banner830
banner887
banner883
15 Nisan 2019 Pazartesi 12:19
Eskileri sildi attı! Sirmen’in yapamadığını yaptı
banner728

31 Mart yerel seçimlerinde en yakın rakibine yaklaşık on bin oy fark atarak İzmit Belediye Başkanı seçilen Fatma Kaplan Hürriyet, CHP’nin efsane ismi olarak anılan Sefa Sirmen’in yapamadığını yaptı ve kaleyi teslim aldı. 15 yıldır yapılan yerel seçimlerin her birinde Belsa Plaza’ya CHP bayrağını dikme sözüyle yola çıkan adaylar maalesef başarılı olamadı. CHP, 2014 yerel seçimlerinde bu hayaline kavuşmak için partisinin en büyük kozu olan Sefa Sirmen ile İzmit’i almak için yola çıktı. Ancak Sirmen, rakibi Nevzat Doğan karşısında fark yiyerek seçimi kaybetti. Beş yıl aradan sonra bu kez CHP, kalıplaşmış siyasetin dışına çıkarak partinin parlayan yıldızı Fatma Kaplan Hürriyet’i aday gösterdi. Hürriyet kısa sürede İzmitlilere kendini kabul ettirdi ve AKP’nin elinden İzmit’i almayı başardı. Böylelikle Hürriyet, CHP’nin en büyük ismi olarak anılan Sefa Sirmen’in yapamadığını yapıp eski isimlerin devrinin bittiğini herkese kanıtlamış oldu. Hürriyet bugün CHP’lilerin yaptığı Belsa Plaza’da ilk mesaisine başlayacak.

Son Güncelleme: 15.04.2019 13:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bora Zan 2019-04-16 11:24:30

ADNAN efendi, Kuran kimseye özel inmemiştir ama BOLULU Tanju'ya da ÖZEL inmemiştir dimi? Diğer Cehape belediyelerinde aynı tavır ve hareketi neden göremiyoruz? Türkiye Cumhuriyeti LAİK devlettir, Anayasada yazıyor.Din işlerini SİYASETE alet edemezsin.Hiç bir KAMU MEMURU dini bir kitap üzerine yemin edemez, henüz anayasada böyle madde YOK.....PEKİ İSTANBULUN HAMAMOĞLU NEDEN HEMEN Anıtkabir'e KOŞTU?

Avatar
Fatih 2019-04-16 01:27:43

Oktay yorumunda glb düzülmekten memnun yine nevzat bey gelsin yerleştirsin diyor

Avatar
eski AKP'li 2019-04-16 00:29:55

AKP PKK kaybetti yaşasın Türk devletine hizmet eden

Avatar
Oktay 2019-04-15 20:42:15

Haramiligin kitabini chpkk yazmistir.Nevzat beyin oldugu yerde hirsizlik olmaz.

Avatar
İbo 2019-04-15 18:04:48

Hdpkk nın verdiği desteği unutmayalım lütfen

Avatar
bir mimar 2019-04-15 15:39:50

Gerek oda ziyaretlerinde gerek stk ziyaretlerinde gerekse dernek ziyaretlerinde Fatma hanım bizi çok etkiledi. Akademik desteklerle birlikte izmitimiz için en doğrusu neyse onu yapmaya gayret gostereceginden eminiz.bunun için mimar, mühendis, müteahhit olmaktan ziyade işin ehlinin kim olduğunu bilip ben yaptım oldu zihniyetinden vazgeçmek gerektiğini Fatma hanımın bildiğinden ve buna inandığında yana şüphemiz yok. Rantın değil halkın yanında olarak işlerini yapacağına bizi inandırdı. Öte yandan ilçemizde ızmitin çehresini değiştirecek projelere sesini çıkarmamış bir iktidar ve adaylar silsilesi bizi korkuttu. Millet size inandı güvendi Allah utandırmasın, muvaffak etsin

Avatar
bir mimar 2019-04-15 15:15:56

Bir kent, içinde insanları mutluysa güzeldir. Mutlu insan fotoğraf çeker. Bu kente öyle bir dokunun ki her köşesinde fotoğraf çeken insanları görelim. İşte o zaman İstanbul'a gelenler dönüşlerini İzmit'ten yapacaktır, turizm olacaktır. Gençler gezmek görmek için gelecektir. Yürüyüş yoluna öyle bir dokunun ki avrupalıların parklarıı ile yarışalım. Potansiyel var fazlasıyla var, artık başaralım.

İzmit'i güzeller güzeli bir kent yapalım.

Avatar
bir mimar 2019-04-15 15:11:41

Tramvaya ek hatlar açılsın. Buna çok ihtiyaç var. Kocaeli'nin bir ucundan diğer ucuna giden otobüslerle değil, şehir içi taşımacılık sadece kendi içinde ayrı hatlarla sağlansın. İzmit için bir fırsattır bu, size güveniyoruz..

