banner980
10 Aralık 2019 Salı 21:32
Ellibeş: “Sen evinde ayakkabıyla mı geziyorsun”

AKP Başiskele Danışma meclisi Başiskele Antikkapı Kültür Merkezi’nde gerçekleştiriliyor. Toplantıya katılına İl Başkanı Mehmet Ellibeş, geçtiğimiz günlerde kent kamuoyunda gündem olan ve uzun süre tartışılan cami polemiğine sonunda dahil oldu. Kendi meclis üyesi Şener İnce’nin açıklamaları hakkında bir yorumda bulunmaya Ellibeş bugün sessizliği bozarak: “Yapması gereken özür dilemekti, orada geçmişte de olsa namaz kılınmış. Bizim meclis üyemiz kendi yayınladıkları o gönderden alıntı yapıyor ve çok da doğru bir tespit yapıyor. Burada belediye başkanının yapması gereken, “Özür dileriz. Biz bunu gözardı ettik” demesi gerekirdi. Sen evinde ayakkabıyla mı geziyorsun” ifadelerini kullandı.

Son Güncelleme: 11.12.2019 09:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Şebnem 2019-12-13 09:59:38

Seçim de aynı yerde değil mi? Oy kullanırken insanlar ayakkabılarını mı çıkardı? Orada yaşayanlar, köyün muhtarı ardiye, ayakkabıyla giriliyor diyorlar hala çamur atma derdindesiniz. Biz bıktık sizin camiye ayakkabıyla girdiler ve bilimum başka yalanlarınızdan, iftiralarınızdan, koca koca adamlar siz bıkmadınız yaa, sıkıldık çok sıkıldık, hizmet lazım, boş iftira değil.

Avatar
Vatandaş 2019-12-11 11:37:06

Bo... çıkardınız yahu
Bi siz muslumansiniz dime
5 vakit namaz kılıp ihale peşinde koşan tüyü bitmemiş yetim hakkını yiyinler
Herseyiniz 4 4luk dime bırakın bu işleri kimleri nasıl zengin ettiniz sizler daha iyi biliyorsunuz dilsiz şeytanlar

Avatar
Levent 2019-12-11 11:09:41

NE KADAR ŞEY MİLLETİZ... BÜTÜN AKEPELİLER ERMİŞ YA ONDAN BÖYLE...

Avatar
Nahoş Vaka 2019-12-11 10:47:05

Yanındaki ablasını da örnek almamış Fatoş, başını örtmeyi de hatırlamamış, hatırlatan olmamış!

Avatar
Kefere Bejamin @Bünyamin 2019-12-11 10:45:14

Ben hiç bir depo, ardiye görmedim içinde halı döşenmiş olsun, ardiye zemini
toprak,taş veya beton, tahta olur.Onlar cami halısı kırmızı zeminde ayaklarınla duruyorsun yeşil zeminde secde ediyorsun ben bu tip halılı camide yıllarca bulundum...Senin pisliğin paçalarından akıyor, pöööh.

Avatar
Hamza Demirpençe 2019-12-11 10:43:17

Doğruluğu şüpheli bir olaydan Hürriyet başkanı Linç etmeye çabalayan sizler Bir'de kafanızı kuma gömmeyip Tarikat kurslarında tecavüz edilen sübyanlar Çocuğuna pantolon alamadığı için intihar eden babalar Şort giydiği için katledilen kadınlar Devletin çalınan paraları için bir şeyler söyleseniz. Hepiniz Şeref kelimesinin mahallenin bakkalının ismi olduğunu sanıyorsunuz Bu konuda başka bir bilginiz yok.

Avatar
Mert Ataman 2019-12-11 09:48:36

Ya sizler ne utanmaz arlanmaz insanlarmışsınız. Gerçek ortaya çıkmasına rağmen hala bu iftiradan bu yalandan rant elde etmeye mi çalışıyorsunuz. Dini duyguları istismar ederek mağdur edebiyatı devri geçti. Çalınan, çırpılan, yandaşa dağıtılan, bankamatik memurları, liyakatı olmayan akrabaya kul hakkı yiyerek kadro açmalar daha hangisiniz sayayım. Velev ki haber doğru ayakkabıyla girdi. Kuranı Kerim'in hiç bir yerinde camiye ayakkabıyla girilmez diye yazmıyor ama bir çok ayette çalmayacaksın, iftira atmayacaksın, yalan söylemeyeceksin, işi layık olana vereceksin diye yazıyor. Bunların hangisine uydunuz. Müslümanlık size kaldıysa din bitmiş demektir.

Avatar
cosmos 2019-12-11 09:15:00

o anda caminin içine sokulmaması lazım bu vaziyette o an tepki göstereceksiniz şimdi değil

Avatar
Cumhuriyet 2019-12-10 23:07:10

Basiretsizlik,iftira,karalama,yalan hepsi Müslüman akape çetesinde mevcut.Hadiseyi çarpıtma,manipülasyon klasik akape sosyopatlığına güzel bir örnek.Lafa bak sen evde ayakkabı ile mi dolaşıyorsun ne alaka şimdi?Yolsuzluğun hesabını sormazsınız,fakirin kazancına göz dikersiniz,yandaş eş dost akraba kayırırsınız,onlarca insanın günahına girersiniz sonra ne o biz İslami hasassiyetlerimizi kimseye söz bırakmayacak şekilde savunuruz duyarlılığı.Kusura bakmayında tamamen kokuştunuz artık

Avatar
Haydar 2019-12-10 22:29:52

ulan siz yillarca islama hakaret müslümanlara hakaret simdi adamı kadıriyorsuz müslümanmi oldunuz

Avatar
Cenk demirci 2019-12-10 22:15:11

Bırakın palavrayi Allah'tan korkun biraz.isiniz gücünüz çamur atmak yalan söylemek.Nasil bir muslumanlik sizinki Her türlü pislik serbest oluyor size

Avatar
Ahmet 2019-12-10 22:05:05

55 gölcük belediyesini soydun sira kocaelide ver mehteri 55 Allah doyursun

Avatar
Bünyamin 2019-12-10 21:43:59

akp rezilliğini ne yaparsa yapsın kapatamıyor. Orası ardiye yerler ıslak. İlla pislik yapacam diye böyle ucuz numaraları ancak din sömürücüsü siz akp kefereleri yaparsınız

Misafir Avatar
Kefere Bejamin 2019-12-11 10:45:14 @Bünyamin

Ben hiç bir depo, ardiye görmedim içinde halı döşenmiş olsun, ardiye zemini
toprak,taş veya beton, tahta olur.Onlar cami halısı kırmızı zeminde ayaklarınla duruyorsun yeşil zeminde secde ediyorsun ben bu tip halılı camide yıllarca bulundum...Senin pisliğin paçalarından akıyor, pöööh.

Beğenmedim! (2)

banner354

banner846

banner820

banner599

banner482