banner980
07 Aralık 2019 Cumartesi 13:45
“Fethullah Gülen’e doğum günü düzenleyenden öğrenecek şeyimiz yok”

İzmit Belediyesi makam toplantı salonunda Şener İnce’nin iddialarına cevap veren İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet: “ Biz asıl camiye ayakkabılarımızı çıkartarak girdik, gereken saygımızı gösterdik. Şimdi de takmışlar vay başın niye açıktı?

Biz oraya ibadet için gitmedik halkımıza nasıl yararlı olabiliriz diye gittik. Şener ince köy halkına resmen iftira atmıştır. İzmit halkına iftira atmıştır. 4 muhtarımıza iftira atmışı.

Köy halkından özür dilemek zorundasın. Ey Şener ince milletin hakkıyla seçilmiş 4 mahalle muhtarımızdan özür dilmek zorundasın. Özür dileyene kadar mecliste kamuoyunda sürekli sürekli işlemeye devam edeceğiz. İftiralara asla boyun eğmeyeceğiz. Vatandaşımızı kandırmalarına da asla izin vermeyeceğiz.

Bugün yetim hakkı yiyenlere göz yumanlardan öğrenecek hiçbir şeyimiz yoktur. Camilerde Fethullah Gülene’ doğum gününü kutlayanlardan öğrenecek hiçbir şeyimiz yoktur. Kuranı kerimi pasta yapıp kesenlerin bize öğretecek hiçbir şeyi yoktur.

Biz usulü de ahlakı da onlardan çok daha iyi biliyoruz. İmanlı olmak önce ahlaklı olmak gerekir. Peygamber efendimiz ben güzel ahlakı tamamlamak için gönderildim demiştir.

Ahlaksız iman neye yarar? Koskoca adama yalan söylemek yakıştı mı? İftira atmak yakıştı mı? İman bu mudur? Vicdan mu mudur? Siyaset bu kadar ayaklar altına alınmamalı.” İfadelerini kullandı.

Son Güncelleme: 08.12.2019 08:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ÜMİT 2019-12-12 22:07:09

BAŞKANIM HARIKASIN
SADECE ALKIŞLIYORUM.............................
BUNA VURDU GOL OLDU DERLER......................
ANLAMAZLAR Kİ ÇÜNKÜ O ZEKA YOK IQ SIFIR.......

Avatar
Artemea @İzmitli BOOLUM 2019-12-11 13:31:35

öyle bir hafta mı var,ne zaman kutlanıyor

Avatar
kerem ke 2019-12-10 09:05:30

Hürriyet hanım sizi destekliyorum Bir MHP li olarak bu münafık ruhlu şeytanlara karşı dik durun , dikkatli çalışın, Ekrem bey ve Mansur babayla yol yürüyün ve bu ülkeyi soyan bu piranalardan hesap soralım. Bunların tıkırı yerinde yorum yazanlarda sokağa çıkmaya parası olmayan koliciler bunlar , al paketi ver oyu .. dikkate almayın icrate devam edin. it ürür kervan yürürz..

Avatar
EKOLL 2019-12-09 15:31:12

Her şey ortada. Susun ve özür dileyin.

Avatar
Devletini seven 2019-12-08 21:08:47

Yazıklar olsun kime ne kadar devletin malı peşkeş çekilmiş onu araştırın kimler kamuyu sömürmüş ve sömürüyor sa şayet onlarla uğraşın

Avatar
İzmitli BOOLUM @Selim 2019-12-08 13:50:51

SELİM BEY BİZ DİNİ YAŞARIZ TÜCCARLIĞINI SİZ YAPARSINIZ
BİZ CAMİİye GİDERKEN ABDESTİMİZE KAFAMIZIN KAPALI OLUP OLMADIĞINA DİKKAT EDERİZ AMA FATMA HANIM AHIRA KAFASI KAPALI GİRİP CAMİİye AÇIK GİRİRYORSA VE SEÇİM ZAMANI OY İÇİN EŞARP TAKIYORSA ASIL DİN TÜCCAEI SİZİN ZİHNİYETİNİZ

