banner929
20 Nisan 2019 Cumartesi 15:39
CHP’ye  İzmit’te ilk gol!
banner919

31 Mart yerel seçimlerinde belediye başkanlık seçimini kazanan ancak mecliste çoğunluğu kaybeden CHP bugün gerçekleştirilen meclis toplantısında ilk golü yedi. Mecliste çoğunlukta olan AKP’liler MHP’li 3 meclis üyesinin de ortaklığında katip üyelikleri için birleşti. CHP’liler meclis katip üyelikleri için Devrim Bal ve Mehmet Baştürk’ü önerdi. CHP’nin önergesine Çetin Sarıca ve Necat Çakır imza attı. AKP’liler ise MHP ile birlikte Aysel Demirtaş ve Ersin Alpaslan’ı katip üyeliklere önerdi. AKP’lilerin önergesinde Mustafa Soydabaş ve Fikret Hacıoğlu’nun yanı sıra MHP’li Ayhan Arpacı’nın da imzası vardı.

Önergeler sonrasında meclis üyeleri kendi arasında seçim yaptı. Yapılan gizli seçim sonrasında AKP-MHP ortaklığının önerdiği Aysel Demirtaş ve Ersin Alpaslan katip üye seçildi.

Seçime giren üyelerin aldıkları oylar şöyle;
Devrim Bal                 17
Mehmet Baştürk        17
Aysel Demiratş          21
Ersin Alpaslan           21

FOTOĞRAFLAR: DUYGU GÜZEL

Son Güncelleme: 20.04.2019 18:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ersin Soykan 2019-04-23 13:01:42

Bu durum gayet normal.Defalarca üstğne basa basa ikaz ettiğimiz meclis çoğunluğu kendiliğinden oluşmuyor sizin koyduğunuz adayların arkasında kaç kişi var,bununla iigili i bir sonuç..Allah kolaylık versin.İnşAllah ders alınır.

Avatar
Sıradan vatandaş 2019-04-21 15:28:14

Hayırdır maç mı sunuyorsunuz? Magazin muhabirliğine mi soyundunuz? Haber istiyoruz

Avatar
Riyaset Makamı @Sevinen Akpliler 2019-04-21 11:48:44

Akpliler sevinmeyin değil,,,"Chpliler sevinmeyin Akpliler üzülmeyin " olacak, düzeltirim canikom.

Avatar
İZMİT,li SEÇMEN 2019-04-21 11:37:09

kalite ve karşılık bulmada.
Belediye başkanlığı Fatma Kaplan HÜRRİYET Seçmende kabul gördü
Meclis üyeliğinde AKP listesi CHP listesine göre seçmende kabul gördü
durum bu.

Avatar
TUNCAY 2019-04-21 09:13:06

YA SANKI MESCLIS DEDIGIN VATANDASA HIZMET ICIN TOPLANIYORMUSTA...
GECIN KARDESIM BU ISLERI...GECIN.KOMSE SALAK DEGIL...

Avatar
İzmit izmit 2019-04-20 23:55:49

Doğan ın ilk dönemini hatırlattı... o zamanlarda chp çoğunluktaydı, hizmete nasıl engel olmuşlardı, bi hatırlasınlar

Avatar
ERDOĞAN 2019-04-20 20:49:28

Sibel hanımı tebrik etmek lazım,baronlara kafa tutup Meclisi kendisi yaptı,Kendisine yazık oldu ama Meclisi CHP’ye kök söktürecek gibi.
Eee siz belediyeyi aldık zannedin,Tokmağı alan davulu çalacak

Avatar
Sevinen Akpliler 2019-04-20 19:18:34

Sevimeyin. Fatma Kaplana engel koyanlara Fatma Kaplanda engel koyun. Unutmayın son onay Fatma Başkanda. Şöyle düşünün. TBMM'de önergeler, kanun yasaları görüşülüp, meclisten geçiyor Fakat Erdoğanda tıkanıyor. Neden? İmza Mühür vermiyor.. Fatma Başkan'da o pozisyonda. O yüzden AKPliler fazla sevimeyin. Aslında CHPlilerle AKPliler şuan eşit..

