banner830
28 Kasım 2018 Çarşamba 22:10
"Bu kale yıkılırsa ümmet yıkılır"
banner728

Geçtiğimiz cumartesi günü İstanbul Haliç Kongre Merkezi’ndeki aday tanıtım töreninde ismi Kocaeli Büyükşehir Belediye adayı olarak açıklanan Doç. Dr. Tahir Büyükakın ziyaretlere devam ediyor. AKP İzmit İlçe Teşkilatını ziyaretinde konuşan Büyükakın’ın, “Hak ve batıl mücadelesi veriyoruz. Şu anda bu kalenin temsilcisi Cumhurbaşkanımızdır. Bu kale yıkılırsa ümmet yıkılır” açıklaması dikkat çekti. Adaylığının açıklandığı günün akşamında ilk olarak AKP Kocaeli İl Başkanlığını ziyaret eden Büyükakın, ardından sırasıyla Başkan İbrahim Karaosmanoğlu ve Vali Hüseyin Aksoy’u makamlarında ziyaret etmişti. Büyükakın’ın AKP İzmit İlçe Başkanlığı ziyaretinde ise İzmit Belediye Başkanı Nevzat Doğan da yer aldı.

BERABERLİK MESAJI

Daha sonra seçim çalışmaları kapsamında sahaya inen Büyükakın, AKP İl Başkanı Abdullah Eryarsoy, il yönetimi, il kadın ve gençlik kolları, İzmit İlçe Teşkilatı ve partililerle buluştu. İzmit İlçe Başkanlığı ziyaretinde, daha önce Büyükşehir Belediye Başkanlığı aday adaylığını açıklayan Yerel seçim çalışmalarının konuşulduğu toplantıda birlik ve beraberlik mesajı verildi.

EN BÜYÜK KAZANCIMIZ BİRLİĞİMİZ

Büyükşehir Belediye Başkan adayı Tahir Büyükakın’ın tüm Kocaelililer tarafından tanındığını belirten AKP İzmit İlçe Başkanı Ayaz, “Bizim en büyük kazancımız birlik ve beraberliğimizdir. Cumhurbaşkanımızın liderliğinde bir dava partisiyiz. Bunun için gece gündüz demeden sahalardayız” dedi. Büyükakın ile ilçe ziyaretlerine başladıklarını açıklayan İl Başkanı Eryarsoy, İzmit İlçe Teşkilatının 2002’den bu yana üzerine düşeni yaptığını belirtti, “AK Parti ben değil, biz diyenlerin partisidir. Büyükşehir adaylarımız açıklandı. Cumhurbaşkanımız açıkladığı adaylarımız teşkilatlarımızla birlikte çalışmaya başladı” ifadelerine yer verdi.

KİMSE KIRAN KIRANA YARIŞMADI

İzmit İlçe Teşkilatının sıcak karşılamasından dolayı memnuniyetini dile getiren Büyükakın ise, cumartesi gününden bu yana kendisine yönelik pozitif enerjiden güç aldığını belirtti: “Hepinizi burada görmek çok güzel. Bunun için Allah’a şükrediyorum. Büyükşehir Belediye Başkan adaylığı için kimse kıran kırana yarışmadı. Aramızda mücadele olmadı. Bu teşkilatlarda bu olmaz. Adaylığın açıklandığı günde, dün de bugünde yan yanayız” dedi.

BİZİM TAŞIDIĞIMIZ DEĞERLERİMİZ VAR

Üniversite 15 yıl, 10 yıl belediyecilik, 1.5 yılda Valilik yaptığını hatırlatan Büyükakın şöyle konuştu: “Bu nedenle birkaç pencereden hayata bakmaya başladım. 1071 yılından bu yana felaketler yaşadık. 15 Temmuz ve sonrasında yaşananlar 1071 yılında yaşananlar aynı zaman diliminde. Hak ve batıl mücadelesi veriyoruz. Şu anda bu kalenin temsilcisi Cumhurbaşkanımızdır. Bu kale yıkılırsa ümmet yıkılır. Biz bu mücadeleyi bırakmayız. Bizim taşıdığımız değerler var. Millete hizmet etmeyi en kutsal değer olarak biliyoruz. Ülkemizin bölünmez bütünlüğü bizim için kutsal bir mücadele. Allah yolunda mücadele etmek bizim vazifemiz. Makamımızın ne olduğunun önemi yok.”

EL BİRLİĞİYLE MÜCADELE EDECEĞİZ

Teşkilatlara ‘Hiçbirinizin yüzünü kara çıkarmayacağım’ sözünü veren AK Parti Büyükşehir Belediye Başkan adayı Büyükakın, “Cumhurbaşkanımız 2-3 saat uyku ile ayakta kalıyor. Enerjisini yüreğinden alıyor. Bende bu enerji ile çalışacağım hiçbirinizin yüzünü kara çıkarmayacağım. Nihai hedefimiz davanın başarılı olması, ümmetin, ülkenin, devletin ayakta kalması; bu kalenin yıkılmamasıdır. Ben burada doğdum, burada büyüdüm. Sadece kendimizin değil, bütün çocukların huzurlu olması için çalışacağız. El birliği ile var gücümüzle, İslam ve insanlık için hak davamızın galip gelmesi için mücadele edeceğiz” dedi.