Avatar
İzmitli BOOLUM 2019-12-08 13:47:38

Fetönün doğum günü değil kutlu doğum arastırın bakın fetönün doğum günü mü dini yarım olduğu için mantıklı düşünemiyor hanımefendi

Misafir Avatar
Artemea 2019-12-11 13:31:35 @İzmitli BOOLUM

öyle bir hafta mı var,ne zaman kutlanıyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
Selim 2019-12-08 12:30:28

Yorum yapan akl li ler acaba kacınız cami ye namaza gidiyorsunuz.din tüccarları

Misafir Avatar
İzmitli BOOLUM 2019-12-08 13:50:51 @Selim

SELİM BEY BİZ DİNİ YAŞARIZ TÜCCARLIĞINI SİZ YAPARSINIZ
BİZ CAMİİye GİDERKEN ABDESTİMİZE KAFAMIZIN KAPALI OLUP OLMADIĞINA DİKKAT EDERİZ AMA FATMA HANIM AHIRA KAFASI KAPALI GİRİP CAMİİye AÇIK GİRİRYORSA VE SEÇİM ZAMANI OY İÇİN EŞARP TAKIYORSA ASIL DİN TÜCCAEI SİZİN ZİHNİYETİNİZ

Beğenmedim! (2)
Avatar
Haluk mutfak 2019-12-08 12:05:53

Üffff başkan çok sert yapmış lafı çok pis koymuş lafı uffff

Avatar
İdris 2019-12-08 10:10:28

Allah iftiracıların belasını versin bir insanı karalamak ne kadar kolay kadın camiye nasıl hizmet edebiliriz diye geziyor. Fatma hanıma kötü yorum yapan arkaşlar camide fettulahın doğum gününü kutlayıp pasta şeklindeki Kuran'ı Kerimin kesilmesi hakkında bir yorum yapmıyorsunuz sizin derdiniz din değil sadece bizden olmayan kahrolsun mantığı Fatma hanım sizde dedikodulara kulak asmadan hizmete devam edin lütfen. İlk isinize o caminin eksikliklerini gidermek olsun. Kocaeli halkı sizinle çayırova dan selamlar

Avatar
Çocuk tecavuzleri 2019-12-08 09:54:12

Vakıflarda, tarikatlarda yapılan çocuk tecavüzlerini, camilerde yakalanan aşık imamları bu kadar konuşmadınız. Yalanınız batsin

Avatar
Çarşı çoçuğu 2019-12-08 02:56:13

Senin samimiyetin sıfır sıfır.. Geldiğinden beri bilboart'lara kalp yapmaktan başka icraatın yok birde izmitçe yazılar. Yakışmıyorsun izmite sokak ağzıyla belediye yönetilmez be kardeşim o ağzı bize bırak sen gürültü değil iş yap.

Avatar
Krm 2019-12-07 23:24:07

Neticede depo da olsa camiye ait bir bolum ve gerektiğinde mescit olarak kullanılıyor.Siz milletin aklıyla alay edene kadar kutsala değer vermeyi öğrenin görev de olsa camiye açık girilmesi altta yatan zihniyettin dışa vurumudur.Saygi girmek istiyorsanız saygı göstermeyi de bileceksiniz. Kimse size zorla kapanın demiyor başkan hanım ama siyasetin cebir adab-ı, üslubu var bir hata yapmışsınız en azından iste çıkmak için yine dini kullanmayın yaptığınız açıklamada peygamber efendimizin ahlakla ilgilihadisini kullanmanızda hiç olması.ahlak evet ama neye göre kime göre...imansız ahlak,ahlaksiz iman tartışmasına hiç gerek yok.Zaten dinimize gore gerçek anlamda imanınız varsa güzel anlamada sahipsinizdir.Kutsallara saygı gerekir.Ben iş için camiye girdim onun için başım acıktı gerekçesini de çok basit buluyorum.Izmitimizi bu gerginlimlerle lütfen meşgul etmeyiniz.

