banner920
banner887
31 Mart 2019 Pazar 23:17
Doğan: Henüz hiçbir şey bitmedi, maç 90 dakika!
banner919

CHP İzmit Belediye Başkan adayı Fatma Kaplan Hürriyet, büyük bir kısmı açılan sandıklarda rakibi Sibel Gönül’e yaklaşık yüzde 4 oy fark attı. Sandıklar açılmaya devam ederken Sibel Gönül, ortadan kayboldu. İzmit Belediye Başkanı Nevzat Doğan, gazetemize yaptığı açıklamada, “Son durumla ilgili bir şey söylemek istemiyorum. Maç 90 dakika. Henüz hiçbir şey belli değil. Milletin iradesi neyi gösteriyorsa ona uyacağız” ifadelerini kullandı. Doğan, bilindiği gibi Kadınlar Günü’nde Fatma Kaplan Hürriyet’i Belsa Plaza’ya girmesini engellemeye çalışmıştı.

Son Güncelleme: 31.03.2019 23:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mbzyılmaz 2019-04-01 02:03:36

nevzat ,ali korkmaz ve sibel hanımın evanesi bu sonuçlardan sorumludur.ben söyledim zamanında.

Avatar
nedim 2019-04-01 01:17:13

pembe pantolonunu giy erenkaya abine git tebrik et

Avatar
ÇAKAR 2019-04-01 00:37:29

Nevzat efendi hikmet erenkayanin.....belediye nin harita bölümüne memur yaptı hikmet abisini çok sever petrolde devamlı buluşur dedikodu yaparlar kankiler

Avatar
ersin 2019-04-01 00:35:07

nevzat sen bi sus arsız herif

Avatar
İzmitli 2019-04-01 00:24:15

Yegenlerine yazık ya nevzattttt....

Avatar
Osman 2019-04-01 00:15:40

sen daha buralarda mısın antennnnn

Avatar
Simitçi 2019-04-01 00:12:56

Komiksin Nevzat

Avatar
Kudret 2019-04-01 00:06:08

Mutlumusun Nevzat bu sonuç senin eserin

Avatar
Metin 2019-04-01 00:00:13

Senin o egon yüzünden kaybetti izmit .çekip gidersin şimdi yurt dışına orda yaşarsın , nasıl geziceksin acaba izmitte , şimdi korumalarında yok...!

Avatar
ersin 2019-04-01 00:00:03

sen bi sus arsız herif

Avatar
Nakliyeci 2019-03-31 23:46:28

Yegenlerin ne yapacak nevzat.. off offf

Avatar
sami zengin 2019-03-31 23:39:22

NEVZAT NEVZAT ÖVÜN ÜVÜN BU İZMİT SENİN ESERİN..YAZIKLAR OLSUN SANA.

Avatar
Belsa ya giremeyeceksin 2019-03-31 23:36:59

O belaya artık sen giremeyeceksin eyy nevzat

Avatar