürriyet burada yapıtığı açıklamanın ardından belediye personeli ile tanıştı. 

Son Güncelleme: 15.04.2019 16:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yasin Yıldız @OOO Yasin 2019-04-16 00:30:19

Adını ver kahpenin çocuğu..Ben 30 yıldır ordayim zaten..sizler gibi gay olmadim hiç..Bugün partisini satan sizler gibi yarın nelerini satar bir düşün..Fikret Toker başkanlığı devrederken de ordaydım.Ama senin gibi gaylar Akepe peşindeydi it sürüleri.

Avatar
Ah iyi parti 2019-04-15 21:09:34

Sen nasıl bir hal aldın iyi parti şanbaz tamyüksel yapmayın bu kadar bunlar bize kazık attı bize birşey çıkmaz hepsi yamyam gibi bekliyorlar baksanıza yazık etmeyin partiye bırakın biz kendi yolumuza bakalım

Avatar
İzmit 2019-04-15 21:07:43

Baksanıza arkasında duranlara Allah aşkına nasılda bekliyorlar belediyeden ne alırızz diye bir bakında anlayın

Avatar
Izmitli 2019-04-15 19:32:15

OHHHHHHH be kurtulduk. Git de nereye gidersen git

Avatar
Haluk Kırcılar 2019-04-15 19:09:20

Nevzat, sen nasıl bir adamsın? Bu ne siyaset ne başka bir şey. Kapısından içeri aldırmadığın bir kadının yanında sırıtarak oturmak gerçek bir (burayı yazmayacağım).....

Avatar
Sade Vatandaş 2019-04-15 17:49:46

Git bakalım Nevzat Doğan, belediyenin bana attığı 480 liralık kazığı ne sana ne de personeline helal ediyorum. İki metre toprağın altında hesaplaşırız.

Avatar
OOO Yasin 2019-04-15 17:47:18

Hayırdır baş köşedesin ne iş ?

Misafir Avatar
Yasin Yıldız 2019-04-16 00:30:19 @OOO Yasin

Adını ver kahpenin çocuğu..Ben 30 yıldır ordayim zaten..sizler gibi gay olmadim hiç..Bugün partisini satan sizler gibi yarın nelerini satar bir düşün..Fikret Toker başkanlığı devrederken de ordaydım.Ama senin gibi gaylar Akepe peşindeydi it sürüleri.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okuyucu 2019-04-15 17:14:42

Helal olsun size FATMA BAŞKAN. Onca şeye rağmen eski başkan (!!) ile yanyana, o muhteşem güleryüzünüzle oturuyorsunuz. Samimiyetiniz yüzünüzde. Geçrekten tebrikler. söke söke, tırnaklarınızla kazıyarak, gece gündüz uykusuz kalarak o makama geldiniz. Allah yardımcınız olsun. BAŞARILAR.

Avatar
Hayri BOSTAN 2019-04-15 17:07:47

Hayırlı olsun. Makamlar geçicidir. Mahkeme kadıya mülk değil.Ben oyumu Ak Partiye verdiğim halde devir teslim törenine gittim. İnsanların coşkusu güzeldi. Saygı duruşu, İstiklal Marşı, dua ve selamlama konuşmalarını izledim. Ak Parti siyasette ve hizmette bir çıta belirledi. Kim gelirse gelsin, o çıtanın altına düşmemeye çalışacaktır.Fşjret Toker zamanında Akçakoca Ko urlarında yaşadıklarımızı çokları bilnez;ama bizim unutmamız mümkün değil.

Avatar
Güler yüz 2019-04-15 16:27:57

Hayırlı olsun çok güzel şeylere yapıcak canı gönülden tebrik ederim sadece ondan beklettim Kocaeli insanlar kaynaşsın sorularını dinlesin.

Avatar
FIÇICI 2019-04-15 16:23:31

Nevzattttt ne olduu

Avatar
Vicdan 2019-04-15 15:57:00

Hürriyetin başkanlık koltuğuna oturmasındaki şu sevinç gösterisi büyükakının koltuğa oturmasından daha coşkulu oldu. Neden mi? Çünkü biri o koltuğa tepeden oturtuldu. Birisi de söke söke tırnaklarıyla kazıyarak oraya geldi. İşte zor elde edilen zaferin coşkusu daha lezzetli gelir. Bir sonraki yerel seçimlerde kim bilir ne sürprizlerle karşılaşacağız bilmiyoruz. Kimse çıktığı kapıyı tam kapatmasın ki tekrar o kapıdan geri dönüşü olabilsin aksi takdirde nevzat doğan gibi gönülsüz mazbatayı vermek zorunda kalırsın.

Avatar
Kadın 2019-04-15 15:53:23

Hayırlı ugurlu olsun....nevzat bey de zarif biri fatma hanımı zaten dillendirmeye gerek yok....başarılar

Avatar