banner881
banner887
banner883
20 Şubat 2019 Çarşamba 20:33
Erdoğan o tarihte İZMİT’e gelmiyor!
banner728

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın, yerel seçim çalışmaları kapsamında partisinin Genel Başkanı sıfatıyla ilimize gelip miting yapacağı duyuruldu. AKP Kocaeli İl Başkanlığının bir açıklama getirmediği haber neticesinde Erdoğan, 9 Mart Cumartesi günü İzmit’e gelerek Perşembe Pazarı alanında büyük bir miting yapıp seçimin bıçak sırtı olduğu İzmit’e ve diğer ilçelere motivasyon sağlayacaktı. Erdoğan’ın mitingin hemen ardından ise Kocaeli Üniversitesi’ni ziyaret edip, yapımı yeni tamamlanan Onkoloji Hastanesi’ni açması bekleniyordu. Ancak edinilen bilgilere göre Cumhurbaşkanı Erdoğan o günkü programında Elazığ ve Diyarbakır illerinin yer aldığı, Kocaeli’nin ise listede bulunmadığı öğrenildi. Erdoğan’ın programının tam olarak nasıl olacağına dair AKP il başkanı Abdullah Eryarsoy gazetemize açıklama yaptı. Eryarsoy yaptığı açıklamada Cumhurbaşkanının programının netleşmediğini, kendilerine bir tarih bildirilmediğini doğruladı. Eryarsoy ayrıca Erdoğan’ın seçime son bir hafta kala Kocaeli’ye gelme olasılığı olduğunu belirtti.

Son Güncelleme: 21.02.2019 09:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Baran @Korfezlii 2019-02-21 12:58:59

Durmak yok çık yola. Gel Amed'e, gel Van'a vatanını halkını sevenleri gör. Ama bu toprakların havası ülkesini halkını soyan hainlere yaramaz hasta eder komaya sokar

Avatar
Gazi. 2019-02-21 12:24:28

Tayyip erdoğanın amerikaya avrupaya seslendiği gibi eyyy tayyip erdoğan artık sizde milletin senin zamanında soğan patates domates kuyruklarını yaşadı ya artık tarihe geçtiniz.

Avatar
Korfezlii 2019-02-21 09:28:49

Lan eski sen ak partili değilsin milleti burda kandırma . Bide korkmayın korkunun ecele faydası yok o gelmese biz gideriz ona

Misafir Avatar
Baran 2019-02-21 12:58:59 @Korfezlii

Durmak yok çık yola. Gel Amed'e, gel Van'a vatanını halkını sevenleri gör. Ama bu toprakların havası ülkesini halkını soyan hainlere yaramaz hasta eder komaya sokar

Beğenmedim! (0)
Avatar
Engin 2019-02-21 07:23:10

Çokta lazımdın aman gelme sakın...
Biz ankaraya geldikmi sen şehri terkediyon #EYT#

Avatar