Misafir Avatar
Riyaset Makamı 2019-04-21 11:48:44 @Sevinen Akpliler

Akpliler sevinmeyin değil,,,"Chpliler sevinmeyin Akpliler üzülmeyin " olacak, düzeltirim canikom.

Beğenmedim! (1)
Avatar
ADSIZ 2019-04-20 18:42:54

UĞURCUM OYNAT İKİNCİ GOLDE SANA

Avatar
Cumhuriyet 2019-04-20 18:27:54

Ne ahmakça bir haber bu anlayamadım gitti.Birileri birilerine intikam duygusu ile yaklaşıp rövanşist bir tutum sergiliyorsa,siz başkanlığı aldınız biz de sizi Meclis çoğunluğu ile zora sokarız kafası ile hareket ederse kim zararlı çıkar bu durumdan 31 Mart da hep birlikte gördük yine görürüz!!!!Bu haberi yapan arkadaş Belediye Başkanlığı yetkisini de iyi incelesin kanunlar ile bellidir,bu kadar ucuz haber yapmaya da gerek yoktur..

Avatar
Hamza Batık 2019-04-20 16:58:10

Belediyenin vazifesi halka hizmettir CHP'li başkanın hizmet amaçlı kararlarını önlemek veya geciktirmek Milleti cezalandırmak dolayısiyle ihanet etmek demektir umarım AKP'li meclis ve encümen üyeleri bu tavrı benimsemez aksi takdirde gelecek seçimde daha ağır bir tokat yerler Meşhur çin atasözü İnatla yellenen donuna eder der dikkate almakta fayda var.

Avatar
haber 2019-04-20 16:54:43

Yahu bu gayet sıradan bir haber. CHP'liler neden bu kadar kudurmuş da yorumlara asılmış anlam vermedim.
Meclis başkan vekillikleri gitmiş, katip üyelikler gitmiş, encümen gitmiş.
Bu da mı gol değil? :)

Avatar
Okuyucu 2019-04-20 16:52:13

Her CHP haberinde olduğu gibi gene klasik Uğur Enç başlıkları ve haberleri. Alıştık he deyip geçin.

Avatar
okuyucu 2019-04-20 16:49:30

Yahu bu kadar partizan yorumlar yapmanız neden? Adam gazeteci. elbette olanı yazacak. CHP mecliste golü yemedi mi? CHP meclisteki bütün oylamaları kaybetmedi mi? Siz de mi yalaka basın, siz de mi havuz medyası istiyorsunuz?
Yaptığınız yorumların akıl alır yanı yok.
sosyal medya sitelerinde izlediğiniz ve hakaretler ettiğiniz o sıradan AKP seçmeninden zerrece farkınız yok. yazık. çok yazık.

Avatar
TURANCI 2019-04-20 16:46:24

ERSİN ALPASLAN ARTIK ÇİFT TARAFLI GÖTÜRÜR....

Avatar
Nursel 2019-04-20 16:36:21

Sizlerin sosyal demokratlığınızdan şüphe ettim.?

Avatar
Lale Bakçı 2019-04-20 16:19:00

Sen nasıl bir insansın nasıl bir başlık nasıl bir yazı bu?

Avatar
Musa Çağıran 2019-04-20 15:56:48

Aslan parçası senin sözde sosyal demokrat gazetede yayımlanan yazılarından şu sonucu çıkardım. Küçüklüğünde Chp'li bir amca ile pek de zarif olmayan bir anıya sahip olabilir misin acaba?

Avatar
ömer güler 2019-04-20 15:55:13

niçin gol olsun ki çogunluk o iki partide zaten böyle olacagı başdan belli

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328