banner981
banner980
banner983
11 Haziran 2019 Salı 12:03
CHP'li o isimler  belediye şirketinde  yönetici oluyor!

31 Mart seçimlerinde İzmit Belediyesi'ni kazanan CHP'li Fatma Kaplan Hürriyet belediyenin yan şirketi olan Sarbaş'ta görev değişikliğine gidiyor. Sarbaş yönetim kurulunu değiştirme kararı alan Hürriyet'in görev vereceği isimler şimdiden belediye ve CHP kulislerinde dillendirilmeye başkandı. Henüz resmi bir görevlendirme yok ancak CHP'lilerin yöneteceği şirkette Hüseyin Erol, İlhan Keleş, Muhammet Kut ve Bülent Afacan'ın görev yapması bekleniyor. Öte yandan Devrim Bal gibi meclis üyelerine de görev verilmesi bekleniyor ancak meclis üyeleri, önceki dönemde CHP'lilerin yönetim kurulu üyelerinin başkan ve meclis üyesi olmalarına itiraz etmeleri nedeniyle ikilem yaşıyor. CHP’li üyeler ya yönetim kurulu üyeliklerini kabul ederek önceki dönemki tavırlarını çiğneyecek ya da görevi kabul etmeyecek.

Son Güncelleme: 12.06.2019 08:41
Anahtar Kelimeler:
İzmit BelediyesiSARBAŞ
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
çarşı41 2019-06-12 09:02:59

Yere Batsın BELEDİYENİZ ,
Yere Batsın ADAMCILIĞINIZ,
Yere Batsın SALTANATINIZ ,

hani gençler nerde ? hani emek veren gençler ?

70-80 yaşında başkan ,
Vizyonsuz Bülent ( mehmet baştürk abisi yol vermiş )
Ye KÜRKÜM ye , Ye Kürküm Ye ...

Avatar
Yenişehir mah 2019-06-12 01:12:30

Bence ekibi ile tek başına fatma hanım ile damga vurdu secime üstelik liseden sınıf arkadaşım kendisi

Avatar
İnce 2019-06-11 22:36:56

Tam Fatma Başkana yakışır hamleler. Bravo helal !

Avatar
Yenişehir Akpartili 2019-06-11 21:37:53

Keşke Bülent Afacan olmasaydı rahat rahat alırdık seçimi Yenişehir’de bize nefes aldırmadı

Avatar
Trkn 2019-06-11 19:04:15

Oooooo. Belediye değil parti teşkilatı sanki. Hani hep elestiriyordunuz ?. Noldiii. Gülümse Izmit. Ha ha ha.

Avatar
Celal 2019-06-11 18:54:42

İzmitin ekmeğini izmitliler yiyecekti hani ? Uşak'dan gelen adamın belediye yönetiminde ne işi var ?

Avatar
Saime 2019-06-11 18:36:14

Çok büyük hata yapılıyor. Eğitimsiz insanlar ile belediye yönetilmez. Kararı alanları kınıyorum

Avatar
Keleşe @İlhan keleş 2019-06-11 18:28:07

Sen değil miydin madem ERCAN UMUTLU istifa ediyor bende edeceğim diye Alikahya da dolaşan? Şu diplomanı yayınla liyakatını yayınla da hep birlikte görelim

Avatar
Çantacı Adalet @Adalet 2019-06-11 18:26:31

Çantacı özellikle adını yazda kaç kilo çanta taşıyorsun hep birlikte görelim. Madem AKP'nin yaptığını yapacaktı neden Fatma Hanımı seçtik ? Neden Fatma Hanım liyakat liyakat diye vurgu yapıp vaat verdi? Şimdi de işçiye zam yerine bu çapulcu tayfasına mı 4 maaş versinler? Sen önce kaç yıllık çantacısın onu açta hep birlikte görelim

Avatar
İzmitli 41 2019-06-11 18:12:06

Sizin Ak partiden bir farkınız yokmuş. Bunu da gördük. Muhalefetteyken mangalda kül bırakmadığınız konularda eleştirdiğiniz insanlara rahmet okuttunuz. Siz kimseden daha dürüst değilmişsiniz. Sadece fırsatını bulamıyormuşsunuz

Avatar
Adalet 2019-06-11 17:10:34

Bırakın bu işleri akp zamanımdakiler çok mu kültürlü idi , bir bakın ,yıllarca mehmet çetin ibrahim elgin gibi ahtapotlara 4 maaş verdiler , işçiye zam vermeye gelince yok dediler , önce o bu kişilere ve bunun gibilere bakın ....

Misafir Avatar
Çantacı Adalet 2019-06-11 18:26:31 @Adalet

Çantacı özellikle adını yazda kaç kilo çanta taşıyorsun hep birlikte görelim. Madem AKP'nin yaptığını yapacaktı neden Fatma Hanımı seçtik ? Neden Fatma Hanım liyakat liyakat diye vurgu yapıp vaat verdi? Şimdi de işçiye zam yerine bu çapulcu tayfasına mı 4 maaş versinler? Sen önce kaç yıllık çantacısın onu açta hep birlikte görelim

Beğenmedim! (0)
Avatar
İlhan keleş 2019-06-11 15:42:31

Huseyin kimsin bilmem galiba benle okudunuzda benim ilkokul mezunu olduğumu biliyorsun biraz beni araştır terbiyezsizlik yapma

Misafir Avatar
Keleşe 2019-06-11 18:28:07 @İlhan keleş

Sen değil miydin madem ERCAN UMUTLU istifa ediyor bende edeceğim diye Alikahya da dolaşan? Şu diplomanı yayınla liyakatını yayınla da hep birlikte görelim

Beğenmedim! (0)
Avatar
Fatma Kaplan Hürriyet 2019-06-11 15:28:33

Bu ne?

Avatar
CHP'li 2019-06-11 14:58:13

Örgüt üyelerimize tek bir soru soracağım. Yıllarca AKP li faşist militanlar ile çatışan sayın örgütümüz! Bülent Afacan solcu mudur? CHP 'li midir? Kimse ezbere konuşmasın. Lütfen sorun bu soruyu kendinize. Bunlara bu makamları layık görenler partiye ihanet edenler

Avatar
Bekirdereli 2019-06-11 14:37:26

Bülent Afacan, İlhan Keleş. Allah akıl fikir versin. Vah CHP izmt belediyesinin haline. ilçe örgütü nerede? Üyeler neden koyun gibi seyrediyor? Bu parti sahipsiz değil olay çıkar

Avatar
Hüseyin 2019-06-11 14:32:43

İlk okul mezunu ilhan Keleş, İlk okul mezunu Bülent afacan bunlar hangi liyakata göre alınıyorlar? Lise mezunu hüseyin erol neyi temsil ediyor? Liyakat diye bağıran Fatma Hanım nerde? Bu akılları verenler kazanılmış belediyeye yazık ediyorlar

Avatar
Kim yazdırıyor bunları? 2019-06-11 14:26:45

Bülent Afacan da kim? Pazarcı ilk okul mezunu adamın ne işi var yönetim de. 3-5 kuruş için bunların ismini gündeme getirip pirim yaptırmayın Allah aşkına

Avatar
İzmitli 2019-06-11 12:57:03

Benim 30 yıldır tanıdığım Hüseyin Erol böyle bir görevi kabul etmez. Bunlar işler ufak işler, dolgu malzemesi işleri. Adam attan inip, eşeğe biner mi?

Avatar
İZMİTLEE 2019-06-11 12:18:21

Pazarcıdan yönetim kurulu üye si mi ?
abiler kardeşler iş başına , taşı ya kulum ...

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482