banner881
banner887
banner883
27 Ekim 2018 Cumartesi 16:45
CHP o yürüyüşe  katılmayacak!
banner728

Bu yıl cumhuriyet bayramı etkinliklerine ağırlık veren Kocaeli Büyükşehir Belediyesi fener alayını da ele aldı. Daha önce hiçbir cumhuriyet bayramında fener alayına katılmayan Belediye başkanı İbrahim Karaosmanoğlu’nun talimatıyla fener alayı organize edildi.

Eski Perşembe Pazarı Alanı’nda Kocaeli Cumhuriyet ve Gençlik Festivali düzenleyen belediye 29 Ekim Pazartesi akşamı 18.30’da merkez bankası önünden başlayacak olan cumhuriyet korteji ve fener alayına Kocaelilileri davet etti.

Yıllardır cumhuriyet bayramlarında aydınlanmanın temsili olarak fener alayı düzenleyen ADD ile birlikte program yapan CHP’liler, Büyükşehir Belediyesi’nin etkinliğine katılmama kararı aldı.

Cumhuriyetimizin 95. kuruluş yıldönümünü kutlayacağımız 29 Ekim Pazartesi günü saat 10.00'da CHP İl Örgütü, İzmit Kültür Tepesi'ndeki Atatürk Anıtı'na çelenk takdim töreni gerçekleştirilecek. Aynı gün saat 18.30'da ise çeşitli sivil toplum örgütleri ve CHP ortaklığında düzenlenen 'Ata'ya Saygı ve Cumhuriyet'e Bağlılık Yürüyüşü' Yahya Kaptan Süleyman Demirel Kültür Merkezi önünden başlatılacak.

CHP Büyükşehir’in yürüyüşüne katılmayacak bunun yerine her yıl olduğu gibi Atatürkçü Düşünce Derneği'nin (ADD)  Yahya Kaptan Mahallesi’nde tertip ettiği yürüyüşe katılacak.

Son Güncelleme: 27.10.2018 22:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Coşkun Badembıyık @Ks41 2018-10-28 09:01:09

24 haziranda hdpye bakan milletvekili gönderip hdpden oy isteyen tayyip erdoğan değil annendi değilmi

Avatar
chp neferi @Ks41 2018-10-28 03:06:48

SİZDEN VE SENDE ALASI PKK/FÖTÖCÜ YOKTUR TÜRKİYE CUMHURİYETİ TOPRAKLARINDA KİMİN PKK İLE KİMİN FETÖ İLE KOL KOLA YÜRÜDÜĞÜNÜ TÜRK MİLLETİ BİLİYORUM ..

Avatar
Cumhuriyet 2018-10-28 03:04:25

Ne kadar tezat değilmi Cumhuriyet'in içini boşaltanlar,sırtından hançer saplayanlar Cumhuriyet için yürüyor,küfür ettikleri fetöyü takiye'de geçtiler,şeytanın hizmetkarları...

Avatar
Cumhuriyet Ks 41'e 2018-10-28 02:55:25

Ks 41 bu bütün milletin bayramı dön dolaş çukura bulandığın zihniyete,sahibinin sesine getirme bu Bayramı,ha sahibinin sesine getirceksen seni burada rezil ederim!!!Terbiyesizlik yapma yakın geçmişi suratına çarpmıyım....

Avatar
Misafir 2018-10-28 01:38:52

Yıllardır hiçbir milli bayramı kutlamayan Karaosmanoğlu yaklaşan yerel seçimler öncesi Milliyetçi takılmaya mı başlamış. Çok tilki kurnazı gerçekten bu siyasetçiler.

Avatar
Ks41 2018-10-27 23:25:29

Cumhuriyeti bile bölüyorsunuz eyy CHP ama dogru gezi olaylarında gazi Mustafa kemalin bayrağını apo itininkiyle yan yana taşıyanlardan ne beklenirdiki siz gidin cumhuriyeti hdpkk lılarla kutlayın her sunuda söyleyeyim onlar sizi kullanır ama cumhuriyeti kutlamazlar

Misafir Avatar
Coşkun Badembıyık 2018-10-28 09:01:09 @Ks41

24 haziranda hdpye bakan milletvekili gönderip hdpden oy isteyen tayyip erdoğan değil annendi değilmi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp neferi 2018-10-28 03:06:48 @Ks41

SİZDEN VE SENDE ALASI PKK/FÖTÖCÜ YOKTUR TÜRKİYE CUMHURİYETİ TOPRAKLARINDA KİMİN PKK İLE KİMİN FETÖ İLE KOL KOLA YÜRÜDÜĞÜNÜ TÜRK MİLLETİ BİLİYORUM ..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ersoy 2018-10-27 17:42:33

Normal o kadar cemaatçiye göz yumacaksın sonra ben fener alayı yapacam diyeceksin,bu millet buna TAKİYYECİLİK der,CHP ilk cevabı veren olmuş,haklıdır da bana göre!

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328