banner1019
banner980
21 Kasım 2019 Perşembe 18:59
CHP İzmit’te  saflar  belli oluyor!

Cumhuriyet Halk Partisi’nde (CHP) kongre takvimi bütün hızıyla sürüyor. 24 Kasım’a kadar delege seçimlerini tamamlayacak olan partide gözler, tek belediyenin kazanıldığı İzmit’e çevrilmiş durumda. 13-0’lık mağlubiyet zamanlarında dahi en çekişmeli kongrelere ev sahipliği yapan ilçede belediye kazanıldıktan sonra partililerin ilgisi arttı. İlçe başkanı Mehmet Ümit Küçükkaya’nın aday olmak için istifa etmesinin ardından ilçe başkanı olarak görevlendirilen Hakan Çakar 31 Mart seçimlerinde bir anda seçim zaferiyle karşı karşıya kaldı. Çakar seçimler sonrasında koltuğunu sağlamlaştırmak için aday olarak kolları sıvadı.

ÇAKAR VE ERENKAYA

Seçilmiş başkan olmak isteyen, Mehmet Ümit Küçükkaya’nın yöneticisi sıfatını üstünden atmak isteyen Hakan Çakar’ı eski meclis üyesi Veli Beyaztaş, mevcut meclis üyesi Mehmet Baştürk ve eski yöneticilerin Cüneyd Atilla destekliyor. Ancak bu destek seçimleri kazanmak için yeterli değil. Bu sebeple Hakan Çakar delege seçimleri öncesinde partinin eski isimlerinden Hikmet Erenkaya ile yakınlaştı. Erenkaya’nın adayı görüntüsü veren Hakan Çakar pek çok defa Hikmet Erenkaya ile bir araya geldi. İl başkan adayı olmak isteyen Erenkaya da bu durumdan hoşnut oldu ve eriyen tabanını Hakan Çakar’la bir araya gelerek güçlü göstermek istedi.

NABIZ YOKLADILAR, TUTMADI

Hakan Çakar’ın karşısında en güçlü görülen isim ise genç avukat Mehmet Nazım Gençtürk oldu. Hakan Çakar’la bir dönem aynı ekip içinde yer alan Gençtürk, Mehmet Ümit Küçükkaya’nın ilçe başkanlığı döneminde, Hakan Çakar’ın da bulunduğu ilçe yönetim kurulunda ikinci adam olarak ilçe sekreterliği görevini sürdürüyordu. Küçükkaya adaylık için istifa ettikten sonra ekip dağıldı. Hakan Çakar ilçe başkanı olarak görevlendirildi ancak bütün eski ekip arkadaşlarını karşısına aldı. Hakan Çakar’ın muhalefeti eski ekip arkadaşları oldu. Seçim süreci başladıktan sonra Mehmet Ümit Küçükkaya’nın adı il başkanlığı için geçmeye başladı. O ekip içerisinden çeşitli isimler ilçe başkan adaylığı için nabız yokladı ancak tutmadı.

GENÇTÜRK GÜÇLENDİ

Mehmet Nazım Gençtürk az zamanda çok büyük yol kat etti. Parti büyükleriyle temas kuran, gençlik kolları ile birlikte hareket eden Gençtürk bu zamana kadar “adayım” açıklamasında bulunmadı. Ancak aradan geçen süreçte adaylığı dolaylı olarak adına yapıştı. Parti içerisinde hemen herkes Mehmet Nazım Gençtürk’ü ilçe başkan adayı olarak görüyor. Hakan Çakar karşısında konumlanan, parti içi muhalefet şimdiden Gençtürk’ün yanında, safları sıklaştırmış durumda. İzmit ilçe seçimlerinde; delege seçimlerinin neredeyse tamamına katılarak delegelerle temas kuran Mehmet Nazım Gençtürk ile mevcut ilçe başkanı Hakan Çakar’ın yarışmasına kesin gözle bakılıyor.

Son Güncelleme: 22.11.2019 08:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hodri Meydan 2019-11-24 03:50:17

Biz daha çalışkan Nazım beyi görüyoruz KAZANIR

Avatar
Yalcın 2019-11-22 11:49:12

Hakan değişmeli kim gelir yerine bilmem nazım denenebilir özkan nalbant olabilir ama hakan gitmeli net yanına üç kuruşluk akıllarıyla siyaseti şekillendirmeye çalışanları almış tüm örgütü rezil ediyor

Avatar
yenidoganlı 2019-11-22 11:22:29

nazım gencturk önce gitsin kendi apt. asansör parasını ödesin.

