banner1046
banner1117
banner1189
15 Eylül 2020 Salı 15:03
Candemir’i baro başkanı olarak istemiyoruz

Milliyetçi Hareket Partisi(MHP) İl Başkanı Aydın Ünlü, partisinin il başkanlığında haftalık olağan basın toplantısını gerçekleştirdi. Mevcut Baro Başkanı Bahar Candemir Gültekin’in geçtiğimiz günlerde baro başkanlığı için tekrar adaylığını açıklaması üzerine değerlendirmelerde bulunan Ünlü, “Kırmızı çizgileri olmayan, devleti ile kavgaları olan bir baro başkanı istemiyoruz. Ben inanıyorum ki devletini seven bir vatan evladı baro başkanlığına aday olacaktır.” dedi. Baro Başkanı Bahar Gültekin Candemir’in yeniden baro başkanlığına aday olmasıyla ilgili konuşan Ünlü, “Baro başkanı seçimlerde yeniden aday olduğunu dile getirdi. Ben o baro başkanını istifaya davet etmiştim yine istifaya davet ediyorum. Kırmızı çizgileri olmayan, devleti ile kavgaları olan bir baro başkanı istemiyoruz. Ben inanıyorum ki devletini seven bir vatan evladı baro başkanlığına aday olacaktır. Hareketli bir baro seçimi olacağını düşünüyorum” dedi.

Son Güncelleme: 15.09.2020 18:50
Anahtar Kelimeler:
Kocaeli BarosuMHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kocaeli 2020-09-19 23:14:01

Rusvet işleri nasil gidiyor

Avatar
Sebahat 2020-09-16 13:00:19

Anlayamadığım 1)Tramvay Cafeye Aydın Bey neden çok takılıyor?2)Aydın bey %15 hisse mi almış peki ya yanındakilerde mi almış?3)Aydın bey birilerinimi şimdiye kadar atattırmış ?4)Aydın bey üniversite mezunu değil mi?

Avatar
Erdoğan Vural 2020-09-16 09:48:48

İstemiyorum demekle olmuyor. Dikkat edin atamayla beni baro başkanı yapın demiyor seçime giriyor, sizin arzu ettiğiniz kişi de seçime girer isterse kazanır sizin dileğinizde yerine gelmiş olur.

Avatar
Hamza Avukatoğlu 2020-09-16 08:24:33

Emredersiniz sayın başkan Bahar hanımı Başkan adayı yapmayalım siz kimi arzu ederseniz onu Başkan seçelim. Yahu sen kimsin? Avukatlık sıfatın var'mı? kendini ne sanıyorsun'da Baro başkanını seçiyorsun Kendine gel haddini aşma.

Avatar
vatandaş 2020-09-16 01:44:55

SEN KİMSİNDE AVUKATLAR ADINA KARAR VERİYORSUN İSTEMİYORUM DİYE??? HADİ ORADAN...

Avatar
Devletini seven 2020-09-16 00:12:07

Başiskeleli ve Ersoy kandemir beyler çok güzel söylemiş.

Avatar
Tufan 2020-09-16 00:11:55

Bahar Gültekin CANDEMİR bu seçimi alır ve işine bakar .

Avatar
Nazım 2020-09-15 22:55:52

kimsin ki sen, ve senin yanında yer alan ahlaktan namustan nasibini almamış tipler sizi

Avatar
Naci 2020-09-15 21:18:55

vAllahi billahi seni MHP il başkanı olarak görmek istemiyorum. İktidarın hatalarını gören ve söyleyen bir il başkanı istiyorum. İktidarı eleştirdiğinde görevden alınmaktan korkmayan bir il başkanı istiyorum. Haa iktidarın hiç yanlışı yok diyorsan buna yorum yapmaya değmeez.

Avatar
Akgün 2020-09-15 21:06:54

bende sizi orda görmek istemiyorum hakkını veremiyorsunuz

Avatar
Cumhuriyet 2020-09-15 20:02:54

Saray soytarısı

Avatar
Özgür 2020-09-15 17:55:59

Unlu sen ne işe yararsın

Avatar
Başiskeleli 2020-09-15 17:18:35

Bi sus artık... kişisel çıkarların için iktidar ve Büyükşehir belediyesinden nemalanmak adına şaklabanlık yapıyorsun.
Senin gibi bir omurgasıza bakınca 1978 li yıllarda milliyetçilik inancı ile hayatını yitirenlere üzülmemek elde değil. İNANCIN ve hareketin utanç yüzlüsün.

Avatar
Deniz Doğan 2020-09-15 17:16:59

Senin ve senin gibilerin de istifasını isteyen bir çok insan var.
Sen de istifa et.
Tramvay cafe,anladın sen.

Avatar
Başiskeleli 2020-09-15 17:10:47

Bi sus artık... kişisel çıkarların için iktidar ve Büyükşehir belediyesinden nemalanmak adına şaklabanlık yapıyorsun.
Senin gibi bir omurgasıza bakınca 1978 li yıllarda milliyetçilik inancı ile hayatını yitirenlere üzülmemek elde değil. İNANCIN ve hareketin utanç yüzlüsün.

Avatar
Hasan Oskay 2020-09-15 16:59:33

Sana soran oldu mu? Yoksa lise diploman ile kendini avukat falan mı zannettin? Tramvay Cafe seni....

Avatar
baro 2020-09-15 16:45:33

sayın %15 ci sen hangi baroya kayıtlısın ?? hangi hakla bunu söyleyebiliyorsun ? sanane ? sanamı kaldı baro başkanının kim olacağı bak işine % den kesildi galiba ? önce aklan gel sonra konuş konuşacaksan

Avatar
Vatandaş 2020-09-15 16:39:58

Devleti değil sizin gibi sarayı seven sözünden çıkmayan koşulsuz biat eden yancılar lazım size göre. Senin kırmızı çizgin ne acaba? Teröristleri davul zurna ile karşılayanlara yancılık yapmak mı?

Avatar
miliyetçi 2020-09-15 15:44:25

Milliyetçiliği ayaklar altına aldık diyenlerle beraber olanı bende istemiyorum.

Avatar
Ersoy Kandemir 2020-09-15 15:23:48