banner1019
banner980
12 Temmuz 2019 Cuma 08:36
Fethiye Caddesi'nde tek başına

İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, alışılmış kalıpların dışına çıkıyor. Belediye başkanlarının koruma ordusuyla dolaşmasına alıştığımız şu dönemde Hürriyet, tek başına sokağa çıkarak alışveriş yaptı. Fethiye Caddesi'nde alışveriş yapan Hürriyet'i gören vatandaşlar, oldukça şaşırdı. Hürriyet, sık sık vatandaşlar tarafından durduruldu.

Son Güncelleme: 12.07.2019 10:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fatih 2019-07-18 11:45:06

Bu hanım geldiğinden beri çamur at izi kalsın siyaseti ve şovdan başka ne yaptı. Bir tane icraat gösterir misiniz? Nevzat Doğan’ın yaptırdığı konağın açılışını yapıp sanki tüm Kapanca Sokağı o yapmış gibi şov yaptı.

Avatar
Eren 2019-07-17 09:36:23

Şow güzel.

Avatar
İzmit Li Demokrat 2019-07-14 23:23:57

Fotoğrafında normal vatandaş çekip basına vermiştir herhalde kadın resmen hepinizi aptal yerine koyuyor sizde inanıyorsunuz ayrıca merak etmeyin İzmiten kimse ona saldırmaz kendi ailesi dışında

Avatar
Hakan Aydın 2019-07-14 10:16:37

Algıcı aktroller delirmiş, bu bile yeter Başkan hanım. Akepe yardakçı ve yalamalarını çıldırtmaya devam

Avatar
Vatandaş 2019-07-14 01:30:11

Milletvekiliyken bunu neden yapmadı şimdi başkan oldu ya herkesten farklı olayım bi beş sene daha götüreyim diyor

Avatar
NUH @Tufan 2019-07-13 11:41:55

4 kişinin yorumuna 4 ayrı cevap veren Cehape Fedaisi Turfanda Tufan,sen bahse girerim ki chp'li değilsin bütün işin AKP ve RTE düşmanlığı,kalbin çamur bağlamış haset'ten çatlamışsın,saadeti bozuk birisin,tedaviye muhtaçsın.

Avatar
Güzel oldu 2019-07-13 09:23:50

Reklam kokan hareketler demiş densizler... O reklamları siz neden yapmadınız yıllarca diye sorarlar adama

Avatar
İzmitli 41 2019-07-13 00:46:20

Piuuu! Ne icraat ne icraat. 3,5 aydır belediye başkanı bu hanım. Ne bir proje var, ne iş var. Halkın arasına inmişmiş de ne mutlu bize... Kocaeli Barış sana da maşAllah. Bu üç kuruşluk işleri sanki atomu ayrıştırdı diye veriyorsun ya sana da ayıp

Avatar
NEZİROĞLU 2019-07-13 00:43:26

Çok hoş ama; Bence yanlış! Densizin şuursuzun biri sayın başbakana hoş olmayan bir şey yapar millet olarak onu orada linç ederiz. Geçmişi unutmayalım sayın başkanın eşi Murat’a yine başkanın kardeşi saldırmıştı. Allah korusun.

Avatar
Nesrin Uçar 2019-07-13 00:33:39

Başkanım hep halkın içinde halkın da kendisidir yüreği güzel başkanım kardeşim yolun açık olsun hep içten samimi sevdiğimiz insan olarak kal

Avatar
Kocaelispor lu 2019-07-12 23:46:10

Reklam kokan hareketler

Avatar
Tufan @esra 2019-07-12 18:13:03

aktrol mamanız kesildi ne dediysem o

Misafir Avatar
NUH 2019-07-13 11:41:55 @Tufan

4 kişinin yorumuna 4 ayrı cevap veren Cehape Fedaisi Turfanda Tufan,sen bahse girerim ki chp'li değilsin bütün işin AKP ve RTE düşmanlığı,kalbin çamur bağlamış haset'ten çatlamışsın,saadeti bozuk birisin,tedaviye muhtaçsın.

Beğenmedim! (3)
Avatar
esra @Tufan 2019-07-12 16:57:51

neyi nasıl yorumladığınıza bir bakın, başkan alemdar caddesinde karşıya geçerken solunda yerde kırmızı yaya geçidi var. orası gayet trafiğe açık.
he bu önemli mi değil benim için, ancak arkadaş dikkat çekmek istemiş.
sizin gibi ayrımcı, kötü dil kullanan insanlardan bıktık artık.

Misafir Avatar
Tufan 2019-07-12 18:13:03 @esra

aktrol mamanız kesildi ne dediysem o

Beğenmedim! (6)
Avatar
Güler Varoçlu 2019-07-12 16:56:14

yıllar öncesi de pazarını yapar,milletvekili iken de aynı idi..bu da doğal hali BAŞKAN olunca da aynı poşetler elinde halkın içinde..değişmesin aynı gülümseme ile başarı yolu açık olsun..isteğimiz bu oldu ilk tebrik ettiğimizde ..harikasın gülümseyen BAŞKAN.

