banner1046
banner1117
24 Ekim 2020 Cumartesi 11:06
CHP’li yöneticiden AKP’ye: “Kahpelik yapmayın!”

Körfez Belediyesi CHP Meclis Üyesi Erkan Uygun sosyal medya hesabı aracılığıyla yaptığı paylaşımda Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt’e yüklenerek “Çok kıymetli belediye başkanımız sayın Şener söğüt belediye çalışanlarını AKP üye olmaya zorladığınız dogrumu ?. Sözleşmeli çalışan personeli üye olmazsanız tekrar dan sözleşme yapmayız tehditini yaptınız mı ? Bir haftada belediye personelinden kaç kişi Akp Üyesi yaptınız acıklarmısınız?” yazdı.

“KAHPELİK YAPMAYIN”

Uygun’un paylaşımına yorum atan CHP Körfez İlçe Yöneticisi Gülseren Solmaz’ın AKP’ye ağır hakarette bulunarak “Bu nasıl bir baskı bu nasıl bi zulüm YILMADIK YILMAYACAĞIZ Allah sizi kahredecek eceliniz geliyor cami duvarina gidiyorsunuz. Kahpelik yapmayın oyunu kuralına göre oynayın” yazması dikkatlerden kaçmadı.

YİNE KAHPELİK TARTIŞMASI

İzmit Belediyesi AKP Meclis Üyesi Erkan Aksoy’un İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet’in de yer aldığı ve İYİ Parti’ye geçen CHP’li siyasetçilerin olduğu fotoğrafı paylaşarak “Satılık kahpeler” yazması nedeniyle yer yerinden oynamıştı. AKP’lilere kahpelik yapmamasını söyleyen CHP’li İlçe yöneticisinin de AKP’lilerden aynı tepkiyi görüp görmeyeceği merak konusu oldu.

Son Güncelleme: 24.10.2020 19:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ÜMİT 2020-10-28 12:45:30

Hemen seçim YAPALIM.
Her seferinde vatandaşa soruyorlar ya.

£
$
Uçtu beyler neyin kafasını yaşıyorsunuz.
Kasım- da ZAM YAGMURUNA HAZIR OLUN
DENIZ BITTI

Avatar
sinan @Arkadaş 2020-10-26 11:17:41

tipik chp li faşist zihniyet, sizin gibi düşünmeyen herkese hakaret. kapasite yok çünkü iki kelam edecek.

Avatar
Cem Yıldırım @Izmitli 2020-10-25 07:58:15

Dünyadan Naciye .uyanabilirsin sabah oldu.

Avatar
Eski ak partili 2020-10-25 00:04:06

CHP liler gebertseydiniz yahu sevinirdik

Avatar
Cumhuriyet 2020-10-24 17:25:25

Onlarda biliyor kendilerinin ne olduğunu bizde biliyoruz onların ne olduğunu bence bu tür bir söze gerek yok malumun ilamı olmuş

Avatar
Arkadaş @NACİ 2020-10-24 17:23:26

Senin gibilerin zoruna gitti sanırım edilen söz hakketiğinizi söylemiş.Sizde ne insanlık nede haysiyet var

Misafir Avatar
sinan 2020-10-26 11:17:41 @Arkadaş

tipik chp li faşist zihniyet, sizin gibi düşünmeyen herkese hakaret. kapasite yok çünkü iki kelam edecek.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Nazım 2020-10-24 17:08:26

çok kibar konuşmuş aslında söylenecek daha neler var bunlara

Avatar
NACİ @Izmitli 2020-10-24 14:15:46

Yav he he.

Misafir Avatar
Arkadaş 2020-10-24 17:23:26 @NACİ

Senin gibilerin zoruna gitti sanırım edilen söz hakketiğinizi söylemiş.Sizde ne insanlık nede haysiyet var

Beğenmedim! (1)
Avatar
Körfezli Deniz 2020-10-24 11:25:07

Bir bayan yöneticinin bu kelimeleri kullanmasi ne kadar ayıp. Siyaseti oyun oynamak saniyor herhalde.

Avatar
Izmitli 2020-10-24 11:18:11

56 yaşindayım türkiye bir süru siyası lider gordu bu kadar baskici kutuplastirici bir lider türkiye tarihinde cidden gorulmemiştir millet artık bikti usandı sandıga sahip çıksın herkes yoksa yine oylar havaya üçacak ben kazandım diyecek bunlardan herşey beklenir türkiye ekonomisi çokmuş bitmiş bir hurda araç bile 100 bin tl fakırlestik aç kalacaz aç

Misafir Avatar
Cem Yıldırım 2020-10-25 07:58:15 @Izmitli

Dünyadan Naciye .uyanabilirsin sabah oldu.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
NACİ 2020-10-24 14:15:46 @Izmitli

Yav he he.

Beğenmedim! (5)

banner1048

banner354

banner599

banner820