banner920
banner887
12 Ocak 2019 Cumartesi 17:01
Erdoğan ayar verip gitti, yemek iptal!
banner919

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, partisinin ilçe belediye başkan adaylarını açıklamak üzere Kocaeli’deydi. Erdoğan Yahya Kaptan’da bulunan Şehit Polis Recep Topaloğlu Spor Salonu’ndaki aday tanıtım toplantısının ardından saat 17.00’de Antikkapı Restoran’da adaylarla yemek yiyecekti.

Erdoğan basına kapalı olarak gerçekleştirilecek olan ve ne konuşulacağı oldukça merak edilen Belediye Başkan Aday Adayları ve Adaylar ile Koordinasyon Toplantısı’na katılmaktan vazgeçti. Erdoğan'ın Kocaeli Valiliği'ni ziyaret ederek ardından İstanbul'a hareket etmesi bekleniyor.

Son Güncelleme: 12.01.2019 20:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ali Bulaç 2019-01-13 02:54:35

Xxxxc isim olamayacağına göre, eksik Türkçeniz ile isminizi yazmaya çekinmişsiniz belli ki. Anti kelimesi İngilizce'den dilimize geçmiş olup; zıt, karşıt anlamı ifade eder. Sanırım artık biliyorsunuz nasıl olduğunu. Yaptıkları da gerçekten az, mesela maaşına %26 değil de 100 falan zam yapabilirdi. Günlük harcaması 2 milyon TL olan sarayın harcamasını 3'e 5'e katlayabilirdi ki büyük devlet olduğumuz daha iyi anlaşılsın, ejder meyveli smoothy içimi artsın. Bir toplantı için geldiği ilimizde kamyon yetmez, dozerle yollar kapatılsın, üzerimizde 3 yetmez 10 helikopter uçsun. Al sana ayar. Az yaptı az.

Avatar
Musa Sert 2019-01-13 02:47:21

Isimsiz vatandaş, ben de aynı fikirdeyim. Verilen bir ayar görünmüyor bu haberde. Var ise ne olduğunu bilmek de okuyucunun hakkıdır. Elbette siz okumaya devam edin, ama insanların fikirleri ve bilgi alma özgürlüklerine de bozuk ve eksik Türkçenize rağmen saygı duymayı öğrenmelisiniz. Ben size ayar vermedim, ders verdim. Edecez değil, edeceğiz. Ya da ayrı yazılmalı. Belki de ayrı yazılmalı. Kapeste değil, kapasite olmalı. Benden de size saygılar...

Avatar
Melek Surdan 2019-01-13 02:42:09

Sayın vatandaş, belki benim kapasitem yetmiyor anlamaya ama ismimi açıkça yazabiliyorum ve kapeste değil de kapasite olması gerektiğini biliyorum. Az Türkçe öğrenirseniz tartışabiliriz. İsmini yazamayan Xxxxc Antitayyipçi, bileşik kelimedir. Anti muhalif, karşı olan, zıt anlamı ifade eder. Bileşik kelimenin sonundaki kelimeye yani Tayyibe muhalif olarak öğretebilirim kelimenin tam anlamını. Tipik Akp yandaşı olmak bu olsa gerek. Sandıkta kazanır ama hiçbir platformda tartışmaya giremez, girerse gerekli dersi alır. Bu iki şahıs gibi.

Avatar
Kabzımal 2019-01-12 23:49:17

Yemeği iptal etmiş işte daha ötesi var mı? Tavırsa tavırın ağa babasını yapmış.

Avatar
Perver Şahin. 2019-01-12 21:54:04

Vay be Bir ekmek arası sucuk, ayran çokmuydu size desenize yine aç kaldınız şakşakçılar

Avatar
Vatandaş 2019-01-12 21:47:27

Melek surdan biz okuyoruz ve okumaya devam edecez siz galiba gündemi pek takip etmiyorsunuz yada at gözlüğü takıyorsunuz takmasaydı ne ayarı verdiğini yada gazetenin ne dediğini anlardınız yada ne bileyim anlamaya belkide kapesteniz yetmiyordur iyi geceler

Avatar
Xxxxc 2019-01-12 18:47:54

Antitayyip ci nasil oluyormus ben merak ettim valla yaptiklari az bile vaĺla billa az

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-01-12 17:37:12

Vali yardımcılarına kalp sağlıklarına dikkat etmelerini diliyorum özellikle de Dursun Balaban’a,şimdiden eli ayağı birbirine dolaşmıştır!

Avatar
Melek Surdan 2019-01-12 17:27:21

Bir AntiTayyipçi olarak gazetenize sormak isterim. Ayar verdiğini ve nasıl bir ayar verdiğini nereden çıkardınız, madem böyle bir iddianız var neden şeklini şemalini açıklamıyorsunuz? Ne yaptığınızı ve ne yazdığınızı bilmezseniz biz bile sizi okumaktan imtina ederiz. Çok yazık!

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328