banner881
banner887
banner883
04 Mart 2019 Pazartesi 17:30
En çok  o konuda  eleştirildi, meclisten  yazı aldı..!
banner728

AKP İzmit Belediye Başkan adayı Sibel Gönül hakkında en çok bahsedilen konu olan Türkiye-İsrail parlamentolar arası dostluk grubu üyesi olduğuna ilişkin iddialara karşı meclisten özel bir belge alındı. TBMM Dış ilişkiler ve protokol  başkanlığından gönderilen yazıda, Sibel Gönül’ün bahsi geçen grupla bir ilişkisi olmadığı anlatıldı.

Son Güncelleme: 05.03.2019 12:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yakışmadı 2019-03-14 05:37:19

gerçekten araştırmacı gazeteci olsa idiniz siz de o zamanlarda üye olup olmadığını öğrenebilmek için meclis kayıtlarına müracaat edebilirdiniz. ama inanmadığınız halde görüyorum ki inandırmayı tercih ettiniz. korkusuz hareket edebildiğinizde gerçek gazeteci olabilirsiniz, yakışmadı.

Avatar
doğru 2019-03-14 05:34:50

sibel gönülün israil dostluk grubuna üye olduğu doğrudur. sonrasında da baskılardan kaynaklı istifa etmiştir. ve yine baskılardan kaynaklı grup kapatılmıştır. Sibel gönül ve ailesini tanıyan bilir zaten muhafazakar akp imajıyla uyuşmayan bir adaydır bu. biraz tanıyan bilir

Avatar
UĞUR ENÇ Teşekkürler 2019-03-05 13:50:50

Haberi Doğru yansıttığın için şimdi teşekkürler Uğur bey. Tarafsız Basın böyle olmalı . Topluma ve Okuyucusuna Kulak vermeli. Ben ayptıp oldular AKP ve Yandaş medya yapsın bakalım...

Avatar
Sami Elmas 2019-03-05 11:55:34

aktrol

Avatar
GERÇEĞİ GÖRMEK 2019-03-05 11:51:48

İZMİT GÜLÜMSE FATMA HÜRRİYET KAPLAN GELİYOR.

Avatar
Mehmet Ali Paşalı @Oktay 2019-03-05 10:29:31

Oktay seninde akıl Hocan Bakkal Ali Yılmaz mı yoksa :)))))

Avatar
Abdullah Kaya 2019-03-05 10:28:25

TBMM kaşesi ile yayınlanan belgenin kime hitaben yazıldığı bile belli değil. Üst başlığı yok. Yazı içeriği muallak. Çok kıymetli haber siteleri ve yazarlar yine TBMM'nin verdiği liste ile İsrail Dostluk Grubu'ndan istifa edenleri liste olarak verdiler ve o listede Azize Sibel Gönül de var. Niçin istifa etmiş üye değilse... Ayıp olmuş. İnkar yerine daha güven veren bir yoltercih edilmeli idi.

Avatar
UĞUR ENÇ Haberi Düzelt Lütfen 2019-03-05 10:28:17

Haber yalan değil öncesinde Üye olduğu İsrail Dostluk Grubundan üyeliği şimdi bulunmamaktadır. Meclis kayıtlarına bakılıp öyle habercilik yapılmalı

Avatar
Yahyakaptanlı genç 2019-03-05 10:21:41

İzmit bizim sevdamız,izmite Gönülden bağlıyız... Azize Sibel GÖNÜL...

Avatar
İZMİTLİ 2019-03-05 09:55:11

Bu nasıl Habercilik Haber yalan değilki İsrail Dostluk Grubu Üyesiydi. Şimdi Seçimler dolayısıyla Halkı kandırmak için Üyeliği iptal edildi ortada yalan olan söylem yok ki. Yalan olsa üyeliği bulunmamaktadır diye yazılmaz hiç üye olmamıştır yazar...

Avatar
izmitli @Faruk Bostan 2019-03-05 09:45:05

Faruk abi sen de tam doksan' a taktın. hadi cevap bekliyoruz sayın Enç.

Avatar
Cühela 2019-03-05 09:10:58

Ahmet ÖZEN'e yalancılık yakışmadı. Belediye Başkanlığını da böyle kulaktan dolma bilgilerle yapacaksa çok yazık!!!

Avatar
Baran 2019-03-05 01:51:48

Yalan belge yalan haber. Babanızı kandırın aktroller

Avatar
Çoşkun @Yakamozum 2019-03-05 01:06:49

aktroool

Avatar
Emre 2019-03-05 00:26:16

Sibel hanım gibi karakterli birisine bile bu iftirayı atacak kadar alçalmış olan insanların peşinde koşmayın artık... 2 dönem vekillik yaptı ne bir ihale ne bir para kapısı olmayan bir insanı böyle iftiralar ile mi durduracaksınız..