Avatar
İnsan seven 2019-12-07 21:30:43

Nereye neyle nasıl girilir bilen başkan.Belediye seçimleri devam ederken yeşil ovada semerkant vakfına elli metre uzaktan yanındakilerle haber yollar girebilirmiyiz diye fatma hanım.oradakilere burada siyaset yasak der. Kapının önünden geçer ama içeri bile bakmaz saygı duyar.bir kaç gün sonra sibel hanım gelir içeri girmek ister burada siyaset konuşulmaz derler arkadaşlar.oda ben kimim tanımadınız galiba beni der bozulur.işte ..Reisim.Dünya lideri.bunlar gibi insanları t.... Bakanları istemiyor.

Avatar
Savas 2019-12-07 20:33:05

Helal olsun fatma başkanıma bunların en iyi yaptığı şey ALGI 15 yıllık ak parti üyesi içim ve bunların yüzlerini gördüğüm için istifa ettim,iyiki etmişim,ben müslümanım türküm ve artık ben CHP liyim...

Avatar
Adem 2019-12-07 20:21:15

İki tarafa da iyi malzeme çıktı kazanan siyasetçi kaybeden halk

Avatar
Keloğlan 2019-12-07 18:05:41

Sayın başkan git bak Süleymaniye camiine, git bak Sultan Ahmet camiine gelen turistler bile caminin girişinde başlarını örtüyorlar, orada bulunan etek vs giyip giriyorlar. İngiliz, Alman, Fransız Hristiyanlarına bile öğretebildiğimiz camiye girme adabını size öğretememişiz.

Avatar
Ali 2019-12-07 17:35:48

Bi kadın camiye girerken baş örtülür bunu da o pravakatör e biri söylesin elin turistleri bile biliyor bunu

Avatar
Sg 2019-12-07 17:07:18

DEPO DEDİĞİ YER MESCİT HALISI İLE SERİLMİŞ BİRYER VE ARKADA RAFTA AYAKKABILAR ÇIKARILMIŞ EYY KAPLAN YALANLARINDA BOĞULACAKSIN

Avatar
Metin sener 2019-12-07 16:11:37

Ey AKP liler Siz kendinizi ne zannediyorsunuz ya ne zannediyorsunuz biliyor musunuz sizden büyük kimse yok Siz kendinizi Allah zannediyorsunuz Nevzat Doğan denilen çakal sürüsü makam arabasına aylık kirası 28.000 lira vermiş kendi malın olsa kendi arabanı olsa o parayı verir misin kimle çalmış açıklayın Fatma hanım çalışmayanlar işten çıkartıyor asıl olsa adam 18 senedir çalışmıyor Büyükşehir Belediyesi Tahir Başkan onları işe alıyor orada çalışacak mı bu adam asla çalışmayacak orada da yatacak İşe gitmeden maaşı ne olacak bu AKP'nin dini imanı para olmuş kardeşim

Avatar
Bg 2019-12-07 15:35:37

Bg gerizekalımısın gülüm sen caminin depo olarak kullanılan kısmına girmişler ayakkabıyla az okuma becereni geliştir

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-12-07 14:55:13

Of bu cevaba kalp krizi geçirmiştir bazıları şimdiden,hakkaten laa Akp insana cinnet geçirtiyorsunuz heh şimdi de sen geçir Akp cinnetini,siz bu cevabın üzerine aya gidip bir soda içip gelseniz anca keser sizi!

Avatar
MERVE 2019-12-07 14:19:10

BİR İNGİLİZ BİR ALMAN KADAR SAYGIN YOK BELLİ Kİ HADİ TAMAM ORASI MESCİD DEĞİL DİYELİM PEKİ CAMİYE NASIL GİRECEĞİNİDE Mİ BİLMİYORSUN ?

Avatar
bg 2019-12-07 14:14:25

ekibinizle birlikte topluca cami içinde ayakkabı ile giriyorsunuz söylediğiniz lafa bak

banner354

banner846

banner820

banner1035

banner599

banner482