banner920
banner887
banner883
19 Mart 2019 Salı 17:45
Erdoğan, mitinge katılım sayısını açıkladı!
banner919

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, İzmit Milli İrade Meydanı’ndaki mitinge kaç kişinin katıldığını kürsüden açıkladı. Erdoğan’a verilen rakamlara göre katılım 120 bin. Erdoğan, “Ben şu an çok duyguluyum. Kocaeli’nin durumunu görüp duygulanmamak imkansız. Rakamları istedim 120 bin kişinin geldiğini söylediler” dedi.

Son Güncelleme: 19.03.2019 22:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Muammer erisken 2019-03-24 11:40:13

35 bin kisi ne zaman 120 bin oldu

Avatar
Meto 2019-03-23 16:25:34

Perşembe alanın kapalı alan dahil 114 bin metre kare her metre kareye 4 kişi sığd8ğını düşünursek, ki kapalı alan kullanılmadığına göre o 120 bin kişiyi nasıl sığdırdınız oraya gerçekci olalım

Avatar
Kadın 2019-03-23 13:02:16

Kazanacaklar.....ben hic anlamiyom nasıl hala kazaniyorlar valla....ülķe cıgrından cıkmış vaziyette....her belediye borçlu her kurum iflasta çogu sirket iflas....belediyelere baksanıza ihtiyaç fazlası bir ton insan surekli ise aliniyor....benzin uçtu...market uçtu...üretim 0...tüketim tavan....insaatlara bakın civi cakilmiyo hayalet sehir gibi heryer....hastaneler felaket 7 saat sıra bekledim geçen üniversitede....herkes korku icersinde tehditle havalarda ucuyo...herkes gergin sinirli....işsizlikte uçtu....gençler silahlı ...suriyelilerden gecilmiyor bide havadan maas yatıyor bunlara 3 bin tl deniliyor...kraldan çok kralcılar babasinin ciftligi gibi dolaniyor....anlamiyorum ülkemiz icin uzuluyorum kimse uzulmuyor mu gercekten anlamıyorum...ogün zaten herkesi zorla goturmeye calıştılar mitinge...baksanıza hep siyasi islerde olmaması gereken koltuk korkusu yasayanlar ordaydı....canım güzel yurdum ah ah ah....

Avatar
Umut 2019-03-21 16:21:19

10 bini kendi korumasıdır zatn geriye kalanın yarısını parayla getirmişlerdir diğer yarısıda Suriyeli dır

Avatar
Umut 2019-03-21 16:20:52

10 bini kendi korumasıdır zatn geriye kalanın yarısını parayla getirmişlerdir diğer yarısıda Suriyeli dır

Avatar
Hasan 2019-03-20 18:10:05

Yahu bildiğimiz meydan orası ne yüzyirmi bini yalan valla

Avatar
Gerçekler 2019-03-20 11:07:19

Neden bu kadar öfkeli,neden bu kadar bağırıyor ve neden bu kadar nefret dolu söylemleri var.Gerek yok ki bunlara.Sonuçta oy veren veya vermeyen her birey bu ülkenin vatandaşı.Bu kadar ayrıştırmaya gerek var mı?Gerçekten üzülüyorum toplum olarak geldiğimiz noktaya.

Avatar
kargacı 2019-03-20 09:19:15

he canım he 120.000 kesin sayı tek tek saydık

Avatar
YOK @Eyt 2019-03-20 08:43:09

EYT 88 milyondu, yanlıs biliyosun

Avatar
yalniz kurt 2019-03-20 02:24:41

Ziyaaaaaaa

Avatar
Melih 2019-03-20 00:42:56

Perşembe günü açında izleyin mahşeri kalabalığı akp nin eyvah izmit gitti dediği gündür tabii A haberi izlerseniz bana hak vermezsiniz

Avatar
Yavuz 2019-03-20 00:00:58

Zorunuzami gitti ......adı bile yeter de..

Avatar
Sadullah 2019-03-19 21:37:02

Mümkünse bu adam izMite gelmesin gitsin dağ başında yapsın mitingi trafik ne zaman gelse felç oluyor 1 saat çıkamadım merkezden

Avatar
Hacı 2019-03-19 21:32:16

Tayyip erdogan milliyetci inanclu imanli vatandaskari yani bizleri illet zillet diye hakaret ederek asagiladi ya bunun hesabini zuri mahserde soracagiz.buda boyle biline.