Avatar
Oktay 2019-03-05 00:23:01

Bu konuyu en cok dillendiren saadet partisi izmit adayi Ahmet yilmaz ve akil hocasi abdullah kaya denen şizofren vakifcilar.utanin Allahtan korkun bu bir iftiradir bunun fikhi acilimini bizden iyi bilirsiniz.

Misafir Avatar
Mehmet Ali Paşalı 2019-03-05 10:29:31 @Oktay

Oktay seninde akıl Hocan Bakkal Ali Yılmaz mı yoksa :)))))

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cemil demirelli 2019-03-05 00:19:52

O belgenin kendisi gibi sahte olduğu aşikar

Avatar
Cumhuriyet 2019-03-05 00:01:51

Bu haber doğru yanlış bilmem ama akpnin mavi Marmara olayından beri ikiyüzlü ve İsrail çıkarına olan politika ve gizli İsrail aşkından bahsetmeye gerek yok sanırım tazminatlar davalar Ne oldu desem daha net anlaşılır ha ben cahilim diyorsan akp İsrailin düşmanıdır masalına da inanabilirsiniz.Hamas liderinin Türkiye ziyaretinde İsrail tepkisinden sonra havalimanından karga tulumba çıkarılmasını söylemiyorum bile ha Kudüs de açılan ABD elçiliği birde ne kadar çok şey varya aslında yaz yaz bitmez bu aşk hikayesi.Siz bu bayanın Meclis performansını haber yapın bence daha aydınlatıcı olur....

Avatar
Derinceli 2019-03-04 22:59:29

Tabi tabi

Avatar
Yakamozum 2019-03-04 22:57:32

He he

Avatar
Yakamozum 2019-03-04 22:56:47

Bence yalan değildir.cuuuk diye kilifina oturtmuşlardir

Misafir Avatar
Çoşkun 2019-03-05 01:06:49 @Yakamozum

aktroool

Beğenmedim! (0)
Avatar
Çoşkun 2019-03-04 22:39:39

Yandaş akp medyası yine halkı kandırmaya çalışıyor. Yalan haber inanmayın. Sibel Gönül israii dostluk grubu üyesiydi. ey Millet uyanık olun. bu akpliler her türlü yalana dolana başvuracaklar

Avatar
İzmitli 2019-03-04 20:23:15

Acaba Sibel hanım belediye başkanı seçilirse İsmail Baranın yeğeni Emrah Çoban hakkında ne düşünüyor?
Malum İzmit Belediyesine bu aralar kıyak atamayla gelecekmiş.
Hemide Zabıta Müdürü olarak(Lise mezunu biri nasıl Asaleten Müdür oluyosa artık)
Umarım bu iddiayada Nevzat beye sorarak cevap verir belgeleriyle?
Belkide bu iddiada yalandır kim bilir?

Avatar
Faruk Bostan 2019-03-04 19:44:32

Sevgili Uğur Enç senin gibi usta gazeteci bu golü yememeliydi. Parlementolar arası Israel Dostluk Grubu lagv edildi. Kaldı ki Sibel Ablamiz 4 yıldır vekil degil zaten. Kendiside istifa etmis bu gruptan . Bizim sorumuzun cevabını versin Parlementerler arasi Israel Dostluk Grubuna uye degilse neden bu gruptan istifa etti.

Misafir Avatar
izmitli 2019-03-05 09:45:05 @Faruk Bostan

Faruk abi sen de tam doksan' a taktın. hadi cevap bekliyoruz sayın Enç.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kalender İşcan 2019-03-04 19:29:04

Bir sorum var. TBMM resmi sitesinde tüm ülkelerin parlamentolar dostluk gruplarının üye listesi yayınlanmış ama Türkiye-İsrail dpstluk grubu üyeleri listesi yok yazılmamış. Neden acaba?????????

Avatar
Emrah 2019-03-04 19:20:40

Akp bu ve benzer yalan haberleri, halkı yanıltıcı kandırıcı haberleri, algı operasyonlatını daha çooook yapacak.Millet uyanık olmalı gözünü dört açmalı

Avatar
Bahadır ERENOS 2019-03-04 19:17:08

Bu açıklama yalandır ve yayımlanan belgenin bir hükmü yoktur. TBMM bünyesinde parlamentolar arası işbirliğini arttırmak amacıyla dostluk grupları TBMM genel Kurulunca alınan karar üzerine kurulur. Gruplara her partiden vekiller üye olabilir. TBMM 20.döneminde (2007 seçimlerinden hemen sonra) DYP İstanbul vekili Cefi KAMHİ başkanlığında israil dostluk grubu kurulmuştur. İsrailin Gazze'de 2008 yılında yaptığı katliamdan sonra Aziz Milletimizden gelen tepkiler üzerine aralarında bakanların da bulunduğu birçok milletvekili; Kocaeli ili milletvekili israil dostluk grubu üyeleri 1- Azize Sibel Gönül, 2- Eyüp Ayar, 3- Muzaffer Baştopçu, 4- Cumali Durmuş gruptan istifa etmek zorunda kalmıştır. Belge olarak yayınlanan TBMM antetli sözde yazı ile 23-24. dönemlerinde görev almadığı sözde belgede adı geçen şahsın Türkiye-israil dostluk grubunda "hiç görev almadığı" anlamına gelmemektedir. Akp basına yalan haber servis etmiş bulunmaktadır. Aziz Milletimizin bilgisine saygılarımla arz ederim.

