banner830
banner887
banner883
13 Nisan 2019 Cumartesi 15:29
Erdoğan’dan İzmit göndermesi!
banner728

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, partisinin Merkez Karar ve Yönetim Kurulu (MKYK) toplantısı öncesi AKP Ankara teşkilatını kabul etti. Parti genel merkezinde yapılan toplantıya ilçe belediye başkanları ve meclis üyeleri de katıldı. Bilindiği gibi AKP Ankara Büyükşehir Belediyesi’ni CHP’ye kaptırsa da mecliste çoğunluk sağladı. Ankara örneğinin bir benzeri de 31 Mart seçimlerinde İzmit’te yaşandı. CHP’li Fatma Kaplan Hürriyet, rakibi Sibel Gönül’ü büyük bir farkla yenerek başkanlık koltuğuna oturacak olsa da mecliste çoğunluk AKP’nin. Bu nedenle Erdoğan’ın Ankara üzerinden verdiği mesajlar İzmit göndermesi olarak algılandı. Erdoğan konuşmasında, ‘uzlaşmacı olun’ mesajı verdi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın uzlaşmacı bir politika izlemeleri talimatı verdiği öğrenildi. Vatandaşın hayrına olan icraatlara 'evet' demelerini isteyen Erdoğan'ın toplantıda şu mesajları verdiği kaydedildi:

VERDİĞİNİZ SÖZLERİ YERİNE GETİRİN

Ankara ilçelerinde büyük bir üstünlüğümüz var. Ankara Büyükşehir Belediye Meclisi'nde sayısal çoğunluk AK Parti'nin. Moral bozukluğunuz olmasın. Birbirimize kenetlenerek yolumuza devam edeceğiz. Sonuçta takdir milletindir. Eksiğinizi kendinizde arayın. Seçim bitti, artık önünüze bakın ve projelerinize odaklanın. Özellikle ilçelerde vatandaşlara verdiğimiz sözleri yerine getirin.

KAVGACI POLİTİKA İZLEMEYİN

Belediye meclisinde vatandaşın hayrına olacak projelere 'evet' deyin. Kavgacı bir politika izlemeyin. Her zaman uzlaşmacı olun. Halkın menfaatine dokunacak projeleri fevri hareketlerle engellemeyin. Ankara meclis üyeliklerindeki sayısal çoğunlukla kendisinin (Mansur Yavaş) sözde mağduriyetini güçlendirmeyin. 'Bana izin vermediler. O yüzden projelerimi hayata geçiremedim' gibi bir algı oluşturmalarına izin vermeyin.

31 Mart seçimlerinde Ankara'da büyükşehiri CHP'ye kaptıran AKP, 25 ilçeli Başkent'in 19'unu almıştı. Cumhur İttifakı ortağı MHP de 3 ilçeyi almıştı. Büyükşehir belediye meclisindeki dengeler de buna göre oluştu.

Son Güncelleme: 14.04.2019 08:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ülkücü 2019-04-14 17:01:38

Milliyetçi imanlı vatandaşlarına zillet illet diye hakaret edip aşağılayanlar millet nazarında fetocular gibi haindirler.

Avatar
Abdulaziz Han 2019-04-14 10:31:34

Zillet İTTİFAKI BİR PROJE'DİR, AMERİKAN PROJESİ....4 benzemezi bir araya getirmek herkesin becerebileceği iş değildir ancak sopa gücüyle olur yada kaset şantajıyla.

Avatar
Bora Zan @Abdülhamit han 2019-04-14 10:26:46

İllet dİyen RTE, Zillet DİYEN D.BAHÇELİ haksız da değillerdi yani.o SÖZLERİ SEÇMENE DEĞİL HDPKK+CHP+İP+SP KOALİSYONUNU KURAN LİDERLER için söylemişlerdi...Kılavuzu Feto olan cia&pentagon güdümlü oluşumlar bu ülkeye fayda sağlamak bir yana altını oymaya devam edecekler...25 yıldır BÜYÜKÇEKMECE Belediyesini yöneten chp'li Hasan Akgün'ün danışmanı Amerikay kaçan Şerif Ali Tekalan'ın Türkiyedeki görevi F.Gülen'e ait Fatih Üniversitesi REKTÖRLÜĞÜYDÜ.CHP D.Baykal safdışı
bırakıldıktan itibaren Fetö emrindedir.FETÖ kimin emrindedir eyy İLLET?

