banner1046
banner1117
18 Aralık 2019 Çarşamba 12:35
Hakan Çakar: Aday olsaydı, rakip olmazdım
CHP İzmit İlçe Başkanı ve başkan adayı Hakan Çakar, gazetemize gerçekleştirdiği ziyarette, dikkat çeken bir açıklama yaptı. Çakar, şu anda karşısındaki ismi, rakibi Gökhan Ercan’ı desteklediği bilinen CHP İzmit İlçe eski Başkanı Mehmet Ümit Küçükkaya ile ilgili, “Ona vefa borcum olduğunu hissediyorum, o aday olsaydı, ona rakip olmazdım” dedi.

CHP, 21 Aralık Cumartesi günü Dolphin Yunus Emre Kültür Merkezi’nde yıllar sonra İzmit’te iktidar kongresi gerçekleştirecek. 31 Mart yerel seçimlerinde İzmit’i kazanan CHP’de, bu kongre oldukça önem arz ediyor. Coşkunun yoğun olması beklenen kongrede Gökhan Ercan ve mevcut başkan Hakan Çakar yarışacak.

Hakan Çakar, Selman Yıldırım’ın ilçe başkanlığı zamanında son sıradan yedek yönetim kurulu üyesi olarak yazılmış. Bundan kendisinin dahi haberi yokken, Yıldırım’ın ardından göreve gelen Küçükkaya’nın yönetimi düşmek üzereyken Çakar’a ulaşılmış ve onun sayesinde yönetimin düşmesinin önüne geçilmiş. Küçükkaya’nın 2 dönem üst üste yönetiminde yer alan ve başkan yardımcılığı görevini de yürüten Çakar, Küçükkaya’nın milletvekili aday adayı olmak için istifasının ardından ilçe başkanlığı görevine atandı ve o günden bu yana bu görevi yürütüyor.

Çakar, Küçükkaya’ya karşı vefa duyduğunu dile getirerek, “Rakibimi destekliyor da olsa ona karşı bir vefa hissediyorum. Kendisini seviyorum. Karşıma aday olarak çıkan Mehmet Ümit Küçükkaya olsaydı, ona rakip olmazdım” ifadelerini kullandı.

Son Güncelleme: 18.12.2019 14:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Musa Sert @baran 2019-12-19 11:27:51

Yalçın Bey, daha iyisini kur Cumhuriyetimizin kurucu partisinden, biz de gelelim. Ama körler, sağırlar birbirini ağırlar olmasın senin parti. Akp gibi de olmasın.

Avatar
baran 2019-12-18 23:28:53

körler sağırlar birbirini ağırlar ahmet gitse mehmet gelse kamil gitse hakan gelse ne olur HEPSİ KUKLA sonuçda. izmitdeki chp halk partisi değil gürcü partisi olmuş kim gelse boş

Misafir Avatar
Musa Sert 2019-12-19 11:27:51 @baran

Yalçın Bey, daha iyisini kur Cumhuriyetimizin kurucu partisinden, biz de gelelim. Ama körler, sağırlar birbirini ağırlar olmasın senin parti. Akp gibi de olmasın.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yalçın @Izmitli 2019-12-18 14:39:00

Bende yok ama sende ve senin gibi beyin özürlülerde eleştiriye, düşünce, ifade özgürlüğüne, tahammül yok saygın yok.

Avatar
Köy delegesi 2019-12-18 14:16:54

Hakan çakar için yapılan parti içi dedikodular ve belaltı saldırılar yanlıştır yapılmaması gerekir hakan çakar vefalı duygusal insani ilişkileride iyi olan bi arkadaşımızdır her nekadar siyasi geçmişi az olsada partimiz adına yapmış oldugu mücadele ve emeğine herkes saygı duyması gerekir ve her ne olursa olsun sonuçta izmitte 15 yıllık bir akp iktidarını yıkmış bir ekip olarak parti içi çekişmeyi muhalefeti bırakıp belediye başkanımız a ve mevcut ilçe başkanımıza sahip çıkmak gerekiyor diye düşünüyorum hakan çakarın yönetimini kadrosunu alt yapısını sağlam yaptıktan sonra belediye ile sağlıklı çalışmalar yapılıp hedefimiz büyükşehir belediyesi olucaktır

Avatar
Izmitli @Yalçın 2019-12-18 14:13:44

sende var mı?

Misafir Avatar
Yalçın 2019-12-18 14:39:00 @Izmitli

Bende yok ama sende ve senin gibi beyin özürlülerde eleştiriye, düşünce, ifade özgürlüğüne, tahammül yok saygın yok.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Yalçın 2019-12-18 13:44:57

Milletvekilliği için Küçükkayada yeterli birikim, donanım yok.

Misafir Avatar
Izmitli 2019-12-18 14:13:44 @Yalçın

sende var mı?

Beğenmedim! (1)

banner1212

banner1048

banner354

banner599

banner820