banner920
21 Eylül 2018 Cuma 16:42
Erenkaya’dan  AKP’li başkana  övgü dolu sözler!
banner919

Cumhuriyet Halk Partisi’nden (CHP) belediye başkanı ve milletvekili seçilen, uzun yıllar Kocaeli’ye hizmet eden, partinin ağabeyi Hikmet Erenkaya yerel bir haber portalına röportaj verdi. Erenkaya röportajında çarpıcı ifadeler kullandı. Partisinden tepki geleceğini tahmin eden Erenkaya, şu ifadeleri kullandı; “Belki beni kötü olarak ilan edecekler ama Nevzat Bey şuanda gördüğüm kadarıyla iyi hizmetler yapıyor. Şuanda ki çalışmalarını izliyorum. Bence hizmetlerini güzel yapıyor, verdiği sözleri yerine getiriyor. Bir de önemli olan tabii ailesini bu işe karıştırmadan görevini yapıyor. Ben zaman zaman Nevzat Bey’de kendimi görüyorum. Bu konuda taviz vermedi. Bu huyunu çok beğeniyorum. Akçeli işlerle ilgili hiçbir zaman anılmadı. Çalışkan ve taviz vermeyen bir kişiliği var.”

Son Güncelleme: 22.09.2018 08:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İzmitli 2018-09-24 20:54:28

KOCAELİYİ EVLATLARI YÖNETMELİ

Kocaeli doğumlu olmayan,Evi barkı,Köyü Kocaeli'de olmayanlar kesinlikle Kocaeli'den Milletvekili Adayı olmamalı yapılmamalı…

Aynısı Belediye Başkanlığı içinde geçerli.Çünkü Kocaeli'nin Evladı olmayanlar sadece kişisel çıkarları için çalışıyorlar…Kocaeli ve Halkının sorunları,Kocaeli'nin menfaatleri için çalışmıyor…

Kocaeli'nin haklarını korumuyorlar!..

Her parti bunu benimsemeli.

Avatar
Selim 2018-09-22 17:54:24

Bu kim yahu?Heryerde uyuklayan işini yaptırmak istediği zaman fırildaklik yapan biri.Yaziklar olsun hemen disipline sevk edilmeli yazıklar olsun.Onune bak gerçeği görürsün zannederim sarhoş bu.

Avatar
Josip Broz @tito 2018-09-22 11:41:12

Amirini dinle saygılı ol,yalan söylemez o...

Avatar
tito 2018-09-22 04:39:24

iki tane bld.bşk say deseler birisi rahmetli leyla atakan diğeri ise erol köse dir bu kim yahu izmit e ne yapmış ta benim haberim yok

Misafir Avatar
Josip Broz 2018-09-22 11:41:12 @tito

Amirini dinle saygılı ol,yalan söylemez o...

Beğenmedim! (0)
Avatar
izmit 2018-09-22 02:16:39

Hani vardır ya bazı yaşlılık hastalıkları işte öyle bir şey. Adı konmamış hastalık

Avatar