Avatar
GAZİ. 2019-04-14 09:38:46

Tayyip erdoğan milleti soğan patates kuyruklarına mahkum etti ya bu konuda tarihe geçmiştir.Bu rezaleti 15-20 sene sonrada tayyip erdoğanla beraber bu millet anlatacak.Bizlere masal anlatmasın bunları anlatsın.

Avatar
Partili 2019-04-14 00:49:45

Biz efsane eski milli görüşçü belediye başkanlarımızı unuttuk biz eski bürokratlarımızı unuttuk biz eski kurucularımızı unuttuk.biz eski bakanlarımızı unuttuk.biz osman pepeleri vecdi gönülleri biz şemsettin ceyhanları biz mahmut civelekleri biz nihat abişleri biz sadettin özalayları biz herkesi unuttuk aslında

Avatar
2023 2019-04-13 23:42:07

2023 te cumhur başkanı seçimlerinde fatih erbakani 4 gözle bekliyoruz akp tıkandı artik

Avatar
Arkadaş 2019-04-13 22:25:43

Sorunu kendinde de arıyormusun?

Avatar
Cumhuriyet 2019-04-13 22:04:18

Sen kendi ayağına sıktın bir sürü seçilmiş mağdur yarattın,ne senden ne partinden bir yol olmaz artık.Devleti ülkesi ile sistematik olarak çökertmenin acısını yaşayacaksınız,bu millete de o acıyı yaşatacaksınız ve tarih sizi hain olarak yazacak çakma yerli ve milliler,zavallılar..

Avatar
İzmitli 2019-04-13 19:54:04

Yorum neden yayınlanmıyor tövbe estağfurullah ağzımızımı bozalım densiz mostaralık

Avatar
Namık Kemal 2019-04-13 18:35:16

Seçim kaybetmenin tek sorumlusu eski başkan nevzat Doğandır. Büyükşehire aday gösterilmeyince oda aklınca intikam aldı akp teşkilatından. Sibel hanım kazanmasın diye her şeyi yaptı gider ayak

Avatar
İzmitli 2019-04-13 18:21:02

Hey uzun adam sen ve partin her saat gün kar ve sabun gibi eriyorsun istanbul daydım inanki ak partililer bile tekrar seçim olsun imamoğluna vereceğiz diyorlar birdahaku seçimde anavatan gibi tabele partisi olup yok olacaksınız bu bi gerçek

Avatar
Abdülhamit han 2019-04-13 17:58:50

Vatandaslara zillet illet diye hakaret edip asagilarsan o millettende boyle tokat yersin

Misafir Avatar
Bora Zan 2019-04-14 10:26:46 @Abdülhamit han

İllet dİyen RTE, Zillet DİYEN D.BAHÇELİ haksız da değillerdi yani.o SÖZLERİ SEÇMENE DEĞİL HDPKK+CHP+İP+SP KOALİSYONUNU KURAN LİDERLER için söylemişlerdi...Kılavuzu Feto olan cia&pentagon güdümlü oluşumlar bu ülkeye fayda sağlamak bir yana altını oymaya devam edecekler...25 yıldır BÜYÜKÇEKMECE Belediyesini yöneten chp'li Hasan Akgün'ün danışmanı Amerikay kaçan Şerif Ali Tekalan'ın Türkiyedeki görevi F.Gülen'e ait Fatih Üniversitesi REKTÖRLÜĞÜYDÜ.CHP D.Baykal safdışı
bırakıldıktan itibaren Fetö emrindedir.FETÖ kimin emrindedir eyy İLLET?

Beğenmedim! (2)
Avatar
Remzi 2019-04-13 16:06:06

NEVZAT.... NEVZAT...BAK REİS SENDEN BAHSEDİYOR..ŞİMDİ KİMSE BULAMASSAN DİDİŞMEK İÇİN KİMSE ......GEÇ AYNAYA BAK. KENDİNLE KAVGA ET.. NEVZAT....CAN ÇIKMAYINCA HUY ÇIKMAZ ..NEVZAT.

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328