banner830
banner887
banner883
19 Şubat 2019 Salı 18:47
Hürriyet: “Dengeleri gözettik”
banner728

CHP İzmit'te Belediye Meclis Aday listesi açıklandı. Listeye yönelik değerlendirmede bulunan İzmit Belediye Başkan Adayı Fatma Kaplan Hürriyet, "Hayırlısı olsun. Listede olabildiğince dengeleri gözettik. Mahalle temsilcilerinden hem de yöneticilerden isimler alarak liste hazırladık. Oy alamadığımız bölgelere hitap etmek istedik. Teknik kadrolara yer vermek istedik. Önemli projelere imza atacağız. Bunlara yer verirken de partili olmasına özen gösterdik." ifadelerini kullandı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Baki 2019-02-20 20:09:24

Soğancı patatesli listede sosyete listede serserisi dümencisi liste başlarında kim oy verir size zihnıyetınız ortaya cıktı Kp yine götürr

Avatar
GÜLER VAROÇLU 2019-02-20 09:26:47

hayırlı olsun...listede gençlik çoğunluğu çok güzel....eğitimli çoğunluk çok güzel...(gördüğüm kadarı ile )...yeni dinamik gönüldaşlar ile ,güçlü enerji ile tekrar hayırlı olsun...

Avatar
Tepeköylu 2019-02-20 00:00:55

Ya arkadaş adam gibi yorum yapın niye herkez taraftar b liste açıklanmış buna da itiraz herkezi liste başı yapamazsın adamlar aday çıkartamı yo meclise 35 kişi dokuyo sen hala ben dersindesin ne güzel b liste eskiler yok yenilik var demek buraco sana kaplan hürriyet adam gibi sıralama

Avatar
Adnan 2019-02-19 23:39:16

Bu listeyi bir an önce değiştirin yoksa partimize yazık edeceksiniz alacağımız seçimi kaybedecez

Avatar
Ne dengesi 2019-02-19 21:47:43

Partili olmayan kadınlar ile mi dengeyi sağladın. Pınar Atabay'ı son 1 ay hariç parti etkinliğinde gören varmı? Yada Nevzat Doğan ile açılış yapan mimar kadın? Hangisi partili bunların. Kimsenin istemediği Afacan kimin dengesi? Ayıp ayıp!

Avatar
Cem Yılmaz 2019-02-19 21:41:48

Tüyü nereye dikeyim :)

Avatar
Hakan 2019-02-19 19:12:18

Dengesizliğin içindeki denge. Chp li kimse yok. O zaman partili olmaya gerek yok.

Avatar
Terzi bayırı 2019-02-19 19:06:51