banner1046
28 Temmuz 2020 Salı 09:01
CHP’li gençten İYİ Parti’ye salvolar! MHP’nin fotokopisi oldular!

Cezaevinde bulunan HDP eski Genel Başkanı Selahattin Demirtaş bir gazeteye verdiği röportajında “Bize parmak sallayıp söylem dayatan bazı muhalefet sözcülerinin hadlerini ve hudutlarını bilmelerinde fayda var" demişti. Demirtaş’ın bu sözlerine yanıt veren İYİ Parti Sözcüsü Yavuz Ağıralioğlu, "Vatanımıza, milletimize, kardeşliğimize parmak sallayacak herkesin parmağını kırarız." dedi. Konuyla ilgili sosyal medya hesabı aracılığıyla paylaşımda bulunan CHP Darıca İlçe Gençlik Kolları Yöneticisi Ali Taşdelen İYİ Parti’ye karşı şu ifadeleri kullandı: “İyi Parti sözcüsü Selahaddin Demirtaş'a, ‘Parmağını kırarız’ demiş.

“MHP’NİN FOTOKOPİSİ OLMAKTAN ÖTEYE GİDEMEMİŞ”

Millet ittifakının açık ve net ortağı olmasına rağmen, Demirtaş' ın tek bir twiti kadar bile fayda sağlayamamış, sandıklara müşahit bile gönderememiş İyi Parti'liler bu egoyu nerden topluyorlar acaba. Chp sayesinde meclis yüzü görmüş, Hdp sayesinde belediye meclislerinde koltuk kapabilmiş ve Mhp' nin fotokopisi olmaktan öteye gidememiş bu partinin yetkilileri dönüp Hdp'nin ve Demirtaş'ın siyasi mücadelesinden feyz alsınlar.

“İKTİDAR ALTERNATİFİ OLAMAZLAR”

İlk yapılacak seçimde bu söylemleri yaparak Kürtler'den oy alacağınızı sanıyorsanız o günü beklemeden bugünden avucunuzu yalayabilirsiniz. Cesur ve açık ittifaklar yapamayan, Hdp' yle ve Kürt siyasetiyle İLKELER ÇERÇEVESİNDE yanyana gelemeyenler iktidar alternatifi olamazlar. İktidara gelseler bile çözüm üretecek bir irade ortaya koyamazlar...”

Son Güncelleme: 28.07.2020 10:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sinan @Bünyamin 2020-07-29 10:33:06

bak "ottrol" atlamış hemen, yalnız yazarken salyalarını silde kelimelerin anlaşılsın. merak etme daha az saldırsanda kesmezler senin mamanı. iyi çalışıyorsun sen. Ayrıca buraya ismi yazmanın korkaklıkla cesurlukla ne ilgisi var. yazmışsın bünyamin diye eee ne oldu. vayy adam bünyamin yazdı bak bak kim yazabilir bunu mu diyecekler. Azıcık zeka azıcık mantık.

Avatar
Red Kid 2020-07-28 12:43:11

Biz CHP ile ittifak yaptık burada bir sıkıntı yok fakat Sen ve Senin gibi CHP içindeki yöneticiler ittifakı bozup HDP ile yollarına devam etmek istiyorlarsa biz tek başımıza yürümeye razıyız Belediyelerde sizin olsun Makamlarda sizin olsun Aslan parçası.. Karar sizin bize her yol TÜRKİYE

Avatar
vatandaş 2020-07-28 12:40:28

bu chp li falan değil muhtemelen akp lidir .. sana ne o halde iyi partiden tosuncuk... daha vitaminsin... her cebine 200 lira harçlık koyanın goygoyuna gelme...

Avatar
Bünyamin @Tek Adam Keemal 2020-07-28 11:58:49

adını yazmaya korkan vayan haini bölücü terörist aktrol herkese bok atmayı kes Milletin açlığı işsizliğini şuraya bir yaz. ,insanlar sizin ne kadar Milleti soyan hırsız olduğunuzu Millet düşmanı olduğunuzu Millet görsün he..

Misafir Avatar
sinan 2020-07-29 10:33:06 @Bünyamin

bak "ottrol" atlamış hemen, yalnız yazarken salyalarını silde kelimelerin anlaşılsın. merak etme daha az saldırsanda kesmezler senin mamanı. iyi çalışıyorsun sen. Ayrıca buraya ismi yazmanın korkaklıkla cesurlukla ne ilgisi var. yazmışsın bünyamin diye eee ne oldu. vayy adam bünyamin yazdı bak bak kim yazabilir bunu mu diyecekler. Azıcık zeka azıcık mantık.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bünyamin @mücahid 2020-07-28 11:56:35

Milleti 18 senedir soymanın hesap verme zamanı geliyor

Avatar
Tek Adam Keemal 2020-07-28 10:14:53

Cehape'nin fotokopisi olamadıkları için tu kaka mı oldular tosuncuk? Bizdense İYİ değilse cacık! Hah hah haaaa..

Misafir Avatar
Bünyamin 2020-07-28 11:58:49 @Tek Adam Keemal

adını yazmaya korkan vayan haini bölücü terörist aktrol herkese bok atmayı kes Milletin açlığı işsizliğini şuraya bir yaz. ,insanlar sizin ne kadar Milleti soyan hırsız olduğunuzu Millet düşmanı olduğunuzu Millet görsün he..

Beğenmedim! (0)
Avatar
mücahid 2020-07-28 09:52:33

bu yazıları bir chp yöneticisi alenen mi yazmış.
Ayrıca bir altında ki yazıda kininizde boğulun diye hangi zümreyi hitaben konuşmuş acaba.

Misafir Avatar
Bünyamin 2020-07-28 11:56:35 @mücahid

Milleti 18 senedir soymanın hesap verme zamanı geliyor

Beğenmedim! (3)

banner1048

banner354

banner1152

banner599

banner820