Avatar
boşşş @vatandaş 2019-11-22 10:58:28

partiye arada geldiğin ve delege olmadığın belli. Delege asla nazıma oy vermez romantik hayaller kurmayın nazımı 3 gömlek aşar bu işler.

Avatar
vatandaş 2019-11-22 10:12:48

MEHMET NAZIM GENÇTÜRK. bu işin üstesinden gelicek ve başkan olucaktır. kimse bedavaya konuşmasın. buldunuz atanan başkanı iyi kıvırıyo yalanda söyler bizide idare eder yanından ayrılmazsınız. ama öyle bir şey yok herkes kimin ne olduğunu gayet iyi biliyor. ben delege değilim sıradan bir üyeyim arada gelirim ilçeye okadar. ama hakan dan falan bişey olmaz güldürmeyin kendinizi siyasetten hiç anladığı yok.

Misafir Avatar
boşşş 2019-11-22 10:58:28 @vatandaş

partiye arada geldiğin ve delege olmadığın belli. Delege asla nazıma oy vermez romantik hayaller kurmayın nazımı 3 gömlek aşar bu işler.

Beğenmedim! (1)
Avatar
partili, 2019-11-22 10:08:55

Partinin emekçilerine yalaka diyen Nazım mı Allah korusun. Kazanmış ilçe başkanı var ortada boşuna uğraşmasınlar. Artık kendi çıkarlarının değil partinin çıkarları için uğraşsınlar yeter. her yerde mehmet olamaz o devir bitti.

Avatar
Mahalle temsilcisi 2019-11-22 00:22:48

Delege ikisini de istemiyor. Asla oy vermeyiz. Hele ki nazım mış. Yok daha neler :)

Avatar
Bekirdereli 2019-11-22 00:14:16

Allah Allah delege neden bu nazım efendiden bi haber ? Uzaydan mı güçleniyor bu adam ????

Avatar
Hüseyin 2019-11-22 00:11:58

Çakalın birine ahtapot kolu ısmarla her türlü gazetede adım dönsün. Yeni moda ;) delege, mahalle, proje, vizyon, emek, hikaye.

Avatar
Puhahha 2019-11-22 00:06:16

Haberi kesss
Görünüyor? Görülüyor? Bekleniyor? Kim abi kim bunlar? Aklınızda algı mı yaratmaya çalışıyorsunuz? Nazimin esamesi okunmaz kimse 2 satır yazı ile algı yaratmaya kalkmasın. O internetsiz gazetelerin aday belirlediği dönem eskide kaldı. Artık internet var herkes her çalışmaya ulaşıyor. Nazım kendi mahallesinde bile birilerinin ağzına bakıyor acaba beni delege yazarlar mı diye? Hangi güçlü aday hangi gençlik kolu ? Ucuz işlerle uğraşmayın

Avatar
İzmitli 2019-11-21 21:32:36

Yedi sülalen belediyeyeci ağbilerin ablanız enişteniz eşiniz kayınlar kayınçolar bi çekilin kenarada bizim çocuklar da işe girsin düşün bu partinin yakasından yalandan yüze gülmeler inandırıcı olmuyor ipin ucu nu vermişsin idare ediliyorsun örgütü darmadağan ettin.

Avatar
Chpli 2019-11-21 21:16:58

Hakan çakar iyi bir kardeşimizdir ancak süreci iyi yönetemedi meclisi kaybetmenin sorumluluğunu üstüne almalıdır il başkanınına rest çekip bu benim listem dediğini partililer unutmadı katatülle ile yazdığı meclis üyelerini herkes biliyor ilçe başkanlığı bir numara büyük geldi koltuktan güç almıyacan koltuğa güç katıcan maalesef fetret dönemi yaşattı mahalle temsilcilerini yok saydı gençlik kollarını yok saydı kadın kollarını yok saydı daha bir çok vs vs olaylar var kendisine yakışanı yapıp aday
olmamalı gerçekten bu görevi layıkıyla yapmak isteyen adayların önünü açmalı partiye daha fazla zarar vermeden bırakmalı asıl işi enlakçılığa dönmelidir.

Avatar
izmitli 2019-11-21 19:47:07

yahu hakan yanında tuncaydan başka adam yokmu gezdirecen..adamı mahalleli sevmiyor.kendine hayrı yok..düşür yakandan

Avatar