Avatar
Kuzgun 2019-03-19 21:03:10

Hala yorumlarda saygısızda ve terbiyesizce akp yi savunanlar.. Üklenin halini görüp yaşayıp, üstelik hala ahkam kesmeye çalışanlar, daha beter olun.. Bu kadar KÖR olamaz bir insan.. Cebinde 5 kuruş parası olmayan, çocuğuna harçlık veremeyen, evine yarım kilo kıyma alamayan ama hala akp yi savunan zatlar.. Kendi kendinize yapıyorsunuz!!

Avatar
Eyt 2019-03-19 20:49:20

Eyt iki milyondu reis kendi imkanlariyla miting yapan bir eyt olamadin

Misafir Avatar
YOK 2019-03-20 08:43:09 @Eyt

EYT 88 milyondu, yanlıs biliyosun

Beğenmedim! (1)
Avatar
Eyt 2019-03-19 20:46:54

Eyt iki milyondu reis kendi imkanlariyla miting yapan bir eyt olamadin

Avatar
İZMİTLİ 2019-03-19 20:30:30

Sağdan saydınız mı :) at at kale boş zaten :)

Avatar
Aysel 2019-03-19 20:25:33

VAllahı arkadaslar bayrakları alıp fazla kalabalık yapmayalım evden seyredelım diyenleri gordum tranvaya yanı sız dusunun

Avatar
kenan @Ebru 2019-03-19 20:19:30

bir çocuk edasıyla yorum yapan şahsiyetler var halen çatlayın patlayın kapatın çenenizi diyen işte seçmen profili seviyesi .nasıl gazlandıysanız etrafınızda olup bitenlerden bi habersiniz

Avatar
Kocaeli 2019-03-19 20:03:22

5000 bin yandaş 5000 polis 2000 bin zorla getirilen memur isçi toplam 12000 bin net sayi bu

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-03-19 19:57:07

Varsın 500.000 kişi gelsin,BENZİN 6.7,dolar 5.4,FAKİR FUKARA perişan,aylık Bağkur ödemesi olmuş 850 Tl,dış borç faizin ortada,ANA BORÇ ORTADA,bir milyon kişi gelse ne olur OYUNUN HESABINI SORAMADIKTAN SONRA!

Avatar
Murat iyik 2019-03-19 19:37:32

Gereksizlere bak yok orda, 120bin kişi olmazmış vardı fazlası vardı çatlayın patlayın

Avatar
zeynep 2019-03-19 19:24:23

Trafikte kilitlenip kaldım bari haber okuyayım deyip rastladım . Hay yaşayın epey güldüm iyi geldi. Ne 120 bini yahu!!!

Avatar
İzmitli 2019-03-19 18:41:32

Atma Recep din kardeşiyiz.

Avatar
Yakamozum 2019-03-19 18:37:32

O alan 120bin kişi alıyor ya gelmiştir.bomboştu

Avatar
Arkadaş 2019-03-19 18:37:26

Kuyruklu yalan bakın söylüyorum 120 bin değil yarısı bile yoktu..

Avatar
Adnan 2019-03-19 18:24:46

Yalanın daniskası. O meydana 120 bin kişinin sığacağını düşünenler sayı saymayı bilmiyor galiba

Avatar
Erkan 2019-03-19 18:16:33

O alana 120 bin insanın sığması imkansız.Birileri yalan bilgi vermiş kendilerine.Matematik ortada.

Avatar
Lale Atamercan 2019-03-19 18:06:52

Yok 1 milyon kişi var recep bey!

Avatar
Mustafa Kadıköy 2019-03-19 18:06:20

Enflasyonu halen %10 zanneden bir şahsın buradaki kişi sayısını 120.000 zannetmesi kadar doğal bir şey olabilir mi? Kendisine %26 zam alıp, emekliye memura %10,19 zam veren bir cumhurbaşkanı elbette buradaki sayıyı da fazla söyleyebilecektir.

banner846

banner820

banner354

banner482

banner926

banner599

banner921

banner328