banner984
banner980
banner1003
10 Ekim 2019 Perşembe 16:25
"Engin oğlum baştan söylesene..."

Karamürsel Belediye Başkanı İsmail Yıldırım, CHP ve İYİ Parti grubu temsilcilerinin Barış Pınarı Harekatı'nı anarak başlamasına değinerek, "Arkadaşlara nasıl davranacaklarını öğrettik. 'Suriye'de ne işimiz var?' sorusundan bu noktaya geldik. Bu konuda mutluyuz. Biz muhtar bile olamaz denilen siyasi liderin partisindeyiz. Burada muhtarlarla diyalogramız eleştirildi. Bunu sizden öğrenecek değiliz." dedi.

BOŞUNA KONUŞTURUYORSUN

Büyükşehir Meclisi CHP Grup Başkanvekili Engin Taşdemir'in stratejik plana oy birliği kararı alanacağını söylemesinin ardından İsmail Yıldırım, "Engin oğlum baştan söylesene burada boşuna konuşturuyorsun beni" dedi. Bu diyalog salonda gülüşmelere neden oldu.

Son Güncelleme: 10.10.2019 16:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ersoy Kandemir @karamürsel 2019-10-12 02:59:14

Mesaj alındı.Araştıracağım ve yazacağım sözüm söz,benim sıkıntı duyduğum üç konu var Karamürselle ilgili,biri uyuşturucu,ikincisi beton yol,üçüncüsü dağlık alanlar!

Avatar
karamürsel @Ersoy Kandemir 2019-10-11 08:16:50

Sn. Kandemir. Bence İsmail Yıldırımı iyi bir araştırın ve tanıyın. Belediye çalışanlarına bir sorun mesela nasıl davranışlar var. Yada Karamürselde kaç bin oy kaybı nasıl yaşanmış. Bence bir sorgulayın derim.... Saygılar...

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2019-10-12 02:59:14 @karamürsel

Mesaj alındı.Araştıracağım ve yazacağım sözüm söz,benim sıkıntı duyduğum üç konu var Karamürselle ilgili,biri uyuşturucu,ikincisi beton yol,üçüncüsü dağlık alanlar!

Beğenmedim! (0)
Avatar
ata 2019-10-10 20:41:34

saygısızlık diz boyu seviyeye bakın büyükşehir meclisinde ... YAAAA RABBİ Bizi kimlerin eline bıraktın

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-10-10 18:40:14

Arkadaşlar arasında söylenir emme milletin meclsinde hoş gelmiyor kulağa,şimdi mesela ben de orda olsam desem” la İsmail bebesi “ne konuşursun öyle bre diye kavga çıkar Engürü şivesi ile Trakya şivemden dolayı yanlış anlaşılabilirim tabii niyet de önemli!Sinirlenmiş kağıt fırlatmış bir de,niye öyle yapıyor ki,güzel güzel konuşur derler halbuki İsmail bey için,hayret,çıkdırttılar herhalde!

Misafir Avatar
karamürsel 2019-10-11 08:16:50 @Ersoy Kandemir

Sn. Kandemir. Bence İsmail Yıldırımı iyi bir araştırın ve tanıyın. Belediye çalışanlarına bir sorun mesela nasıl davranışlar var. Yada Karamürselde kaç bin oy kaybı nasıl yaşanmış. Bence bir sorgulayın derim.... Saygılar...

Beğenmedim! (0)

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482