banner830
banner887
banner883
01 Nisan 2019 Pazartesi 14:52
Gönül ortaya çıktı! Bakın Hürriyet’e ne dedi?
banner728

31 Mart yerel seçimlerinde İzmit’te seçimi kaybeden AKP İzmit Belediye Başkan adayı Azize Sibel Gönül'den beklenen açıklama geldi. Sibel Gönül yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: “Sn. Fatma Kaplan Hürriyet Hanımefendi ‘yi kutluyor, 31 Mart yerel seçimlerinin ülkemize ve şehrimize hayırlı olmasını diliyorum. Mimar Azize Sibel Gönül 23-24 Dönem Kocaeli Milletvekili” ifadelerine yer verdi.

Son Güncelleme: 01.04.2019 16:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cemil 2019-04-02 08:31:42

Chp mahallesinin kızına sahip cikti

Avatar
Uslu 2019-04-01 23:02:22

Sıbel gönul 50 yılilk ögretim okuluna yarıyıl tatilinde okulun bahçesinde karne dağıtımı içim ve tanışmak için 45 dk soğun anlıda okulun bahçesinde çocukları abileri bekletti tanıştı gıttı çocukları karneleri sınıfta dagıttıldı tanışma madıyla soğuksa beklenti KOCAELİ BELEDİYE BAŞKANI OLACAK

Avatar
Vicdan 2019-04-01 15:42:01

Sayın sibel gönül Binali yıldırımdan daha çok adaylığa yakışan bir isimdi. Binali yıldırım seçilmiş bir başbakan değildi. Ahnet davutoğlunun çekilmesinden sonra halkın iradesi yok sayılıp zorla getirilmiş bir başbakandı. Halkın istemediği bir profilin istanbula aday gösterilmesi de bu yüzden akp tarafından yanlıştı. Binali yıldırımın halkla alay eden meseleleri umursamayan bir tarafı var. Esprili olduğu zannediliyor bu durum aksine benim gibi tiye aldığını düşünen insanlar var. Hele dünkü sonuçlar açıklanmadan kazandık diye seçmenine mesaj göndermesi bunun en basit göstergesi.

Avatar
Mert 2019-04-01 15:39:29

Afferim bükemediğin bileği misaliiiiiiii

Avatar
Vicdan 2019-04-01 15:30:33

Oyumu Fatma Kaplan Hürriyetten yana kullandım. Sibel Gönül için bir kötü konuşmak istemiyorum. Tanımıyorum. Ama akp çok şımarmıştı ve kazandıkça kendini daha da abartıyor kusurlarını göremiyordu. Tepki olarak ve Fatma kaplan hürtiyetin politikasını beğendiğimden oyumu chpden yana kullandım. Akp oy seçmenimiz çakılı diye düşünmeyin sizin şımarıklığınız sonucu bu hake getirdi. Ama sibel gönülün Yenilgiyi kabul edip karşı tarafı tebrik etmek büyük bir erdemdir. Bu işte mütevaziliktir. Bu şekilde mütevazi kalmayı becerebilseydiniz durum fatklı okurdu. Ancak yenilgide mütevazilik sergilemeyi öğreniyorsunuz.

Avatar
Eski AkPartili 2019-04-01 15:24:52

Mimar Azize Sibel Gönül, bilmemkaçıncı dönem ortalıkta görünmeyen Kocaeli milletvekili. Bu ünvanlar ne kadar ego kokmakta ve eski bir Ak Partili olarak oyumuzun neden Fatma Hanım'a gittiğini açıklamaktadır.

banner354

banner820

banner482

banner599

banner879

banner328