Avatar
bir mimar 2019-04-15 15:08:44

Potansiyeller doğru değerlendirilirse artık İzmit Türkiye'nin kalbi olacaktır kalbi. Neden bir Eskişehir olmayalım? Neden gençlerin gelmek görmek için akın edeceği bir şehir olmayalım? İstanbul'a onlarca insan geliyor ve dibindeki İzmit'e uğramadan dönüyor neden? Başarabiliriz, önceki belediyenin yarattığı mağduriyetlerden uzak durup gerçek belediyeciliğe yönelirsek başarabiliriz.

Avatar
bir mimar 2019-04-15 15:06:24

Artık İzmit'i, güzel İzmit'i Türkiye'nin en güzel şehri yapmanın vaktidir. Yıllardır yapılmayanı yapın Sayın Hürriyet, İzmit'i şehir yapın, İzmit'in kent dokusunu geri getirin, mimarlara danışın, bir öncekilerin yaptığı gibi inşaatçılarla değil, mimarlarla şehir plancılarıyla yürüyün. Parası olanlarla değil bilgi sahibi olanlarla ilerleyin. Bıktık artık adaletsizlikten, yağmadan. Adalet dağıtın, güven timsali olun.

İzmit'i şehir yapın sayın Hürriyet. Öncekilerin yapamadığını yapın. İzmit'i yaşanır bir şehir yapın.

Avatar
adnan @Eski Tüfek 2019-04-15 15:01:33

Eski tüfek .. sen bence eksik tüfeksin ... birtek soru soracağım kuran size özelmi indirilmiştir sizin rantlarınız için kullandığınız anlamda kullanmadığı içinmidir ? kurana el basarak yemin etmek ne zamandan beri şhow olmuştur ? bu yasalarda dahi varken sizemi kalmıştır .. de get densiz

Avatar
atatürkçü 2019-04-15 14:58:16

hayırlı uğurlu olsun .... biz size belediyeyi verdik şimdi sizden yolsuzlukları haksızlıkları ihanetleri ihalelerin açığa çıkarılmasını ve belsaya asılmasını istiyoruz sadece onların yaptıkları gibi hatta yer altından çıkardığınız borularıda sergileyin belediyenin önünde tarih tekerrürden ibarettir ve beklentilerimiz bu yöndedir .. saygı ile başarılar diliyorum

Avatar
İzmitli 2019-04-15 14:35:06

Nevzat Doğan o belediyeyi terket... Kaplan geliyor

Avatar
AKPli haramıler 2019-04-15 13:49:23

AKPli haramilerin hepsini yolla bütün hesaplarını ortaya çıkar. Bu saatten sonra onlar nasılsa o şekilde muamele görsünler kapıdan girecek yüzü olmasın hiçbirinin

Avatar
Sıradan Vatandaş 2019-04-15 13:13:04

Fatma Hanım şimdiye kadar koruduğu çizgisini devam ettirirse ve köşe başlarında şu belediyeyi bir kazansa da bizde biraz iş yapalım, para kazanalım diye ellerini ovuşturanlara prim vermezse halk için gerçekten gerekli olanı ve doğru olanı yaparsa o zaman işte gerçek Fatma Hanım'ı kaybetmemiş oluruz. Hem halk kazanır hem de kendisi yaptığı işlerle büyük takdir toplar.

Avatar
Eski Tüfek 2019-04-15 12:49:49

Yeni Bolu Belediye Başkanı seçilen CHP'li Tanju Özcan elinde Kuranı Kerimle medya önünde şov yaparak;Kuran üzerine el basarak yemin etti fakat her hafta
mutad Şevki Yılmaz'a hakaret ettirme operasyonlarına şahit olduğumuz solcu medyada bu haberi hiç göremedik.AKPli bir belediye o hareketi yapsaydı ne olurdu,takdirlerinize bırakıyorum...Umarım Hürriyet aynı hareketi tekrarlamaz !

Misafir Avatar
adnan 2019-04-15 15:01:33 @Eski Tüfek

Eski tüfek .. sen bence eksik tüfeksin ... birtek soru soracağım kuran size özelmi indirilmiştir sizin rantlarınız için kullandığınız anlamda kullanmadığı içinmidir ? kurana el basarak yemin etmek ne zamandan beri şhow olmuştur ? bu yasalarda dahi varken sizemi kalmıştır .. de get densiz

Beğenmedim! (3)
Avatar
Ayşe Nur 2019-04-15 12:25:33

İzmit Hürriyet'e, Hürriyet İzmit'e kavuştu. İzmit kazandı.

Avatar
Hacı 2019-04-15 12:22:35

Yolun açık olsun.Haramilerdende hesap sorulsun.

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328