banner920
16 Ocak 2019 Çarşamba 11:32
Bu kentte 13-0’ın şımarıklığı var
banner919

CHP İzmit Belediye Başkan Adayı Fatma Kaplan Hürriyet, Türkiye Muhtarlar Derneği Kocaeli Şubesi’ni ziyaret etti. Ziyarette İzmit İlçe Başkanı Hakan Çakar, ilçe yöneticileri, SKM Üyesi Alparslan Seymen, Hasan Çelik, Ömer Akın, STK Komisyonu Üyesi Sefa Sözer, İzmit İlçe Basın Sorumlusu Arda Başaran katılım sağlarken ziyarette kendilerini Türkiye Muhtarlar Derneği Kocaeli Şube Başkanı Vedat Yoldaş ve İzmitli muhtarlar ağırladı.

YEREL SEÇIMİN HAVASI FARKLI

Dernek Başkanı Vedat Yoldaş, “Çıkmış olduğunuz bu yolda sizlere başarılar diliyoruz. Önümüzde bir yerel seçim var. Yerel seçimlerin her zaman genel seçimlerden farklı bir havası var. Bu farklılığı ortaya koyan da muhtarlıkların seçimi. Dolayısıyla muhtar arkadaşlarımız da bu süreç içerisinde seçim yarışına girecekler. Seçilecek olan belediye başkanıyla birlikte güzel işler yaparlar inşallah. İzmit coğrafi anlamda çok zor bir bölge, ama biz arkadaşlarımızla birlikte yıllarca çalıştık, güzel bir ekip olduk. Çıkmış olduğunuz yolda tekrardan başarılar diliyoruz” şeklinde konuştu.

BU HİZMET YARIŞI

Ardından CHP İzmit Belediye Başkan Adayı Fatma Kaplan Hürriyet ise, “Ben de siz değerli muhtarlarımıza muhtar adaylarımıza başarılar diliyorum. Allah herkesin yolunu açık etsin. Hizmet yarışıdır bu. Hizmetin siyaseti ve partisi olmaz. Ayrımcılık gözetmeksizin, kutuplaştırmadan hizmet etmek hepimizin gayesidir. Milletvekilliğimde iki söz vermiştim. Kimseyi ayırmayacağım dedim. Bu kentte birlikte yaşıyoruz. Yüz yüze bakıyoruz. Hep halkın arasında olacağım dedim, bu sözü de tuttum. Birbirimizi tanıyacağız ki derdiniz sıkıntınız olduğunda söyleyebilin. İnsanların derdi olduğunda arayabilmek çok önemli bir şey. Bizim yoktu derdimiz olduğunda arayabileceğimiz” dedi.

BİR YOLA ÇIKTIK

Devamında Hürriyet, “Kişiler üzerinden dolayı doğru ve yanlışı bilerek hareket etmeye gayret ettim. Kentin sorunlarını elimden geldiğince gündeme taşımaya gayret ettim. Eksiğimiz, hatalarımız illaki olmuştur. Şimdi de bir yola çıktık. Kente iz bırakalım. Vatandaşın hayatına dokunsun. Kim bir çivi çakıyorsa Allah razı olsun. Nasıl olsa oy alıyoruz. Ben yaptım oldu mantığıyla 13-0’ın bir şımarıklığı var bu kentte. Kocaeli zengin bir kent. Bu kadar olanağı varken marka kent olamıyorsak ben bunu sorgularım. Kendimi de sorgularım. Burası bir cazibe merkezi olabilir. Vekilliğimde olduğu gibi belediye başkanlığımda da iyi ki oy vermişim diyeceksiniz” ifadelerini kullandı.

Son Güncelleme: 16.01.2019 15:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sepetçiler öz manav 2019-01-17 23:13:57

Yolumuz seninle fatma hanım hanemde 13 oy senin tulum çıkartecez bay vay akp

Avatar
kuzeyyıldızı41 2019-01-17 10:04:02

13 - 0 siz kazansaydınız ne yapardınız acaba..!!!

Avatar
Evet 2019-01-17 09:17:48

Aynen 13-0 olacak bu chpye Allah fırsat vermesin

Avatar
Ersoy @Zenci musa 2019-01-16 18:35:34

Zenci sen ”yavşak ile sirke” arasındaki farkı bilirmisin?

Avatar
ESKİ AK PARTİLİ 2019-01-16 18:21:23

FATMA HANIM EZ GEÇ BUNLARI SAKIZ GİBİ ÇİĞNE HEDEFİ 12 DEN VUR AĞIZLARI AÇIK KALSIN HERKEZİ KUCAKLA BUNLARI KÖTÜLEME BEN DAHA İYİSİNİ YAPACAM DE ÇÜNKÜ BUNLARDAN YEMLENEN SATILMIŞ ÇOK İNSAN VAR

Avatar
Milli görüş 2019-01-16 17:18:55

Bu şehirde 13. 0 ın değil bütün her şeyin şımarıklığı var samimiyet hoş görü hak adalet adına hiç bir şey kalmamıştır bir milli görüşçü olarak ilk defa CHP ye size oy vercem bu şehirde bunun için utan diyenleri duyabiliyorum ama ben utanmıyorum utanması gerekenler muhafazakarlık adı altında her şeyi mübah görenler muhafaza kar kesim bu kesimse artık muhafazarlığı ağızsız almaya gerek Yok...

