banner1046
banner1117
13 Ağustos 2020 Perşembe 21:35
Cami temelini genel başkanlar attı!

İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet son bir yılda yaptığı çalışmalar sonucu gerçekleştirdiği projelerin açılışlarını gerçekleştirmek için bugün İnterteks Fuar Alanı’nda açılış töreni düzenledi. Başkan Hürriyet, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener’in konuşmalarının ardından törende İzmit Belediyesi tarafında yapılacak olan Ambarcı Tepebaşı Camii’nin temelini İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ve İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet sahneden butona basarak attı.

Son Güncelleme: 14.08.2020 09:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fatih K. 2020-08-17 21:10:30

Sen şimdi bu yorumumu da yayınlayamayacaksın! Bir sürü işine gelmeyenleri yayınlamadığın gibi. Ama yazacağım. Caminin açılışında da gelsin namaz kılsınlar, hiç olmazsa HALKA YARANMAK ADINA! bahane olur da HAK’KA yaranırlar belki!...Not: Bütün CHP.

Avatar
By bay 2020-08-16 11:12:15

Orta da yapılmış görünen hangi icraat var ki açılışı yapıldı.Bir kere insan açılış yaptığında neyin açılışı olduğunu anlatması gerekir. Ortada icraat yok ama açılışı var. Göstermelik cami temel etme töreni düzenle bu tören Açılış töreni miydi temem atma töreni miydi belli değil. Çapsız başkanın çapsız programı.

Avatar
KT 2020-08-14 12:19:37

şeytan bazen görünürmüş...!

Avatar
Kahramankandıralı 2020-08-14 12:01:05

Ya Rabbim Bu günleri de görecekmiydik, sana şükürler olsun!....70 yıl öncekiyle bu Cehape Kuzey Kutbu ile Güney Kutbu gibi uzaklar.....Sebebi ne ola?...Muharrem böyle takiyyeye karşı işte onun için ötekileştiriliyor bay Kemal tarafından....

Avatar