banner980
07 Ocak 2020 Salı 23:17
Gönül "kaos" dedi ama...

İzmit Belediye Başkan Adayı Sibel Gönul'ün ekibinde yer alan meclis üyelerinden birkaç ismin ara ara gerginlik çıkardığı meclis toplantılarının sorumlusu olarak Hürriyet'i gösteren Sibel Gönül'ün, tam da kaos ortaminda ve partisinin kongre süreci öncesinde  ortaya çıkması dikkat çekti.

Gönül'ün bu tavrı "Acaba il başkanlığına mı hazırlık yapıyor" sorusunu akıllara getirdi. Sibel Gönül'ün Hürriyet'e yüklendiği açıklaması şu şekilde:

“Sn. Hürriyet'e açık mektup; İsterdim ki İzmit sağcısıyla solcusuyla, genciyle yaşlısıyla, eskisiyle yenisiyle uyum ve huzur içerisinde yeni bir yıla girsin.  Beni bilenler bilir; Hiçbir zaman ne gerginliklerden yana ne de kaostan kavgadan yana bir üslubum olmamıştır.

Fakat bugün İzmit Belediye Meclis toplantısını büyük bir üzüntü içerisinde basından takip ettim. Bugünkü meclis toplantısında, İzmit Belediye Başkanı'nın projeleri olmadığını yeniden görmekle kalmadık, bizim dönemimizde yapılmış olan köy konaklarını dahi sahipsiz bırakacak kadar ilgisiz ve bilgisiz olduğunun bir kanıtını daha gördük ! 'İzmit'i gülümseteceğiz' dediğiniz bu yolda, 10 aydır tüm ilçeyi tek bildiğiniz şey olan “KAOSA” sürüklediniz! 7 ay önce, "Hani projelerin? Kaç tane projen var? Kaçını belediye personelin yapacak, kaçını dışarıya yaptıracaksın? İzmit halkına açıkla" dediğim Belediye Başkanı'ndan hala ses seda yok.

31 Aralık akşamı, işçileri mağdur edip, kutlama yapan siz! 'Gülümse İzmit' diyen siz, İzmitliyi ağlatan siz. İzmit Belediyesi'ni yöneteceğim diyen siz, mecliste hikaye anlatan siz! Sanki biz bu masalı bir yerden hatırlıyor gibiyiz.

Siz kim, İzmit'i kucaklamak, İzmit'i yönetmek kim? Hizmette değil kavgada, kaosta birinci oldunuz! Size, sizin kendi ağzınızdan çıkan kelimelerle ve anladığınız üslup ile sesleniyorum; Yere batsın Başkanlığınız !  Yere batsın Yöneticiliğiniz !  Yere batsın Hırsınız !”

Son Güncelleme: 08.01.2020 08:52
Anahtar Kelimeler:
Sibel Gönül
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mine 2020-01-08 12:09:47

Aglayanlar rantı kesilenlerdir

Avatar
İzmit Çocuğu 2020-01-08 11:20:38

Ne yaparsanız yapın bu yolda adım adım gidiyoruz zafere. Tarih sizleri haksız kazanç sağlayan, kul hakkı yemekten geri kalmayan ama müslümanlıkta herkesle yarışan, eşi dostu akrabayı kendi şirketiniz gibi halkın belediyesine dolduran insanlar olarak anacaktır. Unutmayın Fatma Kaplan HÜRRİYET Halktır!

Avatar
Behçet Macar @Cemil 2020-01-08 11:04:50

66 yıldır İzmitte olman birşeyi değiştirmez. kanını bir araştır. Anadolu çocuğu olmadığın kesin

Avatar
Rüstem Çakallarsizi @Cemil 2020-01-08 09:34:20

Cemil 16 yıldır İzmit belediyelerini AKP'liler ve bizden olmayanlar diye ısrarla Hürriyet ablamız ikiye böldü işe alınmak için Partiye üye olma şartı, yandaş olmayana ihale vermeme şartı ve daha 100 lerce hukuksuzluğu getirdi değil'mi

Avatar
Metin 2020-01-08 08:49:12

YAHU BU KADIN CAZ NEREDEYDI IZMİT E YENIMI GELDI SÜS BE KADIN HIC KONUŞMA KONUSTUKCA PARTIYE ZARAR VERIYORSUN

Avatar
Cemil 2020-01-08 03:00:26

Doğru söyluyor 66 yıldır İzmitteyim kimler geldi geçti sağcısı solcusu dindarı dinsizi ama bu dönem gibi İzmit kaos ortamına sürüklenmemişti insanlar bu derece bir birine düşman olmamıştı yazık oldu İzmite

Misafir Avatar
Behçet Macar 2020-01-08 11:04:50 @Cemil

66 yıldır İzmitte olman birşeyi değiştirmez. kanını bir araştır. Anadolu çocuğu olmadığın kesin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Rüstem Çakallarsizi 2020-01-08 09:34:20 @Cemil

Cemil 16 yıldır İzmit belediyelerini AKP'liler ve bizden olmayanlar diye ısrarla Hürriyet ablamız ikiye böldü işe alınmak için Partiye üye olma şartı, yandaş olmayana ihale vermeme şartı ve daha 100 lerce hukuksuzluğu getirdi değil'mi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ersoy Kandemir 2020-01-08 02:16:26

Heeee İzmit çocuklarına en basit işlerde bile partiye üye ol diyenleri,bu milleti sen bize muhalifsin deyip konuşturmayanları,partizancılığın ağababalığını yapan Akp mi İzmit’in yüzünü güldürdü!Daha Bank Asyadaki hesabını darbeden bir ay sonra kapatan müdüre ağzını açamayan Akp iyi biliyoruz sizleri,7 ayda Akpli belediyelerin ne yaptığını daha da doğrusu önceki dönemden kalan borçlarını,kıpırdayamayışlarını,hatta ve hatta Gölcük’te ki seçilmiş başkana neler yaşatıldığını anlatın!Allah büyüktür ve sizlerin yaptıkları hataların bedelini ödediğini bu halk görecek!

Avatar
İzmit li 2020-01-08 02:10:04

Anlamakta güçlük çekiyorum bu kadar usulsuz alımlar var. Yanlış yapmışlar diyemiyoruz yatırım yapmamış diyor en güzel yatırım yanlış yapmamak yanlış yaptırmamak zor da olsa yetim hakkı yememek yenilmemesini öğretmek en büyük yatırım olacağına inanıyorum. Bu düşüncem her parti içindir

Avatar
CHP 2020-01-08 01:20:21

Bu Sibel teyze sarhoş,bağımlı,müptezel kişilerle İzmitte iş yapıyor.Onları örgütlüyor ağızlarına bir parmak bal çalıyor. Ve rakip olduklarının üstüne salıyor.Gerekirse isimde veririm kimle ne konuşmuş telefon kayıtları mevcut.Sibel başlı başına facia

Avatar
İşçi #EYT li 2020-01-08 01:11:02

Sen sus bence senin kuyruk acınmı var bidaki seçimde hepsini kaybedeceksiniz millet sizin yalanlarızla bu günlere geldi millet aç aç suriyelilerden isteyin oyu birde afkanlılarda var mülteci kampı olduk artık yolun sonu göründü.

Avatar
türk 2020-01-08 00:11:41

ablacım siz gazatenizin adını chpkk yapın sizde rahatlayın millette rahatlSın ne farkın var akitden a haberden bıktık hepinizden

Avatar