Avatar
Hakan Özkaradeniz 2019-03-04 19:15:29

YALANCININ MUMU YATSIYA KADAR YANARMIŞ. CHP VE SP SEÇMENİNE GÜVENİN KALMADI MI DA YALANLARINLA SEÇMENE GAZ VERİYORSUN?

Avatar
Arda 2019-03-04 19:13:11

Çamur at izi kalsın hesabı. Ama yalanlarınız bizi durduramayacak. SİBEL GÖNÜL İZMİT'İ ALACAK ALLAH'IN İZNİYLE.

Avatar
Bahadır ERENOS 2019-03-04 19:09:57

Bu açıklama yalandır ve yayımlanan belgenin bir hükmü yoktur. TBMM bünyesinde parlamentolar arası işbirliğini arttırmak amacıyla dostluk grupları TBMM genel Kurulunca alınan karar üzerine kurulur. Gruplara her partiden vekiller üye olabilir. TBMM dostluk grubu TBMM 20.döneminde (2007 seçimlerinden hemen sonra) DYP İstanbul vekili Cefi KAMHİ başkanlığında israil dostluk grubu kurulmuştur. İsrailin Gazze'de 2008 yılında yaptığı katliamdan sonra Aziz Milletimizden gelen tepkiler üzerine aralarında bakanların da bulunduğu birçok milletvekili; Kocaeli ili milletvekili israil dostluk grubu üyeleri 1- Azize Sibel Gönül, 2- Eyüp Ayar, 3- Muzaffer Baştopçu, 4- Cumali Durmuş gruptan istifa etmek zorunda kalmıştır. Belge olarak yayınlanan TBMM antetli sözde yazı ile 23-24. dönemde görev almadığı sözde belgede adı geçen şahsın Türkiye-israil dostluk grubunda "hiç görev almadığı "anlamına gelmemektedir. Akp basına yalan haber servis etmiş bulunmaktadır. Aziz Milletimizin bilgisine arz ederim.

Avatar
Bahadır ERENOS 2019-03-04 19:05:20

Bu açıklama yalandır ve yayımlanan belgenin bir hükmü yoktur. TBMM bünyesinde parlamentolar arası işbirliğini arttırmak amacıyla dostluk grupları TBMM genel Kurulunca alınan karar üzerine kurulur. Gruplara her partiden vekiller üye olabilir. TBMM dostluk grubu TBMM 20.döneminde (2007 seçimlerinden hemen sonra) DYP İstanbul vekili Cefi KAMHİ başkanlığında israil dostluk grubu kurulmuştur. İsrailin Gazze'de 2008 yılında yaptığı katliamdan sonra Aziz Milletimizden gelen tepkiler üzerine aralarında bakanların da bulunduğu birçok milletvekili; Kocaeli ili milletvekili israil dostluk grubu üyeleri 1- Aziz Sibel Gönül, 2- Eyüp Ayar, 3- Muzaffer Baştopçu, 4- Cumali Durmuş gruptan istifa etmek zorunda kalmıştır. Belge olarak yayınlanan TBMM antetli sözde yazı ile 23-24. dönemde görev almadığı sözde belgede adı geçen şahsın Türkiye-israil dostluk grubunda "hiç görev almadığı "anlamına gelmemektedir. Akp basına yalan haber servis etmiş bulunmaktadır. Aziz Milletimizin bilgisine arz ederim

Avatar
kafkasyalı 2019-03-04 18:49:51

ahmet özen gördünmü bak iftira dinimizde haramdır öğren....

Avatar
Abdullah 2019-03-04 18:44:26

Muhalefet etmekle iftirayı, yalanı karıştırırsan doğruların altında ezilmeye mahkum kalırsın. Çamur at, tutmazsa izi kalır mantığı ile ellerini kirletmekten öteye geçemeyecekler.

Avatar
YusufMert. 2019-03-04 18:26:29

Bunların işi zaten sahtekarlık benden söylemesi martın sonu bahar değil martın sonu 1 nisan unutmayin Sibel Gönül bomba gibi geliyor...

Avatar
Okan 2019-03-04 18:05:22

Sibel başkanımıza yapılan her iftira yalan elbet doğruyu bulacaktır. Haksız iftiralardan kaçınınız. Bir gönül gelir, bin gönül olur.

Avatar
GENÇ AK BABA 2019-03-04 17:59:31

İzmit'e Gönülden Bağlıyız.

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328