banner1046
banner1117
08 Temmuz 2020 Çarşamba 14:21
CHP’li kadına baş örtüsü tacizi!

CHP Kocaeli Üniversite Komisyonu Üyesi İpek Yasemin Şahin sosyal medya hesabı aracılığıyla skandal bir paylaşımda bulundu. CHP’de olduğu için Şahin’i eleştiren bir şahıs “CHP Meclis Üyesi’ne senin başörtünü sorun etmediler mi? Benim bildiğim kadarıyla karşı olanlar CHP’li” gibi mesajlar attı.

“ÖRTÜMÜ DE DÜŞÜNCELERİMİ DE ÖZGÜR BIRAKIN”

Başörtüsü tacizine uğrayan ve mesajları ifşa eden Şahin sosyal medya hesabı aracılığıyla şu sözleri kaydetti: “Bir kişi daha örtülüsün CHPde ne işin var yazarsa sukunetimi bozacağım. ÖRTÜMÜ DE DÜŞÜNCELERİMİ DE ÖZGÜR BIRAKIN. Nereden buluyorsunuz bu cesareti!!!! Böyle insanları ifşa etmekten gocunmayacağım.”

Son Güncelleme: 08.07.2020 16:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
alim @Yerli Halk 2020-07-09 10:23:46

düne kadar milletin başında ki örtüsüyle uğraştıkları için olabilir mi acaba. Baktınız olmuyor ne hikmetse savunucusu oldunuz birden başörtüsünün

Avatar
Yerli Halk 2020-07-09 09:16:31

Cahillik böyle birşey oluyor işte kafayı chp ile yemişler kıyamet kopsa chp den bilirler

Misafir Avatar
alim 2020-07-09 10:23:46 @Yerli Halk

düne kadar milletin başında ki örtüsüyle uğraştıkları için olabilir mi acaba. Baktınız olmuyor ne hikmetse savunucusu oldunuz birden başörtüsünün

Beğenmedim! (0)
Avatar
ARENA 2020-07-08 16:57:33

ONLAR SENİN BEYNİNİ YIKAMIŞLAR YAZMIŞ BİR DE HAY ALLAHIM YA

Avatar
Nimet 2020-07-08 16:51:38

Aynı şekilde ben de başı örtülü bir bayan olarakseçim zamanı seçmenleri gezerken ,sen örtülü başı örtülü nasıl gezersin diye duymadığım hakaret kalmadı,oysa dinimizde en büyük affedilmeyen günahların yalan,iftira,yetim hakkı,kul hakkı,kibir gibi insani suçlar,Yaradan bu suçlarla huzuruma gelmeyin demiş.İbadet,inanç kul ile Allah aradındadır,İslam Dini’mizde yargılayabilecek olan yalnızca Yaradan’dır.

Avatar
Vatandaş 2020-07-08 15:10:47

Sabaha kadar anlatsanız boş. Beyni yok fikri var.

banner1048

banner354

banner599

banner820