Avatar
Kandıralı 2019-01-16 16:13:59

Aynen doğru sayın vekilim hem dayatma politikası hem halkı dinlememe bu tabu yıkılacak inşAllah ceketimi asarım başkan olur günleri bitti vesselam

Avatar
Tepeköylu 2019-01-16 14:45:16

Zenci musa hürriyet hanım seçmenler değil 7 katirliyon borç yapan ama kocaeli için hiç bir iş yapmamış şımarık belediye başkanları için söylemiş ben bir kocaelili olarak nevzat doğan hüseyin ayaz ve ismail yıldırımın hakkını yiyemem bu 3 belediye başkanlıklarını layikinle yaptılar diğer 10 belediyesi n yaptı zenci musa

Avatar
okuyucu 2019-01-16 14:25:52

Ben chpliyim İyi partiliyim ama oyum Fatma hanıma değil diyenler. HI HIII :D Yedik tamam.

13-0 şımarıklığını kime dediğini herkes iyi biliyor. CHP-İyi Parti-SP hiçbirzaman bu halkı rencide edecek yorumda bulunmamıştır. İLLEt,HAİN Dememiştir. Akplisinede, Mhplisinede, SPlisinede hep MİLLETİMİZ, Vatandaşımız şeklinde hitap etmiştir. Ama Hitap şeklini ianlamak için Vicdan, Akıl, Düşünce, Objektiflik ŞART. Yoksa böyle gelir yıpratmaya yönelik yorumlar yaparsınız olur biter. Tekirdağlı olduğu için eleştirdiğiniz Fatma hanıma yükleniyorsunuz. Yıllardır Trabzonluları Meclise yolladınız bunu ne yapacağız? Trabzonluların meclise gitmesi yetmemiş gibi uçak cengiz topelden bile sadece trabzona uçuyor. Haa bu yazdıklarımızın sizin fikrinizi etkilermi yoooo.. En azından içimde kalmadı. Okuyacağınız konsunda bile şüpheliyim :D
Başarılar Fatma Hanım. Oylarını bol olur inşAllah.

Avatar
Zenci musa 2019-01-16 13:28:10

Oy veren millete şımarık diyorsunuz. Farkında mısınız? Tekirdağlı hanımefendi. Sen git önce başındaki parti başkanını düzelt.

Misafir Avatar
Ersoy 2019-01-16 18:35:34 @Zenci musa

Zenci sen ”yavşak ile sirke” arasındaki farkı bilirmisin?

Beğenmedim! (0)
Avatar
reco 2019-01-16 13:27:31

14 de 0 da olur... kim nasıl neden diye sorma cesareti varmı

Avatar
Hayal 2019-01-16 12:30:51

Tabi 13 sıfır izmittw CHP şuan hayal görmeye devam ediyor

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-01-16 12:28:08

Saygıdeğer hanımefendi sonuç 35-0 da olsa 44-0 da olsa 71-0 da olsa bunların bugüne kadar yaptıklarını TARİK BOYUNCA HİÇ KİMSE BECEREMEŞTİR,bu yaşıma kadar hiçbir siyasi parti ve mensuplarının HALKIN GÖZÜNÜN ÖNÜNDE TARIŞMAKTAN KAÇTIĞINI GÖRMEDİM,varsa da tartışan ben görmüyorum ama demek isterim ben sizi hiç tanımama rağmen millet için çabanızı gördüğüm inandığım günden beri destekliyorum,seçimi kaybetmezsiniz ama ola ki öyle bir durum oldu KİMİN MİLLETİN GÖNLÜNDE YATTIĞINI,kimse ağzını açamasada kimi gönülsüz buldukları da ortadadır,Kocaeli için yaptığınız ve yapacağınız herşeye birkez daha teşekkür ederim.

Avatar
izmit 2019-01-16 12:25:35

aman aman aman bir dahamı chp olmaz olsun , geçen bir konusmada dinledim yuvacik barajının sadece faizleri bilmem kaç milyar dolar.
böyle belediye yönetimmi olur yaa
eksik olsunlar.

Avatar
karşıyakalı 2019-01-16 12:03:16

Demokrasi,demokrasi diye yırtınırsınız ama sizleri milletvekili seçen millet iradesini yok sayarsınız koyun gibi bir o partiye bir bu partiye gidip gelirsiniz. bu milet unutmaz hele benim gibi chpliler hiç unutmaz.
Sahi siz hangi partinin adayısınız
ben siize birsey diyeyimmi Sorun cahil olmanız değil ,
Sorun , kendinizi alim sanmaniz.
ama artik yemezler oy moy yok.

Avatar
Dursun Koç 2019-01-16 11:50:52

İşsiz, evine ekmek götüremeyen babalar, parası,evi,arsası,arazisi gaspedilmiş MAZLUMLARIN OYLARI VE DUALARI SENİNLE

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328