Son Güncelleme: 29.11.2018 09:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
abuzer 2018-12-03 14:49:40

Adam Kocaeli'nin değil, kalesinin derdinde. Kocaeli köyden beter olsun, yeter ki saltanatınız yıkılmasın. Ne denir ki. Allah islah etsin.

Avatar
Cemal 2018-12-02 00:13:25

Belediye başkan adayı değil, boş işler müdürü getirmişler aday olarak herhalde. Din bezirganlığını bırak. Abuk sabuk konuşma.

Avatar
Kocatürk 2018-11-30 09:41:38

#eyt #staj

Avatar
Kocatürk 2018-11-30 09:39:51

Kocaeli adına çok üzüldüm bu aday dan hiç bir şey kesinlikle olmaz sen belediye başkanı adayının ümmet le hak la batıl bırak kocaeli marka yap dünya konussun adil ol zaten kazanamayacaksin kocaeli işçi şehri #eyt li arkadaş lar #staj sigorta si mağdurları. İşsizlik sana oy yok

Avatar
Badass Şenolukertenlergiller 2018-11-30 02:32:00

O kale yıkılırsa bence siz ve sizin gibi dinimizi siyasete alet edenlerin tam tepesine yıkılır,çok şükür bugüne kadar ne kul hakkı yedim,ne kimseye kimsenin hakkını yedirdim,ne de kandırılıp devletimi sıkıntıya sokmadım!

Avatar
€EYT 2018-11-29 22:48:11

#EYT

Avatar
Cumhuriyet 2018-11-29 14:57:16

Sizin davanızı ben hiç anlamadım,taraflı yaklaşmaktan sakındım hep kendimi evet muhalif akp ye de erdoğana'da ama iktidara yakın yazarların köşe yazılarınıda okurum,haberlerinide takip ederim fakat dedim ya ben sizin davanızı bir türlü anlayamadım.16 sene önce 19-20 yaşındaydım 35 yaşıma kadar sizin davanızın sizin bahsettiğiniz gibi kutlu bir dava olduğunu görmedim.Talanınızı gördüm,haramınızı gördüm,iltimas,adam kayırma,yandaşını zengin etme,sevmediğinize hain dediğinizi gördüm ama kutsalınızı pek göremedim dedim ya anlayamadım sizin bu davanızı.Birde ümmet ne demek,sizin ümmetiniz kim biz ona Türk Milleti diyoruz Cumhuriyet kurulduğundan beri.Ümmet içinde kullar olur biz ona vatandaş diyoruz Cumhuriyet kurulduğundan beri gizli niyetlerinizi nasıl da belli ediyorsunuz nasıl da rahatsızsınız içini boşaltıp tasfiye etmeye çalıştığınız Cumhuriyetten.Peki bütün bunları ne adına yapıyorsunuz Kutsal değerimiz olan İslam Dini adına.Allah ile İslam ile aldatıp,hurafeler ile beynini sulandırdığınız cahillerden oy devşiriyorsunuz,liderini Allah yerine koyan tarikatler ile aynı yolda yürüyüp aldatarak siyasi rant ve maddi kazanç sağlıyorsunuz.Benim Kurandan anladığımdan da şu sonuç çıkıyor siz bu dünyayı da ahiretinizi de yaktınız.16 senedir sizin kutlu davanız kanımca bunlar sanırım.Sizle aynı yolda yürüp,sizinle aynı sofrada oturanlar,size oy verenler,sizi dindar sananları Allah ıslah etsin,sizinle aynı ortamda bulunmayıda Allah,beynini,vicdanını kiralamayan satılığa çıkarmayan kullarından da esirgesin...

Avatar
BAKİ TEHALLÜK KÜÇÜK 2018-11-29 13:29:46

BİRAZ(BİRAZCIK)..ATATÜRK'DEN..DEYİŞLERİNDEN..ÖRNEK ALSAK.BEN BEN BEN DEMESEK.

Avatar
BAKİ TEHALLÜK KÜÇÜK 2018-11-29 12:54:47

BİRAZ(BİRAZCIK)..ATATÜRK'DEN..DEYİŞLERİNDEN..ÖRNEK ALSAK.BEN BEN BEN..

Avatar
Kezban 2018-11-29 12:39:59

Siz gelemden önce hiristyandı ya bu ülke.Buldunuz kolay yoldan...

Avatar
hacı 2018-11-29 11:43:12

Tam bir saçmalık ve cahillik..Bu adam birde belediye başkanın olacak he Allah muhafaza.Mevlam bu milleti böyle cahillerden korusun.AMİN.

