banner920
banner887
31 Mayıs 2019 Cuma 12:05
Emine Zeybek de gelinini belediyeye sokmuş!
banner919

İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet bugün İzmit Belediyesi’nden 10 işçi çıkarttığı iddialarına makamında yaptığı açıklama ile cevap verdi. AKP Kocaeli Milletvekili Emine Zeybek’in TBMM’de İzmit Belediyesi’nde işçi kıyımı yapıldığı ile ilgili sözlerine de cevap veren Hürriyet, Zeybek’in de gelinini İzmit Belediyesi’nde işe soktuğunu açıklayarak “Emine hanımın neden bağırdığı belli oldu. Bir kere de torpil için değil, millet için çıkın kürsüye dedi.

Hürriyet’in konu ile ilgili açıklamasında şu ifadeler yer aldı: Ben gerçekten kıyım yapmak istesem listede hep bir arkadaşın bir yakını olan arkadaşların hepsini işten çıkarırdım. Bakıyorum bir tanesi Nevzat Doğan’ın yeğeni, meclis üyesinin kızı, Emine Zeybek’in gelini. Emine hanımın niye bağırdığı da belli oluyor. Şu kürsüye bir kere de halk için, garibanlar için çıkın, torpil için değil. Posco’da, Flormar’da o işler grev yaparken neredeydi bu vekil arkadaşlar? Akrabaları tehlikeye girecek diye mi bu tedirginlik? Ona rağmen yine de çalışmaya devam ediyor bu arkadaşlar.

Elbette onlar olsaydı bunu geldikleri gün yaparlardı. İlahi adalet diye bir şey var. Bir çalışan sosyal medya hesabı üzerinden şöyle yazıyor: “Yatmaya geldik bir de üzerine belediyem para veriyor. Canım belediyem.” Şimdi siz olsanız bu arkadaşı ne yapardınız? İşine son verir miydiniz, vermez miydiniz? Temizlik işlerinde iş yapmayan, gölgede yatan mı ararsınız? Araba çalışır vaziyette işini yapmayan arabada uyuyan mı ararsınız? Bunları ne yapayım? Halkın parası bunlar. Bu kişilerin isimlerini rencide etmemek adına vermiyorum ancak önümüzdeki süreçte müfettiş geldiğinde tespit ettiğimiz usulsüzleri elbette bildireceğiz.

Ben gerçekten kıyım yapmak istesem listede hep bir arkadaşın bir yakını olan arkadaşların hepsini işten çıkarırdım. Bakıyorum bir tanesi Nevzat Doğan’ın yeğeni, meclis üyesinin kızı, Emine Zeybek’in gelini. Emine hanımın niye bağırdığı da belli oluyor. Şu kürsüye bir kere de halk için, garibanlar için çıkın. Posco’da, Flormar’da o işler grev yaparken neredeydi bu vekil arkadaşlar? Akrabaları tehlikeye girecek diye mi bu tedirginlik? Ona rağmen yine de çalışmaya devam ediyor bu arkadaşlar. Elbette onlar olsaydı bunu geldikleri gün yaparlardı. İlahi adalet diye bir şey var. Bir çalışan sosyal medya hesabı üzerinden şöyle yazıyor: “Yatmaya geldik bir de üzerine belediyem para veriyor. Canım belediyem.” Şimdi siz olsanız bu arkadaşı ne yapardınız? İşine son verir miydiniz, vermez miydiniz? Temizlik işlerinde iş yapmayan, gölgede yatan mı ararsınız? Araba çalışır vaziyette işini yapmayan arabada uyuyan mı ararsınız? Bunları ne yapayım? Halkın parası bunlar. Bunun Bu kişilerin isimlerini rencide etmemek adına vermiyorum ancak önümüzdeki süreçte müfettiş geldiğinde tespit ettiğimiz usulsüzleri elbette bildireceğiz.

Son Güncelleme: 31.05.2019 14:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İbo 2019-06-01 11:33:55

Aman aman .chp li belediyelerden dürüstlük akıyor sanki. Dinime sövende müslüman olsa bari...

Avatar
Vatandaş 2019-06-01 06:45:27

ersin albayrakta kızını gelinini nevzatın döneminde izmit belediyesine aldırdı,onlarıda açıklasana sayın başkan.adaletli davran

Avatar
körfez yarımcalı 2019-06-01 05:45:21

sealm fatma abllaaa keske diğer ilçerde anlasaydı tebriklerr körfezdem selam olsunn

Avatar
Kandıra 2019-05-31 18:03:55

Kendini dürüst gösteren kendisinde başkasını düşünmeyen menfaatci Ünal cankurt yukarıda yazılanlara ne diyecek din de hele bir senin gelinin mi okumuş bir senin cocuğu mu okumuş Kandırada okumuş insanlar yok mu herkese nasihat veriyorsun kendini dini bütün gösteriyor sum Allah cezanı versin haram zıkkım olsun sence burada kul hakkı yok mu senin kandıra bel.isu dan menfaati olmasa neler yaparsın

Avatar
Alikahyali Necip 2019-05-31 17:29:19

Yuh ki ne yuh. Ayip, ar bilmemis, torpili haksizi doldurmuslar iceri.

