banner830
27 Mart 2019 Çarşamba 10:21
CHP, sahte gazetelere karşı harekete geçti!
banner728
31 Mart yerel seçimlerine 4 gün kala Kocaeli bugün ilginç bir sabaha uyandı. Sabah işe gitmek için evlerinden çıkan vatandaşlar kentin dört bir yanına dağıtılan “Hatırla” isimli sahte gazetelerle karşılaştı. Kim ya da kimler tarafından bastırıldığı bilinmeyen, üzerinde künye bulunmayan sahte gazetelerde 2004 öncesinde kentte görev yapan CHP’li belediyelerin yaşattığı olumsuzluklar anlatıldı. 2014 yılında da yine yerel seçim öncesinde benzer sahte bir gazete basılmış ve Kocaeli geneline dağıtılmıştı. 2014’te tek hedef CHP idi. Bu defa CHP ile birlikte kent genelinde dengelerin değişebileceği ilçelerde AKP’nin karşısında yer alan muhalefet partileri de hedefteydi. CHP Parti Meclisi Üyesi ve Kocaeli Milletvekili Haydar Akar, gazetemize yaptığı açıklamada gazetelerin toplatılması için emniyete ve savcılığa başvurduklarını söyledi.

SEÇİM BUGÜNDEN BİTTİ ASLINDA

Akar, “Biz bu gazeteyi kimlerin bastırdığını çok iyi biliyoruz. Bizi bu paçavralarla yıpratamayacaklar. Kocaeli’de Millet İttifakı içerisinde PKK ile iltisaklı tek bir aday yoktur. Bu iftiraların hesabını elbet bir gün verecekler. Seçim bugünden bitti aslında. Kocaeli’nin merkez ilçesi İzmit’te, Derince’de, Gölcük’te, Darıca’da, Karamürsel’de ipi göğüsledik. Diğer ilçelerde az bir fark kaldı. Sandıkta kaybedeceklerini anlayanlar bugün bu yola başvuruyorlar. Bu durumla biz ilk defa karşılaşmıyoruz. 2014 yılında da benzer bir tablo vardı karşımızda. İktidarın her zamanki ayak oyunları” şeklinde konuştu. Akar söz konusu sahte gazetede pek çok iftiranın yer aldığını bu sebeple suç duyurusunda bulunacaklarını söyledi.





Son Güncelleme: 27.03.2019 11:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ciddi 2019-03-28 07:07:27

Toplumla hafıza 21 gün, ama insan tecrübe ederek öğrendiklerini asla unutmaz. Türkiye Ak Parti sayesinde kabuğunu yırttı, ağa babalarınız çıkdırması da hönkürmesi de delirmesi de hep bu sebepten. Şimdi gidin babasının memleketini bile açıklamaktan imtina eden adayınıza oyunuzu verin, ama aslını inkar edenden hiç bir şey olmaz bunuda unutmayın.

Avatar
hatırla 2019-03-27 16:17:07

korku neler yaptırıyor size. son düzlüktesiniz ama hala çamura batıyorsunuz. Dışardan nasıl gözüktüğünüze bir bakın. bu iftiralar yanınıza kalmaz. Hatırlayacaksan Sibel Gönülün İSRAİL DOSTLUK GRUBUNA üye olmasını hatırla!

Avatar
hatırla! 2019-03-27 16:14:56

AKTROLLER centilmence ve adilce seçimi hiçbir zaman öğrenemedi. kendinin övüleceği yaptığı icraatı olmayan adaylarını önplana çıkaramayınca senelerdir mecliste kocaeliyi savunan fatma kaplanı karalamaya gidiyorlar. başka çareleri yok çünkü baştan atamayla tepeye geliceksin senelerde meclisdeki maaşla gezip yer yurt alcaksın sonra burda çalışan insanı karaliycaksın ne utanmazlıktır bu. insanlar bıktı sizin nefret söylemlerinizden ayrıştırmalarınızdan huzursuzluklarınızdan çıkardığınız kaoslardan. hatırla!! çözüm sürecinde kaldırdığnız TC yi hatırla. Hatırla! andımızı kaldırmanızı Hatırla! ekonomiyi baltalamanızı çiftçiyi esnafı bankaları işyerlerini bitirmenizi hatırla!!

Avatar
Arkadaş @BENDE OKUYUCU 2019-03-27 13:47:48

Eminim açlıktan nefesin kokuyordur elinde yada ülkenin elinde ne kaldı da ne vereceksin siz hakikaten klinik,kronik vakasınız.

Avatar
Çoşkun @BENDE OKUYUCU 2019-03-27 11:42:19

hayatın yalan dolan traşşşş aktrooool

Avatar
BENDE OKUYUCU 2019-03-27 11:08:14

BİZ ÇOK BEDEL ÖDEDİK ZATEN HİÇ DEĞİLSE ÇOCUKLARIMIZ ÖDEMESİN DÜNYA REİS İN KARŞISINDA BİRLEŞMİŞ GENÇLER KİMİN NEOLDUĞUNU ANLASIN ALLAH CUMHURBAŞKANIMIZIN YANINDA OLUSUN BİZ BEDEL ÖDERİZ .GEREKİRSE ELİMİZDEKİLERİDE VERİRİZ.

Misafir Avatar
Arkadaş 2019-03-27 13:47:48 @BENDE OKUYUCU

Eminim açlıktan nefesin kokuyordur elinde yada ülkenin elinde ne kaldı da ne vereceksin siz hakikaten klinik,kronik vakasınız.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Çoşkun 2019-03-27 11:42:19 @BENDE OKUYUCU

hayatın yalan dolan traşşşş aktrooool

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okuyucu 2019-03-27 10:37:22

Herşeyi geçin şu hareket milli gelire zarar, devlet bütçesine zarar, israf. O kağıt israfının, milletin cebinden çıkan paralarla yapılan bu işin bedelini kim ödivek. Yazıklar olsun. Yazıklar olsun. Yazıklar olsun.

banner354

banner820

banner482

banner599

banner846

banner328