banner960
banner981
13 Eylül 2019 Cuma 16:50
Her yerde  israfınızı  anlatacağım!
banner944

İzmit Belediye Meclisi’nin eylül ayı toplantısında tartışmalara sebep olan kredi konusu tamamlandı. Fatma Kaplan Hürriyet’in meclisten istediği kredi kullanım yetkisi AKP-MHP ortaklığının oyları ile reddedildi. Komisyondan gelen ret kararı meclisten oy çokluğu ile geçti. Oylama sonrasında konuşan CHP’li başkan Fatma Kaplan Hürriyet, “Son olarak tartışma yaratmadan bir şey söylemek istiyorum. Bu oylama ile kamu zarara uğratılmış oldu. Ben israfınızı, kamuyu uğrattığınız zararı gerek afişler ve videolar hazırlayarak gerekse yerel ve ulusal basın vasıtasıyla vatandaşımıza anlatacağım. Bu milleti uğrattığınız zararı herkes bilecek” dedi.

Son Güncelleme: 14.09.2019 09:09
Anahtar Kelimeler:
İzmit Belediye Meclisi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İzmitlee @Sureyya 2019-09-15 16:06:32

Önceki belediyenin de temizlik yapmadığını bu söyleminizle kabul etmiş oluyorsunuz. Teşekkürler.

Avatar
Sureyya 2019-09-14 17:32:23

Zaten anca pankart asıp hekel dikmeyi biliyorsunuz suanda bile carsıdayım ne bir hizmet ne bır temizlik fark olarak ne yaptınız gosterır gorelım

Misafir Avatar
İzmitlee 2019-09-15 16:06:32 @Sureyya

Önceki belediyenin de temizlik yapmadığını bu söyleminizle kabul etmiş oluyorsunuz. Teşekkürler.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Muallim 2019-09-14 14:02:36

İsraf efendim israf

Avatar
mücahid 2019-09-14 12:12:15

fatma hanım hala çamur atmanıza gerek kalmadı. seçimi kazandınız hakkıyla. işinize odaklanın. siz başka bir partiyi karalamak için seçilmediniz. İzmit'i gülümsetmek için seçildiniz. partizanlık değil yöneticilik yapmanız gerekiyor.

Avatar
ganimet b. 2019-09-14 11:22:38

fatma hanım akp zulmüne baskısına mobbinge uğrayan memurlara sahip çıkın 2013 yılında taşeron ve sözleşmeli çalışan akpliler memur kadrosu aldı bu durumdaki memurları akpli belediyelere gönderin liyakatlı kpss ile girmiş hiç bir partiye üye olmamış i.h.l. mezunu olmayan memurlara kucak açın zulümden bıktık sarı sendika yaktı bizi maaşlardan kesecekler

Avatar
İzmitli 2019-09-14 08:35:36

Biz biliyoruz onların musrifligini! Ama bilmeyenlere anlatin! Bıktık onların sefahat hayatından! Bu yüzden kaybettiler!

Avatar
Cennywo 2019-09-14 07:27:17

Nasıl iş yapacak bütün paraları çalmışsınız asıl mağduru en iyi siz oynarsınız dini kullanarak anlat baskanım anlatta bilelim .

Avatar
As 2019-09-14 00:28:38

İsrafı anlat baskan

Avatar
AHMET SEKMEZ 2019-09-13 23:36:32

Arkadaşlar bi gerçek var bunu görün artık doğru olan bir şeyi destekleyin burda araba kiralama üstünden çok şeyler döndü bunu anlatmaya gerek yok sanırım ama ısrarla doğru olan bir şeyide siyasi olarak eleştiriyorsunuz belediyeni kendi aracını alması hem bantıklı şey kira ödemicek kendi aracına ödücek birilerine para kazdırmıcak belediyeyi kazandırcak sizdeyken siz yapsaydınızda bizde sizi destekleseydik yapamadığınız doğruyu yapan bir başkanada saygı duycanız biz doğrunun yanıdayız doğru yapılan herşeyi destekliyoruz yapandan destekliyen herkezden ALLAH RAZI OLSUN İYİ DÜŞÜNÜN BELEDİYE KAZANIR

Avatar
ersoy 2019-09-13 23:16:15

Akpnin takkesi düştü keli göründü sırası maskesinde o pis ruhunu herkes görsün!

Avatar
Öz İzmitli 2019-09-13 22:16:25

Şov yapmak genlerinizde var bırak lağım eşelemeyide iş yap içraat görsün vatandaş türbünler boş boşuna sov yapmayın

Avatar
Pasalii 2019-09-13 20:33:00

Anlat anlatt :) iyi beceriosun Mağdur edebiyati yapmayi fakat yemio artik aen git gundiye anlat onlari :);)

Avatar
Akın Soysan 2019-09-13 20:18:48

Büyük Fatma Başkan! Her şeyi ortaya dök çıksın AKP’nim çirkin yüzü ortaya.

banner354

banner846

banner820

banner482

banner599

banner328

banner921