Avatar
Vatandaş @vatandaş 2019-05-31 17:18:00

Özür dilerim çevre bakanlığına şikayet edilen vatandaş sayısı 20 değil 31 kişi imiş, sadece bu 31 kişi imar barışından yararlanmak istemiş suç işlemiş, yüzlere kişi şikayet edildiği halde görmezden gelinmiş. suç 31 kişiye kalmış

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-05-31 17:05:01

Oh oh ne güzel söylemiş,milletevikilliğine aday olduğumda ben de diyorum bunların hepsi bir ben tek çıkalım halkın karşısına tartışalım meğer herkesin bir karnında sancı varmış,bunlar yani Akpli adaylar niye çıkmıyor diyorum!

Avatar
Kandıralı 2019-05-31 15:45:42

o da bir şey mi 3- 5 kişi siz bir de Kandıra Belediyesine bir el atın bütün AKP meclis üyelerinin ya kızı ya oğlu ya gelini ya torunu yada yeğeni toplamda 40 kişi işe alındı. Akp kadın kandıra ilçe kadın kolları başkanı belediyeden maaş alır kocası ISU dan maaş alır bu tür örnek çok tabi altını çizmeden geçmeyelim kendince dürüst yerel gazeteci Ünal Cankurt un gelini Kandıra belediyesinden oğlu da ISU dan maaş alır çark iyi işliyor ama kime yandaşlara yalakalara.... bu çark bole devam eder.....

Avatar
Önder ö 2019-05-31 15:09:35

başkanım hiç bir şeyden çekinme tabiki akp torpili ile işe girenler işten çıkarılacak. kendi ekibini kur bunlar 15 senedir aynını yaptılar.şuan hazımsızlık var hepsinde.

Avatar
vatandaş 2019-05-31 15:08:36

Rabbim her zaman haklının yanındadır, fatma hanıma da rabbim yardımcı oluyor. Ak partide nemalanan kim varsa fatma hanımı batırmaya çalıştıkça kendileri batıyor. Şimdi fatma hanımdan bir ricam olacak, Mehmet ÖĞRETMEN'in kızı nevzat dogan tarafından neyin bedeli olarak işe alındı, bunlar araştırmalı, yapı kontrol birimi, izmit ilçesinde kaçak konut yapıyor diye sadece ve sadece 20 kişiyi çevre bakanlığına şikayet etti, şu aralar hepsi mahkeme kapısındalar, binlerce kişiye şikayetler olmasına rağmen göz yumulduğu halde çevre bakanlığına şikayet edilen bu 20 kişinin özellikleri ne idi, utan mehmet öğretmen utan, utan mehmmet öğretmenin nevzat doğanın açığını kapatan her dönemin adamı serkan öztürk utan sende cemalettin aloğlu sende utan, hakkı ile değil talimatla iş yaptınız, garibana ceza yazarken, cebi dolu olanlara göz yumdunuz, dilerim tarafsız bir denetimci de yapı kontrol birimini inceler.

Misafir Avatar
Vatandaş 2019-05-31 17:18:00 @vatandaş

Özür dilerim çevre bakanlığına şikayet edilen vatandaş sayısı 20 değil 31 kişi imiş, sadece bu 31 kişi imar barışından yararlanmak istemiş suç işlemiş, yüzlere kişi şikayet edildiği halde görmezden gelinmiş. suç 31 kişiye kalmış

Beğenmedim! (0)
Avatar
BAKIŞ 2019-05-31 15:03:09

HEY GİDİ HEY BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNDE ÇALIŞANLAR BENİM GELİNİM DAMADIM SANKİ

Avatar
Mert GÜL 2019-05-31 15:02:34

Kesin fetö soruları çalmıştır... Nasıl ama " aaa maymuna bak , arkadan malı götür " iyi taktik değilmi.... Ya bu ne ki adamlar memleketin 50 yıllık birikimini ve geleceğini çaldılar, tık yok...

Avatar
kandıralı 2019-05-31 15:02:22

Ne olmuş Kandıra Belediyesinde bütün AKPli meclis üyelerinin kızı, damadı, eşi , oğlu belediye de emine de oradan esinlenmişlerdir... Birde kendince dürüst gazeteci Ünal CANKURT un gelini var ...

Avatar
Çoşkun 2019-05-31 13:59:37

tayyip erdoğan ve akp işte böyle 17 senedir Milleti soyuyor fakirleştiriyor. din iman olmayan yandaşlarınıa Milletin vergilerini paralarını böyle hortumluyor. 82 milyonun hakkını çoluk çocuğunun rızkını parasını yiyen bu Allahsızlara Millet tokadını en ağır şekilde indirecek.

Avatar
seko 2019-05-31 12:28:46

Yazık yaa birde kişisel olarak bakmayın şu siyasete çokmu ihtiyacınız var gelininizi belediyeye sokmaya dışaarda millet evlenemiyo çoluğuna çocuğuna bakamıyoken
sizde bu para hırsı niye

banner942

banner846

banner820

banner354

banner482

banner940

banner941

banner599

banner921

banner328