Avatar
Rüknettin Ataoğlu 2018-11-29 10:19:41

Sizin Rantiye Ümmeti yıkılabilir biz Elhamdülillah Müslümanız ne ümmetimiz ne'de Dinimiz yıklılır. Biz'de din'i siyasete alet etmeyecek ciddi bir Aday sanmıştık bu'da ötekilerinhamurundan yoğurulup aynı kalıba dökülmüş. Heyhat.

Avatar
kandıralı manav aklı 2018-11-29 10:05:06

tahir bey sizinde cocuklarınızın kiralık domofili ve şöfürü varmı bizim var ama sende ümmetten sözediyorsun yahu

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-11-29 10:03:30

Atatürk’ü hiçbir zaman anlayamadığınızı biliyorum da bu kadar alenen belli etmeniz HALKIMIZIN SİZLERİ DAHA NET TANIMASI ÇOK GÜZEL,aynen devam edin bakalım sonunuz nereye varacak hep birlikte izleriz.

Avatar
Kuzeyyıldızı41 2018-11-29 09:23:35

Yahu güzel kardeşim sen projelerini anlat bize. Ne yapacaksın, hangi bütçe ile nasıl yapacaksın. Dini diyaneti kurtarmak sana mı kaldı?. Millet senden dini kurtarmanı değil, Kocaelinin sorunlarını çözmeni bekliyor. Sen koltuğu sallanan Diyanet İşleri başkanlığına mı aday gösterildin, yoksa Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanlığına mı?

Avatar
Vatandaş 2018-11-29 09:21:21

Kandıra da davul çaldırdın peşinde yalakalardan başka kimse yoktu ama millet enayileşmiş yazıklar olsun bu millete haktır ne yaptınız Kandıra’ya da bu kandıralı seni alkışladı anlamış değilim

Avatar
onur 2018-11-29 08:49:25

Allah, Peygamber, Din söylemleri yettiniz be...
Mübarek dinimiz size mi kalmış! Kimsiniz ya kim kim
Kaybediyorsunuz ve kaybedeceksiniz de Allah'ın izni ile hem büyükşehiri hem de İzmit ve Gebze dahil büyük ilçeleri de

Avatar
Fazil 2018-11-29 00:45:45

İsiniZ gucunuz dini kullanip herkesi aklınız sira kandirmaniz ama hakkimiz bu ummetin hakkini yiyenlere helal degil bilesiniz bu kadar mı soğur bir insan bir parti toplulugundan hala daha isiniz gucun yalan dolan astari ucretten vergi alinmasin diye sorulduğunda alinsin diyen guruhsunuz siz yazuklar olsun siz ve sizin gibi dini cikarlari icin kullananlara neymis ummetin kalesiimis pehh

Avatar
Onur 2018-11-28 23:42:48

Sendemi Tahir ! Bari bunu sen söyleme. Ama sende haklısın. Körle yatan şaşı kalkar. Din iman istismarı = akp

Avatar
Onur 2018-11-28 23:42:07

Sendemi Tahir ! Bari bunu sen söyleme. Ama sende haklısın. Körle yatan şaşı kalkar. Din iman istismarı = akp

Avatar
Ufuk 2018-11-28 23:10:30

bırak insanları kandırmayı. 16 senedir yediniz bitirdiniz Kıç kadar Kocaeli nasıl Türkiyenin en borçlu belediyesi oldu. İnsanları Allahla İslamla uyutup kandırıpta, milyonlarca dolarları yandaşlarınıza nasıl hortumladınız bunları anlat. Müslüman akıllıdır Allahla Peygamberle kandıramazsın çıkarlarınız için.

Avatar
Şakir 2018-11-28 22:56:37

fasıklar munafıklar çıkarı için İslamı kullanan Allahsızlar "ümmet" keelimesini kullanamaz. 16 yıldan beri devlet hazinesini soyan, kendine boyun eğmeyenleri hapislere atan YEZİD ümmetin lideri temsilcisi asla değildir. Çıkarları için İslamı istismar eden ama dünyaya tapan, Müslüman alemine ve Türkiyeye en çok zarar veren siz akplilersiniz. Türkiyeyi soydunuz Milleti fakirleştirdiniz yezide boyun eğmeyen Aziz Millet evlatlarını hapislere attınız atmaya devam ediyorsunuz. ümmet lideri dediğin tayyip erdoğan Millete ait ne kadar fabrika varsa kapattı. işsiz babalar evine ekmek götüremiyor. Herşeye zam Millet fakirleşti. Allah deyip Türkiyeyi, Milleti soydunuz, çocuklarımızın geleceğini çaldınız. Yer yarılsa gök delinse TAYYİP ERDOĞANA OY YOK

banner354

banner820

banner482

banner599

banner846

banner328