banner1046
banner1117
12 Temmuz 2020 Pazar 10:59
Emniyet şeridinden giden kızını savundu

Dilara Türkkan’ın emniyet şeridinden siren sistemli bir araçla hızla gittiği ve trafiği ihlal ettiği görüntüleri Instagram hesabından paylaşmasının ardından İYİ Partili vekil kısa bir açıklama yaptı.  Konu hakkında Ahmet Hakan’a konuşan Türkkan şunları söyledi: "İnatla sustum. Ama araç benim aracım. Benim aracımın geçiş üstünlüğü var. Kızım da o sırada arkada oturuyordu. Ben de araçtaydım. Kızımın tek bir kusuru var: Görüntüyü sosyal medya hesabından paylaşmak."

Son Güncelleme: 12.07.2020 13:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sonsulo 2020-07-13 10:34:05

nekadar doğru adammışın be türkkann

Avatar
Devletini seven 2020-07-12 23:28:29

Vay. Be.Adam doğrucu

Avatar
Bünyamin @Yallah Şöfer 2020-07-12 14:37:48

aktrol sizin 18 sene önce bindiğiniz arabayı amerika-israil kullanıyor... gerisi boş.

Avatar
Bünyamin 2020-07-12 14:31:58

sözde vatandaş- chp rumuznu kullanan aktrol- yAllah şöfer rumuzlu adlarını dahi yazmaya koerkan aktroller. ulan resmiyet arabada.. şöfürn kim olduğu farketmez. tayyipin aranasının kimişn kullandığu önemli m... türkkanın kızına nasihatından önce... tayyip erdoğanın atyakkabı kutuları için çocuğuna nasihatını duydunuzmu hiç varmı nasihatı. ayakkabu kutuklarında paraları sıfırlarken imam hatip mezunu tayyip erdoığan çocuklarına n asihat etmişmi ettiyse ne nasihat etmiş.. şuraya birr yazın da Millet de öğrensin. aktroller.. hahahaaaa

Avatar
vatandas 2020-07-12 13:54:12

peki arabada oturuyorsun, kizim ayip yapma bunun videosu cekilmez yarin obur gun milletvekili bitince bunlar bolmayacak, kizim efendi ol bize yakismaz neden demiyorsun Lutfu Efendi. Senin arabanin icinde olman daha vahim bir durum , yazik insanlara ornek olmaniz gerekiyorken yaptiginiz yakismiyor

Avatar
CHP 2020-07-12 12:26:33

Kuyruklu yalan..Yalanın daniskası..At yalanı öpeyim inananı...Yalandan kim ölmüş..Yalancının mumu yatsıya kadar yanar.. Yalancınınnnnnnnn..

Avatar
Yallah Şöfer 2020-07-12 12:03:25

Şoför kimdi Şoför;Benjamin ne diyon bu işe, gıkın çıkmıyor?

Misafir Avatar
Bünyamin 2020-07-12 14:37:48 @Yallah Şöfer

aktrol sizin 18 sene önce bindiğiniz arabayı amerika-israil kullanıyor... gerisi boş.

Beğenmedim! (2)

banner1048

banner354

banner599

banner820