banner830
18 Mart 2019 Pazartesi 09:12
CHP'nin meclis listesindeki isim AKP'ye geçiyor!
banner728
31 Mart’ta yapılacak yerel seçimlere sayılı günler kala Kocaeli’de flaş bir gelişme yaşandı. CHP İzmit Belediye Başkan Adayı Fatma Kaplan Hürriyet’in 30. Sıra Belediye Meclis Üyesi Adayı olan Tufan Subaşı partisinden istifa ederek AKP’ye geçeceğini duyurdu. Subaşı’nın konuyla ilgili yaptığı açıklama ise şu şekilde:

“Mustafa Kemal Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi mezunuyum. Evliyim ve iki çocuk babasıyım. Özel sektör ve bankacılık sektöründe bir süre görev yaptım. 7 senedir gayrimenkul ve yatırım uzmanı olarak kendi işimde çalışmaktayım.

Aslen Bitlis Ahlat’lı olmakla beraber doğma büyüme İzmitliyim. Uzun yıllardır CHP’de siyaset yapıyorum. Daha önce CHP Bitlis milletvekili adayıydım. 2019 yerel seçimlerinde de CHP İzmit Belediyesi Meclis Üyesi adayı gösterildim. İzmit’te Cengiz Çakar’ın belediye başkan aday adaylığı süresince birlikte sahada iki üç ay çalıştık.

CHP Kocaeli teşkilatlarında kendimce hak ettiğim değeri göremedim ve dışlandığımı hissettim. Nihayetinde CHP Kocaeli teşkilatları içerisinde siyaset yapıyor olmaktan rahatsızlık duydum, meclis üyesi adayı olarak yapmış olduğum çalışmalarda sosyal demokrasinin, halkın ve tüm insani yaklaşımların kalesi ve savunucusu olarak gördüğüm CHP’nin Kocaeli teşkilatlarında bu anlayıştan uzaklaşmış olduğunu gördüm. CHP Kocaeli teşkilatlarının sergilediği benim olsun küçük olsun anlayışı içime sinmedi ve CHP’nin Kocaeli teşkilatları içerisinde yer almak benim açımdan artık sürdürülebilir bir şey değildi.

Buna karşılık Ak Parti Kocaeli teşkilatları CHP’den daha halka yakın ve insani yaklaşımlar sergiliyordu. Akabinde Sibel Gönül başkanımla tanışma imkanım oldu. Gönül başkanım adına yakışır şekilde bana gönlünü açtı ve Ak Parti teşkilatları beni bağrına bastı. Bugünden itibaren gönül rahatlığıyla siyaset hayatıma Ak Parti’de devam etme kararı aldım.

Bundan böyle Sibel başkanımızla beraber gönül köprüleri kurmak adına insan odaklı bir anlayışla 31 Mart yerel seçimleri için canla başla çalışacağımı buradan ilan etmek istiyorum. Vermiş olduğum bu kararın vatana millete ve İzmit’e hayırlı olmasını diliyor hepinize saygılar sunuyorum.”

Son Güncelleme: 18.03.2019 11:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
selami açıkgöz 2019-03-21 19:24:59

bana haber verseydin bir koltuk hediye ederdim sıkıntı yoktu bir koltuk feda olsun bende adaydım ama sıraya giremedim ne olacak şimdi 10 gün sonra bahar gelecek oturduğun bir sandelye vardı onuda braktın 5 yıl tek ayak bekle cezalı ilk okul çocukları gibi

Avatar
Hazım 2019-03-19 09:00:48

İnsanda biraz utanma olur. Daha düne kadar geçtiğin parti kendi partin hakkında, genel başkanın hakkında, kendisinden olmayanlar hakkında neler diyordu ve şimdi utanmadan sıkılmadan bu partiye geçiyorsun. Sizin siyasetçiliğiniz bu kadar.

Avatar
TEBRİK EDİYORUM 2019-03-19 08:50:47

Fatma Hanımı öngörüsünden dolayı tebrik ediyorum.

Avatar
Osman 2019-03-18 23:21:25

Şeref, onur,haysiyet, kişilik olmayinca,

Avatar
Hakan Aydın 2019-03-18 23:16:22

Fırıldak Kubi yeni nesillere de sirayet etmiş. CHP içindeki Truva atlarını temizlemeli

Avatar
R Menekşe 2019-03-18 22:38:32

Hayırlı olsun kimseye hakaret etmeye gerek yok ayrıca Sibel Gönül dürüst ve tecrübeli bir siyasetçi usluplara dikkat edin

Avatar
Gerçeği gormek 2019-03-18 22:23:33

Sibel hanım bu fildirdak sizinle gönül köprüsü kurmuş yalanlayın yada sizde bu
Kişi gibi dusunup gönül köprüsü kurdunuz mu doğrulayın

Avatar
Kaan Dobra 2019-03-18 21:09:16

Geçte olsa hak yolunu bulmuş tebrikler. Durmak yok yola devam...

Avatar
Çoşkun @Fatmagül'ün Suçu Ne? 2019-03-18 13:31:55

Martın sonu Türkiye, Kocaeli, İzmit için bahar olacak. aktroool

Avatar
Fatmagül'ün Suçu Ne? 2019-03-18 11:49:56

Örgütle kavgalı, daha dün gelmiş Allahın Tekirdağlısı ne bilsin meclis üyesi yazarken böyle olacağını. Martın sonu CHP için bahardır. Bu küçük olsun benim olsuncuların hepsi bu partiyi terk edecek. Kemalizim ve liyakat kazanacak! Batık Afacanlar, evrakta sahteci Sarılar ile Fatmagülün suçu elbette ki yok

Misafir Avatar
Çoşkun 2019-03-18 13:31:55 @Fatmagül'ün Suçu Ne?

Martın sonu Türkiye, Kocaeli, İzmit için bahar olacak. aktroool

Beğenmedim! (2)
Avatar
Vatandaş 2019-03-18 09:57:00

Arkadaş nasıl bir anlayış ki soldan gel sağa geç. Bu kaygan zeminde dans etmek neyin bedeli. Gerçekten Sibel Hanım bir ışık verse eyvAllah ta. Seninkisi ışık değil. Başka bir vaat.

Avatar
izmit 2019-03-18 09:50:18

Fatma Hanım çok güzel meclis tablosu yaptı. Demek ki öngörüsü o kadar iyiymiş ki partide hiç tanınmayan bu arkadaşın zihniyetini anlamış ki yazmamış. Siyaseti ahlaklı yapmayanlar yok olmaya mahkumdur.

Avatar
Özizmitli 41 2019-03-18 09:49:17

Hadi ordan fırıldak 2-3 cü sıradan veya seçilebilir bir sıradan gösteriliyor olsaydın yine aynısını yapacakmıydın baktın buradan nemalanamayacagını anladın akp ye gittin yerini buldun.belki bir ihale verirler.

Avatar
Izmit 2019-03-18 09:43:28

Chp de Sadece Cengiz Çakar ile ortaya çıkan bu arkadaşı kimse tanımıyor. Uzun süre chp de lafı yalan. Babasının soy adını kullanıyor. Fatma hanımın ve örgütün kararını tebrik ediyorum. Demek ki meclise girse ilk satacak kişiymiş. karakter meselesi.

banner354

banner820

banner482

banner599

banner846

banner328