banner960
16 Temmuz 2019 Salı 15:44
Ellibeş'ten alanı terk eden CHP'lilere tepki...
Mehmet Ellibeş, Cengiz Sarıbay’ın Fatma Kaplan Hürriyet’e destek vermesini şu sözlerle eleştirdi: “CHP İl Başkanı Cengiz Sarıbay’ın, 15 Temmuz Milli İrade Meydanındaki Anma Programıyla ilgili tek taraflı hazırlanmış basın açıklamasını büyük bir üzüntüyle okudum. Baştan belirtmeliyim ki, Cumhurbaşkanımız 3 yıl sonra İstanbul Atatürk Havalimanındaki anma programında kimseyi yuhalatmamıştır. Canı pahasına o gece hain kalkışmaya direnen, kurşunların arasından çıkıp, kör uçuşla İstanbul’a inen, eli kanlı terör örgütüne karşı göğsünü siper ederek bu kalkışmanın bastırılmasında baş aktör olan Cumhurbaşkanımız, haklı olarak o geceden başlayarak bu kalkışmaya karşı halkımızın destansı direnişini sürekli küçümsemeye çalışanlara karşı gerçekleri ifade etmiştir.

ÖZÜR DİLEME ZAHMETİNE GİRMEDİLER

Bir tarafta, o gece canlarını feda edenler ve onlara liderlik etmiş Cumhurbaşkanımız bulunurken, diğer tarafta darbe girişimi bastırılana kadar sessizliğe bürünenleri, kendisine çağrı yapıldığı halde yaşananları bir film gibi seyredenleri herkes görmüş ve değerlendirmesini yapmıştır.vHalkımız yaşanan süreci ve bugün gelinen noktadan kimin sorumlu olduğunu çok açık görmekte ve Cumhurbaşkanımızın arkasındadır. Üç yıl sonra, Bu kontrollü darbedir, Bunlar tiyatro oynuyor, dedikleri şehit ve gazilerimizden özür dileme zahmetine girmeden, halkımızın aklıyla dalga geçer gibi ortaya çıkmak, görünen o ki kimseye inandırıcı gelmemiştir.

ANLIK GELİŞEN BİR OLAY

Kaldı ki, İzmit’teki programda Kemal Kılıçdaroğlu’nu da törene katılan CHP’li arkadaşlarımızı da kimse yuhalamamıştır. Buna rağmen, İzmit başta olmak üzere, bir yerlerden düğmeye basılmış gibi diğer ilçelerde aynı anda CHP’li arkadaşların hepsinin alanı terk etmesi manidar olmuştur. Milli Birlik gününde, sözde geçmişi anlatan ve yalan yanlış bilgilerle şişirilmiş bir yazıyla, halkımızın aklını karıştırarak yapılmış bu açıklamayı kabul etmiyorum. Halkımızın da dikkate almayacağına inanıyorum. İzmit’te çok geniş katılımlı bir anma programı düzenledik. Halkımızın ilk günkü kadar heyecan ve coşkuyla bu darbe kalkışmasına tepkili olduğunu, vatanını her zaman canı pahasına korumaya hazır olduğu gördük. Bu programın önüne hiçbir siyasi çekişmenin geçmemesi gerekir. Anlık gelişen bir olay üzerinden bu kadar yoğun söylem ve saldırıyı doğru bulmadığımı özellikle belirtmek isterim.”
Son Güncelleme: 16.07.2019 16:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
3 Maymun @Cumhuriyet 2019-07-17 10:35:30

Kör müsün sağırmısın? ....Mart ayında YEREL SEÇİM, geçen yıl Haziranda parlemento ve C.Başkanlığı seçimi yapıldı....Pensilvanya mukimi FETÖ ŞEBEKESİ seçmene hangi partiye oy vermeye çağırdı, hangi partiyi ve adayı desteklemesini istedi?.....AKP ve MHP değil dimi?...HDPKK yöneticileri hangi partiye "Oraya bizim oylarımızla geldiğinizi unutmayın" dedi? Körmüsün, Sağırmısın?

Avatar
Çadır Tiyatrocuları 2019-07-17 10:26:30

Tiyatro,Tiyatro,Tiyatro diyenler 3 gün önce "Bir Tiyatroya" imza attılar !

Avatar
Marko Paşa 2019-07-17 10:03:24

Hem milleti yuhalayın üstüne bir de yine mağdur edebiyatı yapın. Yemezler !

Avatar
Arkadaş @Millet yuhalamak istiyor 2019-07-16 17:11:42

Bence sen akp li trolsün.Recep in de faydasını gördük 18 senede moratoryum ilan edecek ekonomiyi miras bıraktı,kurumların haysiyeti kalmadı,milletçe bölündük..

Avatar
Kazım 2019-07-16 16:59:54

Sen yıllardır tiyatro de insanlarla dalga geç o kadar canlar gitti kendileri yazdı oynadı de sonrada böyle bir günde birlikten bahset geç onu şov yapmayın yemez bu millet

Avatar
Cumhuriyet 2019-07-16 16:42:07

Tutunacağınız ve istismar edeceğiniz bir şey kaldı oda 15 Temmuz.Ben birden fetö nün siyasi ayağının ortaya çıkmasını 3 seneden beri bekliyorum mesela ama hala ortada yok..Mesela Mit müsteşarı neden Meclis araştırma komisyonundan kaçırıldı.Hulusi Akar neden mahkeme de ifade vermedi.Fetö siyasi ayağı araştırılsın soru önergesi Mhp ve Akp tarafından neden reddeldi.Zengin iş adamları neden serbest bırakıldı.Daha soru çok ama cevaplanmıyor neden istismar sona ereceği için.Herkesi aptal yerine koyamayın sayın akp liler herkes sizin seçmeniniz değil

Misafir Avatar
3 Maymun 2019-07-17 10:35:30 @Cumhuriyet

Kör müsün sağırmısın? ....Mart ayında YEREL SEÇİM, geçen yıl Haziranda parlemento ve C.Başkanlığı seçimi yapıldı....Pensilvanya mukimi FETÖ ŞEBEKESİ seçmene hangi partiye oy vermeye çağırdı, hangi partiyi ve adayı desteklemesini istedi?.....AKP ve MHP değil dimi?...HDPKK yöneticileri hangi partiye "Oraya bizim oylarımızla geldiğinizi unutmayın" dedi? Körmüsün, Sağırmısın?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Millet yuhalamak istiyor 2019-07-16 15:52:13

Millet “tiyatrocuları” yuhalamak istiyorsa kim ne diyebilir. Kemal’in memlekete ne faydası olmuş da bunlar sahip çıkıyor? Koltuk sevdası olmasın sizinkisi!! Dün o meydanda yuh demedim ama bugün sarıbayın açıklamasına yuh diyorum yuh!!!
Yıllardır Ak Partiye oy veriyorum ama artık chp’ye vericem diyen chp’li trollerden de değilim!
Dün de AK Partiliydim, bugün de AK Partiliyim vesselam.

Misafir Avatar
Arkadaş 2019-07-16 17:11:42 @Millet yuhalamak istiyor

Bence sen akp li trolsün.Recep in de faydasını gördük 18 senede moratoryum ilan edecek ekonomiyi miras bıraktı,kurumların haysiyeti kalmadı,milletçe bölündük..

Beğenmedim! (3)

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner964

banner328