Avatar
Tufan @Zafer 2019-07-12 12:31:57

halkın içinde halkla beraber. İzmiti İzmiştliyi soyan akpli hırsızlar gibi kapalı kapılar ardında insanları soyma planları yapmıyor sisizn gibi. O halkın içinde halktan biri.

Avatar
Tufan @ali veli 2019-07-12 12:29:04

aktrol bildiğim kadarıyla fethiye caddeniz araç trafiğine kapalı.

Misafir Avatar
esra 2019-07-12 16:57:51 @Tufan

neyi nasıl yorumladığınıza bir bakın, başkan alemdar caddesinde karşıya geçerken solunda yerde kırmızı yaya geçidi var. orası gayet trafiğe açık.
he bu önemli mi değil benim için, ancak arkadaş dikkat çekmek istemiş.
sizin gibi ayrımcı, kötü dil kullanan insanlardan bıktık artık.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Tufan @Fatoş 2019-07-12 12:27:19

aktrol mamanız kesildi bağır kudur

Avatar
Mülayim Çoksert 2019-07-12 11:20:47

Belediye başkanları zaten her gün sokaklarda gezmeleri,halkın ellerini sıkmaları,dükkan dükkan kahve kahve gezip sohbet edip çay içmeleri;medya önünde Fotojenik POZLAR vermeleri için seçilmiştir.Eskiden bu işleri Manken ve Fotomodel Ajansları yapardı artık Sos. Dem. Belediyecilerin üzerine vazife olmuştur......Geri kalan işleri nasılsa BÜYÜKŞEHİR Yapıyor!

Avatar
Fatoş 2019-07-12 11:14:01

Belediye başkanı İCRAAT yapmaz Reklam YAPAR..ZATEN İCRAAT YAPACAK NE DERMANI NE SERMAYESİ VAR.Boş beleş işlerle vaziyeti kurtarmak istiyor,seçmenin gözünü bu tarz makyajla boyamak peşinde.Şak şak şak.

Misafir Avatar
Tufan 2019-07-12 12:27:19 @Fatoş

aktrol mamanız kesildi bağır kudur

Beğenmedim! (4)
Avatar
MURAT 2019-07-12 10:46:28

herkes böyle olsa tebriklerrrrrr

Avatar
Ahmet Şenkal @Levent 2019-07-12 10:31:26

Fatma Hanım, hemen her gün halkın içine karışacaksanız sorun yok. Ancak yılda bir böyle fotoğraf yayınlayıp kaybolacaksan bu ucuz numaraları kimse yemez. Bu eskimiş numaraları bırakmak gerek artık.

Avatar
Tahir Çetinak 2019-07-12 10:27:28

Başkanım benim icraatleriyle konuştuğu vatandaşı ayırmadan yanında hizmetlerini gidermek için yola çıkmış yüreği büyük Başkan.Tüm güzellikler yanında olsun...

Avatar
Gökhan 2019-07-12 10:22:38

Tek başına çıkmamış basın ekibi ile şov amaçlı tur atılmış fotolarda güzel çıkmış aferin:)

Avatar
ali veli 2019-07-12 09:50:14

Yalnız Sn. Başkan yaya geçidini kullanmalısınız örnek teşkil etmelisiniz. :)

Misafir Avatar
Tufan 2019-07-12 12:29:04 @ali veli

aktrol bildiğim kadarıyla fethiye caddeniz araç trafiğine kapalı.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Mete 2019-07-12 09:49:06

Helal olsun.İste halktan biri Hürriyet hanim.Digerleri kaf daginda mangal partileri yapiyorlar...

Avatar
Zafer 2019-07-12 09:35:41

Bunu yandan karşıdan fotoğraf çekerek mi gösteriyorsunuz. Hep ucuz siyaset ,

Misafir Avatar
Tufan 2019-07-12 12:31:57 @Zafer

halkın içinde halkla beraber. İzmiti İzmiştliyi soyan akpli hırsızlar gibi kapalı kapılar ardında insanları soyma planları yapmıyor sisizn gibi. O halkın içinde halktan biri.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Özgür 2019-07-12 09:22:53

Hem valla hem billa öyle içten gülümsedim ki.saolbaskan.

Avatar
Levent 2019-07-12 09:20:19

PEK İNANDIRICI GELMEDİ BANA.... SANKİ FOTOĞRAF ÇEKİLMİŞ KAÇMIŞ GİBİ...

Misafir Avatar
Ahmet Şenkal 2019-07-12 10:31:26 @Levent

Fatma Hanım, hemen her gün halkın içine karışacaksanız sorun yok. Ancak yılda bir böyle fotoğraf yayınlayıp kaybolacaksan bu ucuz numaraları kimse yemez. Bu eskimiş numaraları bırakmak gerek artık.

Beğenmedim! (9)
Avatar
doğan 2019-07-12 09:07:45

Helal olsun..... işte görmek, duymak,yaşamak istediklerimiz..
İzmit Hürriyetine kavuştu...

Avatar